(Bilgilendirme: Dolunay gifidir. -Anime-)
👁🗨: "Şu gelen notu gördün mü?"
[x]
Jungkook duştan çıktığında ıslak saçlarını bir havlu yardımıyla kurularken, gözüne masanın üzerinde duran katlanmış bir kağıt ilişti. Kaşlarını çatıp masaya doğru ilerledi ve kağıdı eline alıp açtı.
'Jeon?'
Jungkook refleks olarak etrafına baktı. Odada kendisinden başka kimse yoktu. Kağıdı inceledi, siyah bir cd kalemi ile yazılmış görünüyordu. Noktalama işaretleri bile düzgünce yazılmıştı. Kağıdın arkasını çevirdi ancak tertemizdi.
"Lanet olası."
Hemen üzerini giyinip oda kartını alarak otelden çıktı ve arabasına bindi. Her ne kadar ondan haz etmese bile, Lalisa'yla işi vardı.
Lalisa ise yine aynı barda, tezgahın üzerine çıkıp deli gibi dans ederek ortamın havasını artırma peşindeydi. "VUUUHUUU! EĞLENİYOR MUYUZ MİLLET?"
Tezgahtan inerek insanların arasına karıştı. İyice sarhoş olmuştu, akli dengesi yerinde değil gibiydi. Kollarını kaldırarak saçlarını geriye doğru atıp kahkaha attı. O sırada barın kapısına telaşla giren Jungkook, insanların arasında zor da olsa kendisini seçip yanına geldi ve kolunu tuttu. "Lalisa!"
Lalisa kaş çattı kapalı gözleriyle. Kolunu kurtarıp ellerini omuzlarına koydu. "Haaa? Sen de kimsin, ah tanrım. Ne de yakışıklısın öyle..."
Jungkook şoka girecekken vakit olmadığını algılayarak Lalisa'yı arka tarafa doğru çekti. "Bana bak, ne içtin sen?"
"Bir şişe yaaaa~" Jungkook sabır dileyerek cebinden notu çıkardı ve gösterdi. "Ne bu?"
Lalisa nota baktı kaş çatıp gözlerini kısarak. "Ne ki o?"
"Lalisa bunu sen yaptın biliyorum, seni aptal!" Genç kızın kolunu hışımla bırakınca Lalisa birkaç adım sendeledi. "Hey, n'apıyorsun ya?"
İşaret parmağını kendisine doğru tuttu. "Seni daaavaa ederim tamam mı?"
Jungkook sabır dileyerek omuz atıp hızlı adımlarla bardan çıktı. "Çocuk oyalıyoruz sanki, gerizekalı."
Telefonunu çıkarıp gergin bir şekilde arama yaptı ve kulağına götürdü. "Bana bir araç yolla. Barın önüne, hemen."
Lalisa birkaç dakikadır olduğu yerde ayakta dikiliyorken bir anda bardan çıkıp etrafına baktı. "JEEEEOOON!"
Jungkook dehşetle arkasına baktı. Lalisa sendelerken kahkaha attı. "Buldum seni~"
Jungkook bıkkınlıkla nefes verirken Lalisa kendisine doğru adım attı. "O notu ben yazmadım ki amaaa!"
"Kes sesini, kaltak." Cidden haz etmiyordu. Kız tam bir orospuydu, her gün barlarda şişelerce içerek sarhoşlaşıyor, ve kim bilir kaç erkeğin altında sabahlıyordu.
"Jungkook!"
Derken bir ses duydu Jungkook, arkasına döndü oflayarak. "Ne va- LALİSA!"
Yere yığılmış genç kızın yanına koşarak kendisini kaldırdı ve kucağına aldı. "Lanet olsun, tam bir salaksın!"
"Biliyorum." Dedi ciddi bir ifadeyle Lalisa. Yorgun görünüyordu, bir başka mini elbise vardı bu defa üzerinde. Titrek nefesler alıp veriyordu. "Salağım."
Jungkook derin bir nefes verip Lalisa'yı daha sıkı tuttu ve gelen siyah araca bindi.
"Benimle geliyorsun, vereceğin bir hesap var."
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...