Varjutus 71 8.kuu

233 21 4
                                    

Üle pika aja polnud olnud nii rahulikku hommikut. Ma ei oska seda tunnet isegi kirjeldada. Olin peale nädalast jama tagasi koduses rahulikkuses, juba nädala abielus mehega, keda üle kõige armastasin ja kelle last ma kandsin. Naeratus mu huulilt ei kadunud hetkekski.

Millest sa küll mõtled? küsis Clint sosinal. Mu naeratus muutus isegi laiemaks.

Kõigest positiivsest. vastasin silmi avades. Me peaks nimede peale mõtlema. 

Mida varem valmis, seda vähem probleeme hiljem tekib. Aga arutame seda hommikusöögi ajal, või kuidas? tegi ta pakkumise. Noogutasin vastuseks ning ta jättis mu üksi magamistuppa. Pool tundi hiljem jalutasin triiksärgis kööki, võttes koha sisse laua taha.

Millal sa viimati arsti juures käisid? uuris Clint äkki, tegutsedes samal ajal usinalt köögis ringi.

Vist siis kui avastasin oma kaalu probleemid. Kena, et sa mulle meelde tuletasid, et pean uue arsti otsima. 

Ma tegin juba ise otsinguid. 

*

Olin jõudnud veel sama nädala sees külastada uut arsti. Olin veidi närvis, kuna mulle ei meeldinud mõte, et pean hakkama temaga harjuma. Jõudes samasse kliinikusse, kus ma varem käisin, oli arst juba ootevalmis, istudes oma laua taga. Kohe kui uksest sisse astusin, hüppas ta toolilt püsti ning sammus sõbraliku naeratusega minuni.

Meeldiv teiega kohtuda proua Barton. Mina olen Olivia Hailey. Kuna sain teada, et te olete siin hoones varemgi käinud, otsustasin end siia tööle võtta, kuna baasis oleks teil olnud ilmselgelt tülikas käia. vadistas ta kogu jutu välja, sirutades siis käe ette.

Meeldiv kohtuda. Kutsuge mind lihtsalt Alexandraks või Alexiks, kuna nimetus proua jätab mulle mulje nagu oleksin väga vana eit. Ja on ka üks küsimus. Mis baasist te rääkisite? küsisin veidi seaduses ilmega, võttes ta käest korraks kinni.

SHIELD. Ma olin seal haiglatiivas tööl. Teie abikaasa arvas, et teil oleks mugavam, kui teil hoiab silma peal keegi, kes ei lähe eriskummaliste juhtumite peale....peast soojaks. Õieti tegi, tuleb mainida. Teie eelmine arst oleks ajakirjandusele teie hõrenenud luudest kohe teada andnud ja endale kuulsust kraapinud. vadistas ta taas pikalt, sammudes oma laua juurde, võttes sealt kätte mapi. 

*

Lõpuks koju tagasi jõudes, olin mitme asja võrra targem. Nii pisikese kui ka minuga oli kõik korras. Pean vaid rohkem tegelema puhkamisega. Siiski oli mul veel üks tähtis teade, mida tahtsin koheselt Clintile edastada, aga ta oli tööl. Otsustasin käekotist üles otsida oma telefoni.

Kui me oma pesa saame, tuleb pisikese tuba värvida roosaks. saadsin Clintile sõnumi. Veidi aega hiljem tuli ka vastus.

Oot...Sa said pisikese soo teada? Sünnib tüdruk? Mida arst rääkis?

Saad täpsemalt teada siis kui koju jõuad. saadsin vastuse. Ülejäänud päeva jooksul ei teinud ma muud kui istusin elutoas ja näkitsesin midagi süüa. 

8.raseduskuu

Selle ajaga oli muutunud palju. Ma ei mahtunud näiteks oma varasematesse riietesse, kui retuusid ja sukkpüksid välja arvata. Max kutsus mind lausa jäsemetega meloniks. Tegelikult olin isegi nõus. Ma ei näinud peeglita oma jalgu, kummardumine oli ebamugavalt piiratud....see eest söögiisu oli meeletu. Iga päev oli keegi mul silma peal hoidmas, kuna Clint ise kohal olla ei saanud. Kõige sagedamalt oli mul seltsiliseks Max, Kathy või isegi Pepper, kes oli minu seisundist pidevalt huvitunud. Ega ma muidugi terve aeg korteris ei istunud. Võimaluse ja tuju korral käisin jalutamas, aga ka teisi külastamas. Paar korda sai isegi Tonyl külas käidud, viimatine kujunes isegi huvitavamaks kui oleks osanud arvata.

Olime juba tunni Tonyga rääkinud SHIELDiga seonduvaid teemasid, kui mul tekkis üks kena mõte nalja teha. 

On kõik korras? küsis ta kohe, kui ma korra ühku sügavalt sisse ja välja hingasin, asetades käe kõhule. Manasin näole mureliku ilme ning hingasin uuesti õhku sügavalt sisse ning välja. Haarasin vaba käega diivani käetoest kinni, manades näole valulikuma ilme. Märgates Tony suuri silmi ehmunud näol, puhkesin tahest tahtmata naerma.

Oh sind küll Tony. Jäidki uskuma? küsisin maha rahunedes.

Mine tea. Aga sa ainult ürita minu elutoas sünnitama hakata.lausus ta vastu.

Oi, sina siin? sammus Pepper uksest sisse, näol lai naeratus.

Juba päris pikalt. Mõtlesin, et ehk saan sind šoppama tirida. Aitad veel mõned titeriided välja valida. tegin ettepaneku. Tema vastuseks polnud sõnu vajagi. Ta ilme ütles piisavalt. Ta sörkis vaid mõneks ajaks eemale, et riided vahetada.

Edu teile ning ürita ka mitte kaubanduskeskuses sünnitama hakata. andis Tony soovituse.

Ega mina seda otsust ei tee. Pisike teeb. oli minu poolne vastus. Tundub et ta magab. lisasin juurde, asetades käe kõhule. Ma polnud juba tükk aega tundnud pisikese põtkimist.

*

Õhtuks kenasti tagasi koju jõudes, vajusin voodile külili. Selili ega kõhuli magamine polnud juba ammu mõeldav olnud. Ei läinud kaua, kui kostus ukse avanemine ja tuttavad sammud. Tundsin kuidas voodi serv veidi vajus ja keegi veidi jahedam minu kõrvale tuli.

Kuidas täna läks? küsis Clint sosinal.

Hästi. Ja sinul? küsisin vastu, pugedes mehele ligemale.

Samuti hästi aga nüüd läheb paremini. Ma vaatasin et sa käisid täna taas šoppamas?

Veidi aega jah. Avastasin et puudu olid mõned pisiasjad. vastasin kerge naeratusega, tundes kuidas pisike taas põtkima hakkas. Keegi märkas nüüd mürgeldama hakata. asetasin Clinti käe oma kõhule. Läks veidi aega, enne kui pisike end taas tugevamalt liigutas ja sellest ka väljaspoole märku andis. Pugesin veel Clintile ligemale, nii palju kui võimalik oli ning nii me magama jäimegi.

 Kuna mina olen tavaliselt teilt küsimusi küsinud, siis saate seekord Teie, Kallid Lugejad, võimaluse ise küsimusi esitada. Võite küsida minult aga KA tegelastelt ja ükskõik mis teemalt.

VarjutusWhere stories live. Discover now