(Bilgilendirme: Kaya Scodelario'nun gifidir./Yere oturmuş sırtını kapıya yaslayarak soluklanan bir kız gifi.)
👁🗨: "Günahı işlemek kolaydır fakat yüzleşmek zordur, tüm sahte yüzlerin arasından tek bir gerçek yüz ister."
[x]
Sınıfa girdiklerinde arkalarından kapıyı kapatıp soluklandılar. Dehşet ve korku içinde olan biteni algılamaya çalışıyorlardı.
Jungkook kucağındaki Lalisa'ya baktı kaş çatıp. Hala deli gibi ağlıyordu. "Öldü... Kadın öldü! Boğazına-"
"Bana bak!" Jungkook sert bir tonla kendisine bakması için başını eğdi ve gözbebeklerine odaklandı. "Kadın öldü, ama biz buraya onun ölümüne ağıt yakmaya gelmedik. Anladın mı?"
Lalisa titrek derin nefesler alıp verirken Jungkook içinden sabır dileyerek başını kaldırdı ve Taehyung'a baktı. "Barmen, ayakkabılarında kan var. Temizle istersen, polis falan gelirse suç üstüne kalacak."
Taehyung hala kucağındaki genç kızın bedenini sıkıca tutarken dışarı bakıyordu.
Aklından geçiyordu, geçmişindeki hatası.
Bu, kanın tenine ilk defa değmesi değildi.
Yutkunarak bakışlarını Jimin'e çevirdi. "Anahtar var mı?"
Jimin bilmediğini söylercesine omuz silkti. "Arayalım ama." Chaeyoung'u kaldırıp etrafa bakınmaya başladılar.
Lalisa hala ağlamaya devam edince Jungkook derin bir nefes alıp verdi. "Lalisa sus!"
"Ö-Özür dilerim." Jungkook'un kucağından bacağını yere uzatıp indi ve gözyaşlarını sildi arkasını dönerek. Chaeyoung elindeki anahtarı havaya kaldırdı. "Buldum!"
Dizlerinin üzerinden doğrularak ayağa kalkıp kapıya doğru koştu ve anahtarı deliğe geçirip çevirdi. Jimin rahatlayarak nefes verdi.
"Acil çıkış kilitli, adam okul binasında bizi arıyor. Camdan atlayamayız, 3. Kattayız. O yüzden mecburen bir geceyi burada geçirmemiz gerekiyor." Dedi Taehyung telaş içinde kucağındaki genç kızı öğretmen masasına yatırıp üzerindeki kirli ve kan bulaşmış kıyafetleri çıkarırken.
"Jimin, perdeyi kapat." Jungkook'un sözünü işitince perdeleri kapattı Jimin. Lalisa kendisine gelince Taehyung'a döndü. "Burada kalamayız. O kadının başına gelen bizim başımıza da gelebilir!"
"Lalisa!" Jungkook karşısına geçti genç kızın. "Kadın öldü tamam, ama dışarıda kafamıza sıkacak bir herif dolaşıyor ve bulunduğumuz kat çok yüksek. Atlayamayız, burada durup beklememiz ve kendimizi heriften muhafaza etmemiz gerek. Sabah erken saatte dışarı çıkacağız zaten."
Lalisa hiçbir şey demeden güvensizlikle bakıyordu fakat Jungkook oldukça ciddi görünüyordu. "Bir şey yok, sakin ol. Sadece kadın orada-"
"Ya farkında değil misin? KADIN ÖLDÜ ORADA! ÇİVİ BATMIŞ BOĞAZINA İŞTE!" Diye bağırınca Lalisa, Chaeyoung korkuyla ellerini ağzına kapadı. Jimin dehşetle Jungkook'a doğru yanaştı. "Ne?"
Başını Taehyung'a çevirdi bu defa. "Doğru mu?"
"Maalesef ki evet." Taehyung genç kızın kan lekesi bulaşmış kıyafetlerini çıkardıktan sonra kenara koydu ve ceketini çıkarıp yarı çıplak kalmış kıza giydirdi.
"Tanrı affetsin..." Jimin ellerini yüzüne kapatarak dehşetini geçirmeye çalıştı. Chaeyoung korkudan ağlamaya başlamıştı bile. Koşarak yanına geldi ve nişanlısının bedenini kolları arasına aldı.
"Sana bu yüzden diyorum, BİR YERE GİTMEYECEKSİN!" Jungkook sinirle bağırdıktan sonra derin bir nefes aldığında Lalisa bakışlarını kaçırıp aklını toplamaya çalıştı. "Hayır ben anlamıyorum, anlayamıyorum da. Ben mi fazla gerizekalıyım, sen mi kıt beyinlisin?"
"Benimle düzgün konuş." Jungkook daha da sinirlenince Lalisa kaş çatıp üzerine yürüdü. "KONUŞMUYORUM?"
"Yeter, burada geçiriyoruz geceyi. Daha neyi tartışıyorsunuz?" Diyerek ikisine baktı Taehyung kaş çatıp. Lalisa sinirle kurumuş dudaklarını ıslatırken bakışlarını sınıfın içinde gezdirdi.
Fakat hepsi, başlarına geleceklerden habersizlerdi.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...