◄ [MP:1] - BÖLÜM 06 ►

1.5K 203 136
                                    

(Bilgilendirme: Sönen mumun gifidir.)

👁‍🗨: "3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "3. Uğultu, usul usul yaklaşıyor."

[x]

Lalisa ve Chaeyoung, bitkin Jennie'yi sınıfa doğru taşıyarak onu sıralardan birine oturttular. "İyi görünmüyorsun. Tenin bembeyaz. Aç olmalısın, kraker var." Chaeyoung cebine attığı bir paket krakeri açıp Jennie'ye yedirirken Lalisa da kendisini incelemeye devam ediyordu. Sınıfa en son giren Jungkook, arkalarından kapıyı kapattığında Taehyung camın önüne ilerleyip dışarıyı kontrol etti.

"Şimdi ne yapacağız? Burası güvenli değil diyor." Jimin sorgularcasına kollarını açtı.

"Önce kendisine gelmesini bekleyeceğiz, sonra da neden güvenli olmadığını sorgulayacağız. Kafamıza göre hareket edemeyiz." Dedi Jungkook.

"Hayret, sen böyle şeyler der misin?" Lalisa abartılı bir şekilde tavır sergileyince Jungkook göz devirdi.

"Tamam tartışmayın siz de, Jennie kendisine gelsin az." Chaeyoung Jennie'nin dağınık saçlarını omuzlarının arkasına atarak topladı.

Taehyung camdan dışarıya doğru bakarken okulun çaprazında kalan caddenin girişinde adamlardan birinin olduğu yerde durarak pencereye, kendisine doğru baktığını fark etti. "Kahretsin."

Perdeyi kapattı telaşla. Jimin ve Jungkook kendisine baktılar. "N'oluyor barmen?"

"Adamlardan biri burayı dikizliyor dışarıda."

Hepsi bir anda gerilerek Taehyung'a baktılar. "Ne?"

Taehyung perdeye doğru baktı. "Pencerede olduğumu gördü mü emin değilim fakat görmüştür."

"Lanet olsun. Şimdi ne yapacağız?" Jungkook kalçasını yasladığı sıradan doğrularak kalktı. Taehyung düşünmeye çalıştı. "Kaçacağız."

"Burada istesek de duramayız, içim ürperip duruyor." Dedi Lalisa. Jennie'yi gösterdi. "Onu da yanımıza alıp buradan çıkmalıyız."

Jimin Chaeyoung'u kaldırıp yanına çekince Jungkook Lalisa ile bakıştı. Oflayarak bakışlarını kaçırdı. Jennie'ye doğru ilerlediğinde Taehyung ikisinin gerginliğini fark edip bıkkınlıkla nefes verdi ve genç kızı Jungkook'tan önce kucağına aldı. "Sen Lalisa'yı al, şu anda gerginliğinizi çekecek durumda değiliz."

Jungkook sinirle baktıktan sonra sabır dileyerek Lalisa'ya kapıyı işaret etti başıyla. "Çık."

Lalisa omuz silkti ve kapıya doğru ilerledi. "Emir sevmem."

Jungkook sakin kalmaya çalışarak peşinden çıktığında Jimin ve Chaeyoung da sınıftan çıktılar. Taehyung olduğu yerde ne yapacaklarını düşünürken başını kucağında baygın yatan kıza çevirdi. Sonra sınıftan çıkarak diğerlerinin peşinden ilerledi.

Lalisa önden koridoru bitirdikten sonra sola saparak yeni bir koridora girdiğinde kaş çattı. "Biz nereye gidiyoruz şu anda?"

"Çıkışa." Diye yanıtladı Jungkook.

"İyi de çıkış bu tarafta değil?"

"O taraftan çıkarsak herif bizi tek kurşuna dizer. Diğer yangın merdivenini bulmamız gerekiyor."

Lalisa merdivenlere geldiğinde bir aşağı bir yukarı bakındı. "Burası biraz kafa karıştırıcı. Koridorlar bitmiyor, labirent gibiler."

"Üst kata çık, sağdaki koridora gir ve ilerle. Acil çıkış kapısını buluruz." Lalisa Taehyung'un dediğini yaparak merdivenlerden üst kata çıktı.

"Ben anlamıyorum, adam okulu dikizliyor dedi ve şu anda okulun içinde de olabilecekken biz hala dolanıyoruz." Diye fısıldadı Chaeyoung. Jimin dudak büzdü. "Çıkışı bulabilirsek gizlice kaçacağız. O yüzden sakin ol, ben yanındayım. Korkma tamam mı?"

Chaeyoung başıyla onaylarken Lalisa merdivenleri çıkmış, koridora sapmıştı. Derken bir çığlık işitildi. Herkesin yüreği ağzına gelirken dehşete düştüler.

"Neydi bu?" Diye telaş, gerilim ve korkuyla sordu Chaeyoung.

"Lalisa, ilerle!" Taehyung seslenince Lalisa ciddi olup olmadığını sorguladı. "Ne? Saçmalama korkuyorum!"

"Geç şuraya." Jungkook Lalisa'yı arkasına çekip önden kaşlarını çatarak ilerledi ve kapıları açık sınıflar arasında adımladı. İlk girişteki sınıfın açık kapısından içeriye baktığında yüzünü dehşet kapladı. Nefesi kesilmişti. Hepsi Jungkook'a baktı telaşla. "N'oldu?"

Jungkook konuşamıyordu, dudaklarını aralamıştı fakat kelimeler boğazına dizilmiş gibiydi ve çıkmıyorlardı.

Lalisa korkusunu bastırmaya çalışarak yanına gelip ne gördüğüne bakınca teni beyaza çalmaya başladı.

Yerde, boğazına saplanmış çividen dolayı etrafa sıçramış kanların arasında yatan baygın kadın bedeniydi onları dehşete düşüren.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin