◄ [MP:1] - BÖLÜM 10 ►

1.3K 195 149
                                    

(Bilgilendirme: Jungkook'un 'Fake Love' M/V gifidir./Anahtar deliğinden baktığı.)

👁‍🗨: "Ölüm, her zaman 1 saniye ötenizdedir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Ölüm, her zaman 1 saniye ötenizdedir."

[x]

Jimin yattığı yerden doğrulurken Jungkook da gözünü aralayıp ayağa kalkmak için toparlandı. Kızlar hala uyuyorken, Jungkook'un gözü Taehyung'a takıldı. "Bu hala kızı bırakmamış mı?"

Sabır dileyerek ayağa kalktı ve cama doğru ilerledi. Perdeyi hafif araladığında dehşetle geriye doğru sendeledi hızla. "HASS*KTİR!"

Camda, ellerini ve bir yanağını yaslamış korkunç bir surat kendisine bakıyordu.

"N'oldu?!" Jimin hızla ayağa kalkarken Taehyung ve kızlar da Jungkook'un bağırışına uyanmışlardı.

"N'oluyor?"

"Çıkın çabuk sınıftan, hemen! ÇIK ÇIK ÇIK!" Jungkook telaş ve aniden bastıran korkuyla yutkunarak kapıya koşunca kızlar da ayaklandılar. Taehyung kaş çatarak ayağa kalkarken Jimin kendisine doğru gelerek cama baktı. "Hani bir şey yok?"

Jungkook duyduğu cümlenin şokuyla ağır bir hareketle arkasına döndü. "Ne?"

Jimin perdeyi sonuna kadar aralayıp etrafa bakındı. "Yok?"

"Yağmur yağıyor, hayal görmüşsündür Jeon." Taehyung umursamayarak geri yerine oturup genç kızı bıraktığı yerden tekrar kucağına aldı.

"G-Gitmiştir, yemin ederim gördüm!"

Lalisa ve Chaeyoung uykularına geri döndüler. "Bir şey oldu sandım."

Jimin etrafı iyice kolaçan ettikten sonra perdeyi kapattı. "Yok, bir sıkıntı yok Jungkook. Rahat ol."

Jungkook korkuyla yutkunduktan sonra gırtlağını temizledi. "Pekala."

Belki de gerçekten hayal görmüş olabilirdi.

Yine de içine sinmiyordu.

Derin bir nefes alarak yattığı yere adımladı ve yere oturdu. Lalisa tam yanında bacaklarını kendisine çekerek uzanıyordu. Jungkook koluyla bacaklarını ittirdi. "Çek şu bacaklarını da yer aç."

Lalisa doğrularak yana kaydı ve uzaklaştı. Sırtını duvara vererek yeniden bacaklarını kendine çekti ve başını diğer duvara yaslayıp gözlerini kapadı. Jungkook bıyık altından gülerek yere uzandı.

Fakat saniyeler önceki görüntü bir türlü gitmiyordu gözünün önünden.

Tavanla bakışmaya başlamıştı.

Chaeyoung kollarını nişanlısının göğsüne doğru koyarak derin bir nefes bıraktı. "Asla yanımdan ayrılma."

"Sen de aynı şekilde." Dedi Jimin sol kolunu genç nişanlısının beline dolarken. O da gözlerini kapatıp uyuyakaldı.

Jungkook yattığı yerden doğruldu ve oflayarak Lalisa'nın ayaklarının dibine oturdu. Başını arkadaki duvara yasladı. Lalisa yavaşça gözlerini aralayıp kendisine baktı. "Hey."

Jungkook başını yana çevirdiğinde bakıştılar.

"Neden buradasın?"

Jungkook bir cevap vermedi. "Uyu sen."

Lalisa umursamayarak gözlerini kapatıp uykuya dalarken Jungkook'un gözü sürekli cama gidip geliyordu. Taehyung'a doğru fısıldadı. "Pişt!"

Taehyung ikincide gözlerini aralayıp Jungkook'la bakıştı. "N'oldu?"

"Saat kaç?"

Taehyung cebinden telefonunu çıkarıp baktı. "03:27."

Telefonu cebine yerleştirip kucağında tuttuğu bedenin pozisyonunu düzelterek yeniden uykuya daldı Taehyung. Jungkook yutkunarak sınıfın içerisini inceledi. Siyah deri ceketinin iç cebinde duran bir paket krakeri açıp yemeye başladı.

3 gün olmuştu okula geleli. Güneşin ilk ışıkları gün yüzüne çıkar çıkmaz, ayrılacaklardı.

Sadece, Jimin'in fark etmediği bir detay vardı.

Jungkook hayal görmemişti.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin