(Bilgilendirme: Gözleri hareket eden taştan yapılma kadın heykeli gifidir.)
👁🗨: "Daracık zaman aralığında, elin kolun bağlı şekilde otururken saniyeleri sayarsın."
[x]
Taehyung bir o yana bir bu yana ayakta dönüp dolaşıp yerinde cirit atarken Jimin ofladı. "O yaratık nereden ve nasıl buraya geldi bilmiyorum ama buradan gitmeliyiz."
"Bence de." Dedi Jennie. "Gitmezsek zaten yerimizi biliyorlar, geri gelecekler."
"Bulunacağız." Taehyung mırıldandı. "O yaratık nasıl biz fark etmeden eve girip yatağın altında Lalisa'yı yakaladı?..."
Jungkook bahçeye çıktığında yanlarına geldi. "Lalisa uyudu. N'apıyorsunuz?"
Jimin ve Taehyung başlarını salladılar. "Düşünüyoruz. Gitsek mi kalsak mı diye."
"Burası gerçekten civardaki en güvenli bölgelerden biriydi. Necron buraya girebildiyse-"
"Güvenlik olayı yalan." Diye tamamladı Jungkook'un cümlesini Taehyung. "Sabaha karşı gece vakti buradan gidiyoruz."
"Nereye?" Diye sordu üçü de.
"Şehir dışına çıktık, buldular. Gerekirse dünyanın öbür ucuna gideriz ama yine sizi öldürmelerine izin vermem." Jimin'e baktı. "Birini kaybettik, birimizi daha kaybedemeyiz."
"Çok saçma, ama haklı." Jungkook başını salladı. "Her şey basit bir gece kulübü baskınından en yakın binaya kaçma bahanesiyle başladı ve şimdi ise bir başımıza birbirimizle grup halindeyiz. Aramızdan biri kendini ölüme kavuşturdu fakat birimiz daha gitmeyecek. Aksiyon ve gerilim dolu şu 4 hafta içerisinde sizi tanıdığım kadar kimseyi tanımadım ve şahit de olmadım."
Dördü de sessizce Jungkook'un dediklerini düşündü. Doğru diyordu, birbirleri dışında kimseleri yoktu bu vahşet olaylardan haberi olan. Söylemesi de hiç kolay değildi, şahitlik etmeyen bir kişi bu yaşadıklarına asla inanmazdı.
"Hazırlanalım. Arabayı kontrol edelim. Olmadı arabayı bir ormana park eder kamp yapar geceyi geçiririz." Taehyung önden eve doğru ilerlerken üçlü bakıştı.
"O halde, hadi." Jimin ve Jennie de kalktıklarında Jungkook'la beraber içeri geçtiler.
Birkaç dakika içinde Jennie ve Jimin, 2 adet dolu spor çanta ile alt kata inip garajdaki kamyonetin kasasına yerleştirdiler. "İşte, daha var mı?"
"Al." Diyerek uzattı Jennie elindeki çantayı. "Başka yok."
Jimin çantayı sıkıca yerleştirdikten sonra demirlere bağlı kasanın kapağını kapattı ve kilitledi, ardından aşağı inerek kamyonetin kapılarını açtı havalanması için. "Uzun bir yolculuk olacak, açık kalsın."
Jungkook kaputu kapattıktan sonra benzin şişesini yere indirdi. "Kaldı yarım şişe. 1 şişeyi dün gelirken harcadık, yarım şişe koydum. Biterse doldururuz."
Taehyung başıyla onaylayıp içeri girdi ve mutfağa doğru yönelip buzdolabındaki viskileri, dolaplardaki plastik tabak çanakları, eline ne geçerse hepsini bir kutuya sığdırdıktan sonra kamyonete doğru taşıdı. Arka kasaya yerleştirdikten sonra üst kata çıktı ve odaya girdi yavaşça. "Lalisa?"
Lalisa uyanıktı, ayağa kalktı toparlanarak. "Geliyorum."
Birkaç dakika sonra Taehyung ve Lalisa da aşağıya indiklerinde Taehyung saatine baktı. "Hazırlık 6 saat sürmüş. Saat 11:14, 12'ye gelmeden gidelim."
Hepsi yerleştiklerinde kukla kız ve ikizler yine aynı şekilde arka koltuktaki üçlünün kucaklarına kuruldular. Kapıyı kapattı Jungkook. Bu defa Taehyung sürüyordu.
"Gidebiliriz."
"Evin kapılarını kilitledin değil mi?" Diye sordu Taehyung. Jungkook başıyla onaylayınca arabayı çalıştırdı ve garajdan çıkarak ana yola çıkardı arabayı.
Chaeyoung ara sokaktan çıkarak onlar fark etmeden kamyonetin kasasına atladı ve örtüyle üzerini örterek saklandı.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Şimdi bu Chaeyoung öldü mü ölmedi mi ben anlamadım. Sizce?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mister / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...