Varjutus 69 Pruudirööv ja muud toimingud

231 20 2
                                    

Terve tund aega oli pidu juba vaikselt kestnud, kui muusika muutus.  Clint vaatas mulle otsa ning sain aru, mis toimub. Võtsin Clinti käest kinni, suundudes koos inimtühjale alale keset katusealust, kus pidu toimus. Kõik kogunesid ala ümber, samas kui me Clintiga teineteise poole pöördusime. 

Ma unustasin selle osa täielikult ära. laususin ebakindlustundega, libistades oma ühe käe tema õlale ja teisega hoidsin ikka tema käest kinni.

Mul tuleb mälu peale loota. vastas ta oma kätt mu pihale asetades. Hoidsin terve aeg pilgu tema silmades, kuigi oli kange tahtmine jälgida sammude kulgemist. Otsustasin liikuda lihtsalt tema järgi ja tundus et sellest piisas. Peagi hakkasid teised juurde lisanduma. Muusika vaikides kutsus Kath mu veidikeseks kõrvale, seega jäi Clint teiste seltskonda. 

Kuidas enesetunne on? uuris Kath kerge naeratusega.

Ma ei tea kuidas seda selgitada. See oleks nagu uni. vastasin laia naeratusega. 

Vaata et end liialt ei väsita. lausus ta oma kätt õrnalt mu õlale asetades, ilme muutunud murelikuks.

Ma ei ole laps vaid täiskasvanu. vastasin kätt puusale asetades.

Ka kõige täiskasvanulikumad täiskasvanud võivad käituda nagu lapsed.

Ja mina olen seda pealt näinud. Mäletad eilset? töasin teda koheselt vastu, saades veidi pahase pilgu.

Hahaha. pomises ta vaikselt, pilk minust mööda suunatud. Ta noogutas kellelegi ning meie juurde ilmus Stark.

Terekest daamid. tervitas ta kuidagi kahtlase naeratusega.

Tere. Tänan sind uuesti, et meid täna jamast olukorrast välja aitasid. otsustasin öelda, saades vastu sooja naeratuse.

Täitsa põnev oli. vastas ta korraks Kathy poole vaadates.Keegi kõndima viitsib tulla? küsis ta äkki.

Mina küll mitte. Ma tahtsin juba ennest Danieli üles otsida, aga ta on kusagile kadunud. lausus Kath eemale rutates.

Natuke vähem kärarikast keskkonda ei ole halb mõte. laususin pakkumist vastu võttes. Kõndisime teiste keskelt välja, hakates mööda teed edasi minema.Mina teadsin sind ikka kui peolooma. Mis täna juhtus? otustasin küsida.

Kas oleks pidanud midagi juhtuma? uuris ta vastu Pealegi oli minu ülesanne sind teiste juurest ära saada. Polnudki  raske. lisas ta äkki.

Miks? küsisin paigale tardudes.

Eeh...pruudirööv. vastas ta mu käe alt kinni võttes. Ma ei jõudnud midagi küsidagi, kui välja ilmus Phil.

Kus kohas sa nii kaua kolasid? uuris Tony talle küsivat pilku saates.

Ma polnud kindel, kes tahan selles projektis osa võtta, aga siin ma nüüd olen. vastas Phil korraks mulle otsa vaadates.

Tore. Võta proua Barton ja kõik läheb nii nagu eile planeerisime. lükkas Tony mind Phili poole.

Oot oot, keegi ei astu sammugi, enne kui ma ei saa teada mis toimuma hakkab. sekkusin vahele.

Agent peab sul silma peal hoidma. Nii igaks juhuks. Seni korraldame Legolasele retke. vastas Tony. Andsin talle õrna kõrvakiilu.

Sa ei nimeta mu abikaasat enam ühegi tobeda nimega. On selge? laususin rahuliku häälega.

Pole vaja kaks korda öelda. Edu. vastas Tony eemale minnes.

VarjutusWhere stories live. Discover now