حرف های پایانی

2.6K 462 816
                                    

کسایی که این پارت رو باز کردن ببینن فیک تموم شده این فصل یا نه.اره تموم شده و میتونین برین بخونین!
ادامه اش رو نخونین چون ذاتا نمیفهمین و هیجان فیک رو میاره پایین.

این پارت رو ببندین و از اول شروع کنین!

و اینکه اپ فصل دو شروع شده!!

__________________

سلام

حس عجیبی دارم.هرچند تموم نشده و یه فصل دیگه هم هست ولی بازم.حس میکنم باری از روی دوش هام برداشتن.

میخوام از تک تکون بخاطر حمایت داستانم تشکر کنم.اینکه با نوشته هام میتونستین وارد ذهنم بشین سرگرم کننده بود ولی از وقتی که دیده ام واقعا بازخورد خوبی داره برام خیلی جدی شد.

خب حالا باید شفاف سازی هایی در مورد داستان انجام بدم.

بکهیون...اره اون پونصد و سی هست.اینکه چطور اون قتل هارو انجام میداد فصل بعد میفهمین و بیشتر با گذشته پونصد و سی آشنا میشین.
چه طرحی که توی مغزتون از بکهیون درست کردین رو بریزین بیرون چون بکهیون گناهکاریه که در میان زجر کشیدن شیفته گناهه!

چانیول نمرده!....بکهیون نکشتش.و فصل دو ادامه ای همین فصل یک هست

اینکه کریس و شیومین وجود کمی توی فیک داشتن قضیه داره!...فصل بعد متوجه اون هم میشین.

درباره سوهو که اونجا چانیول به سوهو شلیک کرد یا به اژدهای سفید...چانیول اونجا به سوهو شلیک کرد تا یکی از میوه های فاسد جهان زیرین رو از بین ببره!

اون بچه ای که به عنوان کیوتک جلوی چانیول به قتل رسید کی بود؟....اونم نمیتونم بگم بعدا میفهمید:))))

فصل بعدی اسماتش زیاد تر میشه!...نمیگم که دم به دقیقه تو هم باشن ولی اینکه توی این فصل پنج تا رابطه داشتن توی فصل دو مثلا میشه ده تا اینا!

سی و سی کیه؟....سی و سی لوهانه!...حتی وقتی که لوهان اطلاعاتی درباره برده ها به دست آورد. اونجا یه اسپویل بود!

درباره سازمان،اهداف سازمان،همه چی فصل دو معلوم میشه!

بکهیون بیماری دو قطبی نداره!...درواقع وقت هایی که به قطب دومش تبدیل میشد،خود واقعیش رو نشون میداد!

هیولا...اون هیولا همون بکهیونه!ولی چون هیون شبا نمیتونسته واضح ببینه بهش لقب هیولا داده!

چرا این عدد ها روشون گذاشته شده!

۵۳۰(بکهیون) :توی چین این عدد به معنای عشقه ولی دلیلی که این عدد انتخاب شده اینه که بکهیون از طریق عشق قرار بود به چانیول نزدیک بشه.

Angels of satanWhere stories live. Discover now