(Bilgilendirme: Contra'nın Islak Kum şarkısının klibinden bir giftir./Orman yolu gifi.)
👁🗨: "Günahın meyvesinin tadı bozuktur."
[x]
Taehyung hala kapının önünde dikilirken bakışları ikizler ve kızın üzerindeydi. Korkuyordu, hem de fazlasıyla. Ancak onların kötü niyetli ruhlar olduğunu sanmıyordu. Okul binasında gördükleri gibi değillerdi. Henüz küçüklerdi. Birden dikkatini çeken bir detayla kaş çatarak birkaç adım yaklaştı üçlüye doğru. Yanlarına gelerek ikizlerin arkasından oyuncaklara baktı.
3 adet beyaz hayalet, yatak şeklinde sedyenin üzerinde kahve saçlı bir barbie bebek, ve yanı başında 4 doktorun kızı ameliyat yaptığı kanlı bu korkunç oyunun 3'lü hayaleti ikizler ve kız iken kahve saçlı kız ise Jennie olmalıydı. Taehyung şok ve dehşetle yutkundu. İkizlerden biri elindeki hayaleti uçurarak doktorlardan birine çarptırdı, ardından diğer elindeki mutfak bıçağıyla doktor oyuncağının boğazını kesti. Taehyung kesilmeye başlayan nefesleriyle soluklanarak izlemeye devam etti. Küçük kız dikiş ipiyle barbie bebeğin karnındaki yarığı dikmeye başlamıştı.
Taehyung'un tüyleri diken diken olmuştu, Jennie'nin ameliyathaneye gireceğini söylüyorlardı.
"Jennie... Hayır, hayır hayır hayır lütfen..." Taehyung yutkunarak titreyen sesini bastırıp dolu gözlerinden akan yaşları umursamayarak odadan hızla çıktığında merdivenlere doğru yöneldi ve bir alt kata indi. Ancak bir anda karşısına çıkan ikizler kendilerine bakarken Taehyung'un nefesi kesildi korkudan. Dili tutulmuştu. Dizleri tutmamaya başlamıştı ama umurunda değildi. Merdivenlerin demirliğine tutunarak ayakta kaldı. İkizler iki adım gelerek kendisine baktılar, ardından başlarını iki yana salladılar aynı anda ağır bir şekilde. Taehyung acıyla yutkunarak ağlamasını gizlemeye çalıştı. Ceketinin koluna sildi gözyaşlarını. "Onu kurtarmam gerek. Bekleyemem."
Taehyung merdivenlerden aşağı inerken ikizler arkasından baktılar. Taehyung merdivenleri bitirdikten sonra hızla duvarın arkasına saklanarak koridorun diğer ucunu gözetledi. İki hemşire konuşup gülüşüyorlarken vakit kaybetmeden duvarın diğer tarafındaki koridoru tamamladı. Başının üstündeki mavi tabelaya baktı.
'Kardiyoloji: Sol taraf,
Ameliyathane: Sol taraf,
WC: Sağ taraf,
Nöroloji: Sağ taraf,
Radyoloji: Arka taraf.'Taehyung sola doğru baktığında koridorun boş olduğunu gördü. Fakat yan koridordan yatakta bağlanmış Jennie'yi ve başında iki adet doktorla bir başka koridora girerken gördüğünde yutkunarak seri nefeslerini düzenledi.
Gerçekten de ameliyathaneye gidiyorlardı.
Saklandığı yerden çıkarak koridoru devam ederek peşlerinden onları takip etti Taehyung. Onu oradan çıkarıp defolup gitmelilerdi.
Aslında, okula hiç gelmemeleri ve o kadının cesedini görmemeleri gerekirdi. İçinden lanet okudu kendisine. Başlarına ne geldiyse, onun suçuydu.
Ama belki, silahlı adamlar bile bu doktorların işiydi? Her şey planlanmıştı, onları okula sokan silahlı adamlardı.
Jennie'yi alıp kaçtıktan sonra, bu işi çözecekti.
Adımları hızla koridorda sürüklenen yatağın arkasından gizlice giderken etrafına bakınarak fark edilmemeye çalışıyordu. Ameliyathaneye girdiklerinde Taehyung peşlerinden ilerledi ve ameliyathanenin içine girdi.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...