Varjutus 55 Tagasi baasi ja vaba päeva algus

243 23 0
                                    

Paar päeva venisid terveks nädalaks. Vähemasti oli see aeg olnud piisav, et naaseda sinna kuhu tahtsime. Eriti nihelesin koju tagasi mina, kuna igatsus ühe kindla isiku järgi, oli mind juba hulluks ajamas. Kogu tee oli õnneks rahulik ning kodumaale astudes tekkis soe tunne. Kameeleon otsustas lennujaamast edasi minna üksi, saates mind ja mu isa autoni. Peale seda viisin oma isa mõisa. Max oli hetkega minu juures, kallistades mind hingetuks. Peale seda hakkas ta Cloyde seenioril silma peal hoidma. Suundusin garaaži korrusele, ühendasin end tiibadega kokku ning asusin baasi poole teele. Suudsin oma mõtetes enam vähem paanikasse sattuda, kartes et Fury lihtsalt lööb mu maha, nülgib mu elusalt või viskab tiibadeta üle baasi ääre, et ma tema luba tegutsemiseks ära ei oodanud. Astudes pehmelt baasi servale, saadsin pilgu alla.

Siit ma küll tiibadeta alla kukkuda ei tahaks. mõtlesin nina kirtsutades ning edasi minema hakates. Eemaldasin tiivad juba enne uksest sisse astumist, hiilides mööda koridore laboriruumi ning jätsin tiivad igaks juhuks sinna. Pannes tiivad ühele lauale, jäi mu pilk taas pidama sõrmusele mu sõrmes

Kas Clint on baasis? Ma loodan et on! mõtlesin õrna naeratusega

 Võpatasin kui kuulsin ust avanemas. Pöörasin end ümber, märgates naerule puhkeva ilmega Tonyt.

Kurat võtaks! Sa ehmatasid mind peaaegu surnuks! sisisesin läbi hammaste, asetades käe vastu laupa. Mees hakkas mu reaktsiooni peale naerma, kuniks ta mu pahast pilku märkas.

Su ilme oli väga koomiline. Ära mind piinama hakka. ütles ta käsi alla andlikult üles tõstes.

Ei hakka. Kuidas ma suudaksingi!? Sa aitasid mul mu isa päästa ning ei andnud minu asukohta Furyle välja! ütlesin talle lähemale tormates ja ilma pikema mõtlemiseta teda tugevalt kallistades.

Ära nii emotsionaalseks ka mine. Hakkame veel koos nutma. ütles ta kerge naeruturtsatusega. Lasin ta lahti ning saadsin talle jälle pahase pilgu.

Ego. pomisesin käsi rinnal ristates. Ma lähen nüüd hiilin juhtruumi. Loodame, et Fury jätab mu ellu. laususin ruumist väljudes. Kõndisin õrnalt värisevate põlvedega juhtruumi, sattudes silmitsi Furyga. Ta silmitses mind pahura pilguga, nagu pahandust teinud last.

Minu kabinetti. lausus ta minu ees kõndima hakates. Tundsin end aina rohkem kassina, kes on peremehe vaiba sisse oma häda teinud ja ootab nüüd, millal peremees talle kolaka üle turja annab või majast välja viskab. Kohutav. Jõudes Fury kabinetti, jäin tema laua ette seisma, pilk põrandale löödud. Kuulsin kuidas ta toolile istus.

Ma pole kunagi näinud, et ükski agent oleks niimoodi käitunud nagu sina. lausus ta hirmutavalt tõsise häälega. Pugesin oma halli müüri taha varju, näitamaks ühtegi emotsiooni mu näol.On olnud juhtum, kus agent on hakanud tegutsema täiesti vastupidiselt oma ülesandele, et päästa oma sihtmärk. On olnud juhtumeid kus agent on üritanud teha üle määra rohkem kui tal palutud ning ka neid juhtumeid kus agent on üritanud hüpata üle oma varju. Siiski pole veel minu agentuuris olnud sellist juhtumit, kus agent hakkab tegutsema ilma loata ja omavoliliselt. rääkis ta pikalt. Vähemasti said oma tööga ideaalselt hakkama. Hea, et sa suudsid viha kasutada jõuna, mitte motivatsioonina. Kogu hoone põlema panemine oli küll liigne samm, aga eks sa ise teadsid mida tegid. Hea teada, et S.H.I.E.L.D.i alluvuses on veel üks silmapaistev agent. lausus ta äkki. Tõstsin oma pilgu põrandalt ning vaatasin talle silma.

Oma osa oli ka Kameeleonil. laususin käsi seljale asetades.

Ma tean. Ma juba rääkisin temaga. Nii palju kui ma tean, viibib ta hetkel treeningruumis. Ta suutis end S.H.I.E.L.D.i silmis heasse valgusesse mängida. lisas Fury omalt poolt.

VarjutusWhere stories live. Discover now