حرفام رو بخونید حتما-
حرف های پایین پارت رو هم بخونید:)مقدمه
«غرق شده در شیطان»
خب فصل دو برام خیلی خاصه و میتونم بگم تمام احساسات بکهیون اون احساساتی هستن بطور ترسناکی وارد جلدم میشن و من رو اسیر خودشون میکنن!
بیشتر از هشت ماه هست که من دارم روی کاراکتر های فصل دو و بخصوص بکهیون کار میکنم.
این فصل ممکنه ترسناکه باشه.حالت های دیوانه وار بکهیون.احساسات غیر قابل هضم بکهیون.فصل دو میتونم بگم فصل بکهیونه!!
این فصل ورق عوض شده و سر فصلی با راوی جدید به میان اومده.راوی که به جای خوندن کلمات جوهری روی کاغذ کلمات بین تار و پود کاغذ که داستان واقعی هست رو بیان کنه!
چانبک کاپل اصلیه و باید بگم این فصل دو چون باید بیشتر روی بکهیون فوکوس کنم اون یکی کاپل ها نقش کمرنگ تری خواهند داشت.
این فصل شاهد ۴ جنگ بکهیون میشین.
جنگ با قلبش
جنگ با هویتش
جنگ با روحش
جنگ با خداش!مورد اخری اگر خیلی متعصبی هستین میتونین نخونین.چون بکهیون قراره حرف هایی به زبون بیاره که ممکنه بعضی ها خوندن همچین جملاتی رو کفر بدونن که کفر نیست چون هنوز شما نمیدونین نتیجه جنگ بکهیون با خداش چی میشه؟
بیشتر وقت ها توی کلیسا اتفاق میوفته پس وقتی میخونین متوجه میشین و میتونین اون دیالوگ هاشو نخونین چون میخوام فضای صمیمانه بینمون رو نگه داریم و درگیری بینمون پیش نیاد!و اینو بگم کلیسا هارو نخونین خیلی چیزا از دستتون در رفته!!
ممکنه بکهیون رو درک نکنین یا حالت هاشو؛به خودتون زمان بدین چون من شخصی رو توی هشت ماه بزور تونستم بشناسم رو خیلی منطقیه که با خوندن چند تا دیالوگ درک کنین.
و بهتون اطمینان میدم بکهیون این فیک رو درون مغزتون هک میکنم!
این پارت مورد مقدمه ای داره برا همین کوتاهه چون این هفته جمعه پارت یک فصل دوم آغاز میشه!
_____________________________________
نفس های اغشته به گناهش رو بیرون میداد و سعی میکرد به درون ریه های پر شده از دود گناهش اکسیژن برسونه.دست های خونیش روشویی رو قرمز کرده بودن.اون عاشق رنگ قرمز بود.نه هر قرمزی.رنگ قرمزیه خون!
قبل از اینکه دست هاش رو که تا آرنج غرق خون بود رو بشوره باید جسد رو دفن میکرد.دستش رو روی پیراهن چانیول که از رابطه چند دقیقه شون به تن داشت کشید و باز هم هنرمندی رنگ سرخ خون و پاکی سفیدی!
YOU ARE READING
Angels of satan
FanfictionSeason one[Completed✅] Season two[ on going ] •اسم:فرشتگانِ شیطان •خلاصه:پارک چانیول تک فرزند قدرتمندترین مافیای کره و آسیا از وقتی که به دنیا اومد فهمید برای زنده موندن توی دنیای تاریکی که متولد شده برای حفاظت از خودش باید ظالم باشه و فقط با حس انت...