(Bilgilendirme: Gece vakti yağan yağmurla gösterilen ara sokağın gifidir. -Anime-)
👁🗨: "Günler geçiyor, sen geçmiyorsun."
[x]
Ertesi sabah, gözlerini aralayarak arkasına dönen Jimin, yanına baktı.
Chaeyoung yoktu.
Kaşlarını çatarak hemen yataktan doğrulup odayı aradı. "Chae?"
Yutkundu.
Neredeydi?
Dün çantadan çıkardığı ve yarıladığı içki şişesi komodinin üzerinde duruyordu. Üzeri çıplaktı ve saçları dağınıktı. Terliklerini giyerek banyoya ilerledi ve kapıyı açıp içeri baktı. "Chaeyoung?"
Genç kız yoktu.
"Chaeyoung?..." Serileşen nefesleri ile kapıya çıktı. "Chaeyoung?"
İçeri girip hemen üzerine bir tişört geçirdi ve odadan çıktı koridora doğru.
Küçük kız dolabın içindeki deliklerden kendisine doğru baktı.
Dün canlandırdığı oyuncak bebeğin süresinin bitmesine 2 dakika vardı.
Jimin yutkunarak nefes nefese merdivenlerden inerken camdan dışarı kaydı gözleri. Otelin arka tarafında az ilerideki ormanın girişinde ağaçların arasında sarı saçlı bir kız fark ederek hemen merdivenlerden indi. "Geliyorum, Chaeyoung. Bekle orada."
Hızla otelden çıkıp sokağı koştu ve arka tarafa doğru yöneldi. Sağa doğru döndükten sonra bu defa sola doğru dönüp düz ilerleyerek ormanın girişine doğru koştu. Genç kız onu fark etmeden arkası dönük bir şekilde ormana ilerliyordu.
"Chaeyoung!" Jimin koşarak ormanın girişine geldiğinde içeri daldı hızla. "Chaeyoung, neredesin?"
[MP1]
Jungkook gözünü aralayarak yanında uzanan Lalisa'ya baktı ve usulca yataktan doğrulup pantolonunu giydi. Güneş açmıştı dışarıda, yüzüne vuruyordu.
Üzerine bir tişört geçirip çantaya doğru ilerledi. Anahtarını ararken kaş çattı bulduğu şeyle. Jimin Chaeyoung'un defterini çantada unutmuştu. Jungkook sabır dileyerek kapıyı açtı ve koridora çıkıp Jimin'in kapısına tıklattı. "Jimiiin!"
Fakat kapıyı açan olmadı. Sonra fark etti ki kapı aralık, hafifçe içeri doğru baktı kapıyı açıp. Jimin odada yoktu. Kaş çattı. "Saat daha 9:30, nereye gider sabahın bu saatinde?"
Garibine gidince bu defa Taehyung'un odasına ilerledi ve kapıyı çaldı. Kapı birkaç dakika sonra üzerinde lacivert bornozla Taehyung tarafından açılınca Jungkook kaşlarını kaldırdı. "Günaydın."
"Sağol sana da."
"Gece uzun geçti herhalde?" Dedi içeri bakıp Jungkook. Kıyafetler yerlere saçılmış, Jennie çıplak şekilde yatakta mışıl mışıl uyuyordu. Jungkook bıyık altından sırıtarak Taehyung'a baktı. "Barmen?"
"Ne var Jeon?" Taehyung gözlerini ovuşturarak baktı yorgunca.
"Jimin'i gördün mü? Odasında yok. Chaeyoung'un defterini unutmuş bizim çantada, verecektim." Dedi Jungkook defteri gösterip. Taehyung kaş çatıp koridora çıktı ve Jimin'in odasına baktı. "Ne demek yok?"
"Bildiğin."
Gerçekten yoktu.
Taehyung Jungkook'a baktı. "Nereye gitmiş olabilir?"
Jungkook sessizce kendisine bakınca aynı anda yutkundular.
"Onu aramalıyız."
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...