Part_9(s2)

1.2K 327 178
                                    

فردا اسپشل پارت اپ میشه و به سوال هاتون جواب داده میشه پس یادتون باشه حتما!

با ووت وارد شین=)
___________________
با گذشت هر دقیقه قرص بیشتر توی بدنش اثر میکرد و هورمون های جنسیش رو به آتیش میکشید.جوری که میخواست از گرما و این همه میل خواستن ذوب بشه.

نگاه گیج چانیول که نشان از این میداد که خواب هنوز از سرش نپریده اعصابش رو بهم میریخت.بدنش نیاز به رسیدن به اوج داشت و بکهیون حوصله ی منتظر شدن برای چانیول که تا به خودش رو نداشت.جوری که صورتش رو با دست هاش قاب گرفته بود،سرش رو نزدیک کرد و لب هاش رو روی لب های چانیول کوبید.

چانیول با سوزش لب پایینش که نشان از پاره شدنش توسط دندان نیش بکهیون میداد خواب کاملا از سرش پرید و تازه متوجه شد بکهیون کاملا لخت خودش رو درون بازوهاش انداخته تا بوسیده بشه.با هشیار تر شدنش از کمر لخت بکهیون گرفت و در یک ثانیه جاهاشون رو باهم عوض کرد.

روی بکهیون خیمه زد.دستش رو دراز کرد تا چراغی رو روشن کنه و بدن بکهیون کاملا توی دیدش باشه ولی با حلقه شدن دست بکهیون دور بازوش متوقف شد.بکهیون هنوز نمیدونست کجای بدنش در طی ضربات پی در پی که توی ماموریت خورده سیاه و کبود شده برای همین نبودن نور کارش رو راحتر میکرد و لازم نبود تو این وضعی که به شدت هورنی شده به فکر بهانه باشه.با صدای خشداری که بخاطر تحریک شدنش بود نالید:

-روشنش نکن.نمیخوام نوری باشه.

چانیول اونقدر بخاطر بکهیون لخت که زیرش بود هیجان انگیز بود که اهمیتی به نبودن نور نداد و بدون پرسیدن دلیلی از بکهیون دوباره روش خیمه زد.وزن بدن چانیول که روش افتاده بود باعث میشد بیشتر تحریک بشه.بدن چانیول رو بیشتر به تنش چسبوند و این کارش باعث شد پارچه لباس خواب چانیول روی عضوش حساس و بدون پوشش کشیده بشه و بکهیون هیسی از روی درد بکشه.

چانیول طی سکس هایی که انجام داده بود فهمیده بود بکهیون معطل کردن رو دوست نداره برای همین یکم پایین تر رفت و با وارد کردن یکی از انگشت هاش توی ورودی بکهیون،یکی از نیپل های پسر کوچیکتر رو وارد دهنش کرد.

چانیول نیپلش رو میمکید و گاز میگرفت و از یه طرف دیگه با انگشتش دیواره های سوراخش رو میمالید و اینکار برای بکهیونی که دو تا قرص افزایش میل جنسی خورده بود دیوونه اش میکرد.اونقدر بدنش آماده سکس بود که حتی متوجه نشد چانیول سه تا از انگشت هاش رو وارد بدنش کرده.

چانیول اونقدر سینه هاش رو مک زده بود که به طرز آزار دهنده ای نیپل هاش میسوختن و این حس سوزش بهش لذت میداد.چانیول بکهیون رو توی تخت بالا کشید جوریکه سرش به پشتی تخت قرار داشت.از پاهای بکهیون گرفت و به طرف شکم پسر کوچیکتر خم کرد جوریکه قوزک های پای بکهیون از سرش عبور کرد(به این پوزیشن the seashell میگن).چانیول شلوارش رو پایین کشید و پریکامش رو روی عضوش با دستش پخش کرد.

Angels of satanWhere stories live. Discover now