(Bilgilendirme: Gece vakti yanan bir sokak lambasının gifidir. -Anime-)
👁🗨: "İmkansıza yakındır, ancak imkansız değildir."
[x]
Taehyung arkasından gelen Jennie'yle birlikte karakola girdiğinde çatık kaşlarıyla etrafa bakındı. "Jimin!"
Seslendi fakat polisler dışında kimse yoktu. "Hay s-"
"Nezarethanededir." Jennie önden ilerleyince Taehyung arkasından takip etti. Sorgu odasına girdiklerinde Jimin'i ellerini başına koyarak aklını toplamaya çalışırken buldular.
"Jimin!"
Jimin gelenleri fark edip ayağa kalktı. "Taehyung, Jennie..."
Ağlamaya başlamışken Taehyung yanına gelip kendisine sarıldı. "Bana bak, ağlamak yok. Kendisine gelecek, güven."
Jimin başını iki yana salladı gözyaşları süzülürken. "Benden şüpheleniyorlar. Benim yaptığımı düşünüyorlar."
"Neden senden şüpheleniyorlar?" Diye sordu Jennie.
"Bilmiyorum, bıçak temiz bir şekilde mutfakta tezgahın üzerinde bulunmuş. Öyle dediler." Taehyung ve Jennie şaşkınlıkla bakıştılar. "Tezgahın üzerinde mi?"
Jimin başını salladı. "Oturma odasında yerde baygın yatıyordu. Tanrım..." Jimin hatırladıkça daha da kötü oluyordu.
"JİMİN!" Birden kapıdan Jungkook ve Lalisa girince üçünün dikkati ikiliye döndü. Jungkook Jennie ve Taehyung'a baktı. "Siz ne ara geldiniz?"
"110 hızla gitti, az kalsın uçuruma doğru sürecekti." Diye açıkladı Jennie.
"Jennie." Taehyung gerilerek Jimin'e baktı. "Şunu doğru düzgün anlat."
Derken iki polis sorgu odasına girerek herkesi dışarı çıkardı. "Buraya girmek yasak, dışarı çıkın."
"Bir durun, Jimin anlat şunu."
"Çıkın!" Polisler hepsini odadan çıkardığında Jungkook sinirden duvara tekme attı. "Lanet olsun!"
"Kim yapmış olabilir, düşmanları falan mı vardı?" Diye sordu Lalisa tedirginlikle.
"Ne düşmanı Lalisa, kız bıçaklanmış işte!" Dedi Jungkook. Lalisa kaş çatarak baktı. "N'oldu, okul binasındayken kaçalım diyordum bundan bahsediyordum orada da kadın ölmüştü şimdi gelmiş benim savunduğum şeyi bana söylüyorsun?"
"Bir dakika, kadın..." Taehyung kaş çattı.
"Polislere söylemeliyiz, gidip araştırmaları lazım." Dedi Jennie.
"Söylersek beni o gün ayakkabıma bulaşan kandan sorumlu tutarlar."
"O zaman gidip kendimiz araştırmalıyız."
"Abi şaka mısınız, kız orada bıçaklanmış Jimin içeride sorguda, siz elalemin kadını öldü diye gidip araştıracak mısınız cidden?" Dedi Jungkook. Lalisa ilk defa hak verdi ona.
"Jungkook, durun burada. Jennie gel." Taehyung önden ilerleyip Jennie de arkasından takip edince, Jungkook sabır dileyip sorgu odasının kapısından Jimin'e baktı. "Geliyoruz birkaç dakikaya, burada dur."
Kapıyı kapatıp Lalisa'yı bileğinden yakaladığı gibi Taehyung ve Jennie'nin arkasından onlara doğru koştu. Lalisa kaş çattı. "Biz de mi gidiyoruz?"
"Onları bir başlarına lanet olası binada bırakacak halimiz yok Lalisa."
"Ama korkuyorum Jungkook." Diye açık bir şekilde söyledi Lalisa.
"Zaten ben de çok mutluyum demedim, ben de korkuyorum." Deyip onu rahatlattı Jungkook, farkında olmadan. Lalisa diğer elini Jungkook'un bileğini tutan elinin üzerine koyup yanına doğru adımladı yürürken. Jungkook şaşırsa bile fark ettirmedi. Arabaya bindiklerinde Taehyung'u aradı. Telefon birkaç çalıştan sonra açıldı. "Bana bak, başınızı belaya sokmayacaksınız. Biz karakoldayız, haberiniz olsun."
"Tamam."
Telefonu kapattığında Lalisa Jungkook'a baktı. "Neden yalan söyledin?"
"Bilmelerine gerek yok. Sonuçta gözetlemeye gidiyoruz, haber verseydik geri gidin derlerdi. Sessiz olmakta fayda var."
Lalisa başıyla onaylayıp tebessüm etti. Jungkook yandan kendisine bakıp önüne döndü ve arabayı çalıştırdı.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...