آهنگ های این پارت که باهاشون اونجاهارو نوشتم.با ستاره مشخص کردم و با هر ستاره خواستین اون آهنگ رو پلی کنین و باهاش بخونید اون قسمت رو.
*2Wel feat ali christenhunszازmirrow's light(EMERGENCE)
**black hydraازthe prophet(epic poeerful dark trailer music)
***atom music audioازelysium | epic powerful vocal musicاین ستاره ها نشان گر اینه که اگه خواستین دان کنین و توی سکتاره خودش پلی کنین.
از بات ahangifybot میتونین دان کنین:)
____________________________________
نیم ساعت بود که چونه چانیول روی شونه اش بود و از پشت بغلش کرده بود و افسار اسب رو بهش سپرده بود.الان که اونجوری بغلش کرده بود خیلی معصوم بنظر میومد.بکهیون میتونست چانیول پانزده ساله که با بیرحمی نابود شده رو ببینه.شاید این چهره اصلی پارک چانیول بود که میدید.شاید چانیول بدون نقاب رو!
صاف ایستاد و نفس عمیقی کشید.حالش خوب نبود،انگار کل وجودش به نفرت ورزیدن اعتیاد پیدا کرده بود و الان که بدون هیچ حسی گذاشته بود چانیول در آغوش بگیرتش اذیتش میکرد.
اروم چرخید و به گونه چانیول ضربه خیلی آرومی زد.با این کارش چانیول ار خواب شیرینش که خیلی وقت بود اینجوری نخوابیده بود بلند شد.
صورت بکهیون به طرف صورت چانیول بود و الان که چانیول کمی چونه اش رو از شونه بکهیون فاصله داده بود فقط چند میلی متر صورت هاشون باهم فاصله داشت.
به چشم های چانیول خیره شد که به لب هاش خیره شده بود.خشکش زده بود و بدنش اونو از انجام هر حرکتی منع میکرد.با نزدیک تر شدن سر چانیول با قلبی که توی دهنش میزد به جلو برگشت و گفت:
-م...من خستم میخوام پیاده بشم...
با لکنت گفت و نفس لرزونش رو بیرون داد.چانیول اون ثانیه فقط لب های اون پسر توی بغلش رو میخواست و این پس زده شدن ناراحتش کرده بود ولی نمیخواست اونقدر خودخواه باشه و به خودش اجازه دلخور شدن نداد.
چانیول زئوس رو به طرف اسطبل روند و جلو در نگه داشت.خودش پایین پرید و دست هاش رو باز کرد تا بکهیون رو بگیره.بکهیون پاشو کنار انداخت و بدون اهمیتی دادن به دست های باز چانیول از روی اسب پایین پرید.اروم تعظیم کرد و گفت:
-ممنون...
اروم زمزمه کرد و به طرف عمارت رفت.چانیول با قلبی سنگین دست هاش رو پایین انداخت و به رفتن بکهیون چشم دوخت.حد وسطی نداشتن؛یا بکهیون دل میشکست یا چانیول...
تمام این صحنه هارو چهار تا چشم از روی بالکن نظاره گر بودن.لوهان و سهون!
YOU ARE READING
Angels of satan
FanfictionSeason one[Completed✅] Season two[ on going ] •اسم:فرشتگانِ شیطان •خلاصه:پارک چانیول تک فرزند قدرتمندترین مافیای کره و آسیا از وقتی که به دنیا اومد فهمید برای زنده موندن توی دنیای تاریکی که متولد شده برای حفاظت از خودش باید ظالم باشه و فقط با حس انت...