◄ [MP:1] - BÖLÜM 76 ►

649 100 69
                                    

(Bilgilendirme: Kan damlamış beyaz gül fotoğrafıdır.)

👁‍🗨: "Geri geliyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Geri geliyorlar."

[x]

Jennie ellerini dehşetle ağzına kapattı. "Aman tanrım..."

Bu defaki gerçekten ağırdı.

Çok ağır.

Jungkook titreyen dudaklarını araladı. "J-J-J..."

Konuşamıyordu bile. Taehyung ise dehşet ve korku içinde kanlar içinde yatan bedenine bakıyordu genç adamın.

"Lanet olsun..."

Gözleri yoktu.

Hemen etrafa bakındı ve Jungkook'la Jennie'yi arkasına çekti. O kadar sessizdi ki orman, sadece yaprakların üzerine bastıklarında çıtırt sesi duyuluyordu.

"Tae-"

"Şşşt!" Taehyung Jungkook'u sustururken ikisi de ağlamaya başlamışlardı Jennie'yle. Jimin'in ölü bedenini izliyorlardı.

Genç adam korkunç görünüyordu.

Taehyung yutkunarak bir Jimin'e bakıp bir etrafa göz gezdirirken uzaktan bir ses işittiler.

Sağda solda bulunan ağaçların gövdelerine çarpan ince ve uzun bir uzuvdu.

Dil.

Taehyung, Jungkook ve Jennie dehşetle geri geri adımlamaya başladılar. Sendeliyorlardı, Jimin'in baygın ölü bedenine bakarlarken.

Üçü de korkuyla yutkundu.

Ağaçların arasından yavaşça Jimin'in bedenine doğru uzanan dil, hızla boğazına sarıldı ve sürtünerek sıktığında Jimin'in ağzından tonla kan çıktı yere doğru. Taehyung, Jungkook ve Jennie dehşet içinde olanı izlerlerken hareket eden dil, hızla boğazından ayrılıp aralanan ağzından beri içine girdiğinde Jennie ve Jungkook başlarını çevirdiler gözlerini kapatıp. Yüzlerini buruşturdular ağlarken.

Bu vahşetti. İğrençti, korkunçtu ve dehşet vericiydi.

Taehyung yutkunarak ikisini de geriye doğru iterken sendeledi ve yavaşça ormanda bölgeden uzaklaşmalarını sağladı.

"Gitmeliyiz." Diye fısıldadı yana doğru. "Yoksa bizi de bulacak ve aynen o hale getirecek."

Üçü de kimden bahsettiğini gayet iyi biliyordu.

Ya da kimlerden.

Sessizce geriye doğru sendelerlerken Jennie'nin bir dal parçasına basıp kırmasıyla çıkan sesi işiten Necron, hırlarken çıkan ince çığlık sesiyle hızla kendilerini fark edince Taehyung bağırdı. "KOŞUN!"

Necron güçlü bir çığlık atarak dikenli bacakları üzerinde hızla adımlayıp peşlerinden gelirken üçlü canları pahasına koşup sahil kıyısına çıkmayı başardıklarında doğruca tekneye yol aldılar. Jungkook arkalarına baktı. Necron ormanlık alandan çıkmış, kendilerini takip etmeye devam ediyordu.

"DURMAYIN, ÖLMEMEK İÇİN KOŞUN ASLA ARKANIZA BAKMAYIN!" Diye bağırdı nefes nefese Taehyung. "EĞER BAKARSANIZ SİZİ ÖLDÜRÜR, ARKANIZA BAKMAYI AKLINIZDAN BİLE GEÇİRMEYİN!

Üçü de dehşet ve korkuyla tekneye doğru koştular.

Necron peşlerinden geliyordu.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin