Yanında olması acı veriyorsa daha fazla etrafında olmanın bir anlamı yoktu. Lafının arkasında durup bir an önce pansiyonu terk etmeliydi. Zira onun burada olduğunu bilipte uzak durmaya yüreği dayanmazdı.
Odasını çıkıp eşyalarını toplamadan önce hesabı kapatıp gideceğini haber vermeye karar verdiğinde kendini uzaktan izleyen Ferda'nın yanına gelişini izledi. Yüzündeki ifadenin ne anlama geldiğini anlayamadı. Gözleri kızarmıştı ve korkan bir hali vardı.
Ferda olanlar karşısında şaşkındı. Genç adamı buraya getirmekte hata yaptığını inanmaya başladı."Yiğit lütfen gitme." diye tepki gösterdi.
"Kalmam için bir sebep var mı?"
"Özür dilerim böyle olmasını istemezdim." dediğinde Genç adam duyduğu itirafla genç kadına olan ifadesi bir anda değişti. "Her şeyi biliyordun onu aradığımı biliyordun." diye tepki gösterdi.
Başını eğip "Evet." diye itiraf etti.
"Acımla dalga geçmek için mi beni buraya getirdin?" diye sorduğunda kendisine zor hakim oluyordu.
Ferda şaşkınlıkla önce "Evet." dedi ve yaptığı hatayı anlayıp " Hayır." Diye düzeltmeye çalıştı.
"Artık sana inanmak için bir neden göremiyorum."
"Kötü bir niyetim yoktu. Yemin ederim."
" O halde neden?"
"Yaşadıklarını tahmin ediyordum. Eylül'ü aradığını da. Seni hastanede gördüğümde onun nerede olduğunu bilmeye hakkın olduğuna karar verdim." dediğinde kendini affetmesi için içten içe dua ediyordu.
"Çok iyi düşünmüşsün. Sayende onun yerini ve ayrıca onun gözünde kendi yerimide öğrendim."
"Ben böyle hayal etmemiştim."
"Açıkçası kendi adıma özür dilerim. İstediğin gibi bir son sergileyemediğim için."
Ferda "Belki bir kez daha konuşursanız." dediğinde ikisinin aklındaki son çok farklıydı.
Yigit duyduklarına inanamıyordu eliyle Eylül'ün olduğu tarafı gösterip "Sen ne saçmalıyorsun bir kez daha o sözleri duymaya dayanabileceğimi de nerden çıkardın." diye öfkeyle gözlerinin içine baktı.
"Bana inan bu sefer her şey çok farklı olacak."
"Boşversene arkadaşın kendisine yeni bir başlangıç yapmak istemiş. Görünüşe göre başarmış da."
Genç kız anlamadığını ifade eder gibi bakınca Yiğit "Bak sayende benden nefret ettiğini öğrendim. İstediğin oldu acım son buldu. Biliyormusun yerine daha büyük bir tane bıraktı. Artık birbirimizin karşısına çıkmamamız ikimiz içinde en iyisi."
"Lütfen öyle söyleme. Onu seviyorsun."
"Maalesef aşık olmak için yanlış kalbi seçmişim."
"O çok yaralı."
"O yarayı sarmaya gücüm yetmez. Tıpkı sevgimin yeterli olmadığı gibi."
Gözleri dolan genç kız "Yanılıyorsun." dedi ve yardım ister gibi teyzesine baktı. Teyzesi genç adamın perişan halinden fazlasıyla etkilenmişti. "Ferda'nın sözlerine kulak ver oğlum." diye seslendi.
Yiğit daha fazla öfkesinin insanlara zarar vermesindan korkup "Neden her şeyi en başından anlatmadın neden bu kadar bekledin." diye sordu.
Tuttuğu yaşlar artık özgürce yanaklarından akmaya başladı. Yutkundu "Yapamadım söz verdim. " demekten başka bir şey gelmiyordu elinden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİN İÇİN (AŞKIN SINAVI)
Romance(Göl Serisi-1 ve Göl Serisi-2 birbirinden bağımsız iki ayrı hikayedir.) Fırtınanın ortasında küllerinden yeniden doğmaya çalışan bir kadın, o külleri bir arada tutmaya yeminli bir adam. ................. Yiğit yedek anahtarları arabada unuttuğunu fa...