(Bilgilendirme: Lacivertin en güzel tonunda dalgalı bir okyanus gifidir.)
👁🗨: "Genç adamların günahı öldürmekti, peki genç kızın günahı neydi? Yaşadıkları her şey, ne günah işlediklerini gösterip onlara ceza veriyorsa onun günahı neydi?
İşlediği günah, ona ceza mı olacaktı?"[x]
Sabah gözünü aralayan Taehyung yavaşça koltukta doğruldu. Dün iki kişi kayıp vermişlerdi, oldukça kötü durumdalardı. Başları ağrıyordu, yorgunlardı ve de ağır bir hüzün vardı içlerinde yeşermiş olan.
Yatağa baktı, genç kız her zamanki gibi yarı çıplak yatakta usulca uzanmış derin bir uykudaydı. Karşı koltuğa baktığında ise koltuğun boş olduğunu fark etti. Kaşlarını çatıp gözlerini ovuşturarak yerinden kalktı ve odaya bakındı. Daha sonra banyoda olabileceğini düşünerek banyoya doğru ilerledi ve kapıyı açtı. "Jung-"
İçtiği tonla ilaç ve hapların boş şişeleri ve dökülen parçaları, jiletle kesilmiş bileklerinden akan kanın içinde yüzüyor, genç adamın baygın bedeni ise duvara yaslanmış öylece duruyordu.
Taehyung çığlık attı. "JUNGKOOK!"
Çığlığa Jennie uyanırken Taehyung hızla Jungkook'un baygın bedenine koştu ve kucağına aldı. "JENNİE YARDIM ET!"
Genç kız korkuyla yerinde sıçrayıp yataktan fırlayarak banyoya koştuğunda dehşetle içerideki manzarayı fark etti. "J-Jungkook..."
Taehyung korku dolu nefeslerle yutkundu. Elini genç adamın kanlı bileklerine tutarak kan kaybetmesini durdurmaya çalışırken başını kapıya çevirdi. "JENNİE HEMEN AMBULANS ARA!"
Genç kız korku ve dehşetle yerinden zar zor kıpırdayarak koşup telefonunu aldı ve ambulansı aradı. Ağlarken konuşuyordu. Bu sırada Taehyung kucağındaki bedeni bırakıp dolaplarda bir şeyler aradı. Ne kadar havlu varsa çıkardı ve Jungkook'un bileklerine sardı sıkıca. Hızlı nefesleri dinmiyordu, dördüncü bir kişiyi kaybedemezlerdi, olmazdı.
"Jungkook, dayan lütfen." Gözleri dolmaya başlamıştı barmenin. Dün yaptıkları konuşmada ona kimsenin ölmesine izin vermeyeceğini söylemişti ve Jungkook ise sadece tebessüm etmişti.
Belliydi belki de intihar edeceği. Herkesin ölümü üst üste binince dayanamamıştı bu acıyla yaşamaya.
Taehyung ağlarken bağırdı. "JENNİE ARADIN MI?"
Jennie banyoya koştu. "EVET, GELİYORLAR ŞİMDİ. Tanrım, Jungkook..."
Birkaç dakika sonra ambulans geldiğinde apar topar üstlerini giyinen ikili, ambulansın arkasına binerek hastaneye doğru yol aldılar. İkisi de Jungkook'un kan kaybından solmuş bedenine bakıyordu.
Siyah bir görüntü görüyorsunuz. Sanki bir boşluk gibi.
"Ben, bunu bilerek yaptım." Jungkook'un sesi duyuluyor. "Çünkü, kendimi kaybetmek üzereydim. Fiziken."
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Herkes teker teker..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...