Varjutus 24 Autode trantsport

256 25 2
                                    

Nii ja kuidas sulle meeldib? küsis Kathy autost välja astudes. Seisin auto ukse ees, vaadates Kathyga samasse suunda.

See ongi? küsisin üle auto katuse Kathy poole vaadates. 

Jup. vastas ta laia naeratusega, kõndides minu kõrvale. Hoone oli palju suurem minu eelmisest elukohast ja see vääris 3 korruselise mõisa nime ning mõte selles elamisest tekitas mu kätele kananaha. Kuulsin eemalt samme ning tasast mehele omast naermist.

Kathleen, mu väike rohutirts. Ja teie olete? jäi punakat tooni juustega, heledat tooni ülikonnas mees meie ette seisma, pilk mulle naelutatud.

Alexandra Cloyde. tutvustasin end viisakalt, sirutades käe enda ette, millest mees õrnalt kinni võttis.

Daniel Monterray. Selle koha kunagine omanik. lasi ta mu käest lahti ning võttis oma pükste taskust võtmed, hoides neid ühe sõrme otsas ja minu poole. Nüüd olete seda teie. andis ta võtme minu kätte.

Eelmise majaga läks mul mitu päeva enne kui võtme kätte sain. ütlesin naeratusega.

Nii. Millal sissekolimis pidu tuleb? küsis Kathy mind puusaga müksates.

Ma pole maja seestki näinud, kui sa juba küsid peo kohta. pööritasin silmi.

Siis lähme vaatame. pakkus Daniel välja. 

*

Khm...Milleks see siin on? küsisin kerge muigega, suunates pilgu tohutu suure elutoa tagumise osa poole, kus oli üks hõbedane post, mis ei tohiks olla elutoa sisekujunduses.

See on algajatele tuletõrjujatele, kes tahavad proovida mööda toru alla tulla. vastas Daniel naeru turtsatusega. Puhkesime Kathyga koos naerma.

Pigem proovivad mõned selle abil kergelt raha teenida, näidates oma painduvust ja muid kehaosi. suutis Kathy läbi naeru juurde lisada. Niisiis kogu maja oli juba läbi käidud ning enam vähem mällu kaardistatud. Magamistube oli palju nagu ka nendega koos olevaid vannitube. Peale selle oli üks suur saal, jõusaal, suur aed koos basseiniga ja keldrikorrusel tõeliselt suur garaaž ja veel mitmed tühjad ruumid.  Maja võtsingi ikkagi vastu vaid tohutu garaaži pärast, kõik ülejäänu oli lihtsalt lisaks. Muidugi mõtlesin ka Maxi peale, kellele oli omaseks saanud elamine suurtes ehitistes

Nii Alex, autosid ära tooma või mis? patsutas Kathy käega mu õlale.

Oota...kui palju sul neid on? küsis Daniel minu poole vaadates.

Oeh...palju, aga mulle ei saa neist ikka küll. naeratasin kergelt pead raputades, tundes äkki telefoni surisemist taskus. Kathy tõmbas Danieli kõrvale, andes mulle vabaduse telefoniga vabalt rääkida.

Lex, millega tegeled? naeratasin Clinti häält kuulates.

Hankisin uue pesa. Õigemini mu sõbranna hankis, ma pean ainult selles kohas elama hakkama. vastasin juuksesalku kõrvale lükates.

Peaasi et sulle meeldib seal elada ja sa ei tunne end vangina. Mida täna edasi teed? küsis ta järgmise küsimuse.

Ma usun et hakkan oma garaaži ümber paigutama uude. Peale seda tuleb hakata sõbranna käsul sissekolimis pidu korraldama. Ning sa ise? küsisin vastu, saates pilgu Kathy ja Danieli poole.

Tulen varsti tagasi maapinnale. Vajad ümber kolimisega abi? 

Kui sa tahad ühe mu autoga sõita siis muidugi. Mul oleks isegi rohkem inimesi vaja. Ma usun et saadan sõnumid laiali nendele keda pean piisavalt usaldusväärseks et oma autosse lasta. vastasin taas kahele eemal omavahel lobisevale isikule selga pöörates.

VarjutusWhere stories live. Discover now