◄ [MP:1] - BÖLÜM 21 ►

1K 163 70
                                    

(Bilgilendirme: Görevliler tarafından zapt edilirken çırpınan bir kadın gifidir.)

👁‍🗨: "Yaptığınız her hata, adım adım peşinizden gelerek sizi takip eder

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Yaptığınız her hata, adım adım peşinizden gelerek sizi takip eder."

[x]

Taehyung bahçeye çıktığında, etrafa bakındı telaşla. Sol tarafa doğru koşarak bahçe koridoruna girdi ve doğruca sesin geldiği yöne doğru ilerledi.

Bir çığlık daha duydu.

"JENNİE!"

Köşeden döndüğünde hiçkimse yoktu. Kaşlarını çatarak dehşet ve korkuyla yutkundu. "J-Jennie?"

Ses dahi yoktu.

Bir anda havaya karışmış gibiydi.

Birkaç adım ilerleyerek gözüne çarpan detaya baktı ve eline aldı.

Siyah bir saç tutamı.

O, buradaydı.

Taehyung dehşetle etrafına bakındı. "Jennie, NEREDESİN?"

Yoktu.

O halde saniyeler önce buradaydı?

Merdivenlerde arkasını döndüğünde saniyeler içinde yok olmasına benziyordu.

"Jenn-" Bakışları hemen yan binaya, hastaneye kaydığında korkuyla yutkundu.

Hayır, gitmemeliydi.

"Lanet olsun..." Okulun bahçesinden koşarak çıkıp hastaneye doğru ilerledi.

Gitmemeliydi, ama gidiyordu.

Boşuna değildi.

Fark edeceği tek şey genç kızın hasta olmadığı değildi.

"TAEHYUNG!"

Bir anda arkasına dönerek kendisine doğru koşarak gelen Jungkook ve Lalisa ikilisine doğru baktı korku ve şaşkınlıkla. "SİZ BURADA N'APIYORSUNUZ, JİMİN'İN YANINDA OLMANIZ GEREKİYORDU!"

"SENİ SALAK, BİR BAŞINA MI BIRAKACAĞIMIZI SANDIN CİDDEN?" Jungkook yanına geldiğinde nefes nefeseydi. Lalisa da onlara yetişip soluklandı ve ikisine baktı. "Nereye gidiyorsunuz?"

"Jennie bir anda ortadan yok oldu. 2 defa çığlığını duydum fakat hastanede olabileceğin-"

"Hooop, orada dur." Dedi Jungkook. "Bana sakın hastaneye gireceğini deme."

Taehyung nefes nefese kendisine baktığında Jungkook sinirlendi. "SENİ DÖVECEĞİM VAKTİ DÖRT GÖZLE BEKLİYORUM TAEHYUNG!"

"B-Bağırma." Lalisa ıssız sokağın iki ucuna baktı. "Sakin ol."

"LALİSA, SUS!" Jungkook korku ve sinirden deliye dönmek üzereydi. Taehyung umursamayarak hastaneye doğru koşmaya devam edince Jungkook ve Lalisa peşinden koştular. "TAEHYUNG!"

Jennie'yi orada bırakamazdı.

Yapamazdı.

Birinin daha ölümüne sebep olmak, onu ölümle burun buruna bırakmak istemiyordu.

Hastane kapıları kapalıydı. Taehyung koşmasını bir anda duraksatarak yan taraftaki acil kapısına doğru depar atarken Jungkook ve Lalisa da peşinden geliyorlardı. "TAEHYUNG!"

Duymuyordu. Duymak istemiyordu. Yeşil demir kapıyı sonuna kadar aralayıp içeri fırladı ve merdivenleri ikişer ikişer çıkmaya başladı. Jungkook önden içeri girdiğinde Lalisa peşinden merdivenlere koştu.

"LANET OLASI, BİR DUR, DUR!"

Fakat Taehyung durmayarak karanlık ve kan kokan koridorlardan birine girerek koşarak etrafa baktı. "JENNİE!"

Jungkook merdivenlerden çıktığında sağa ve sola baktı. Taehyung'u gördüğünde sola doğru koştu. Lalisa merdivenleri bitirdiğinde arkasından ilerledi.

"TAEHYUNG!" Jungkook kendisine yetişemiyordu.

"DURAMAM!" Taehyung etrafına baktı seri bir şekilde. "Neredesin, NEREDESİN!?"

Korku filminin içerisinde gibilerdi, genç kız bir anda ortadan kayboluyordu ve hava kararmışken kapalı hastaneye girerek kendisini arıyorlardı.

Akıl hastanesinin karanlık koridorlarında.

"JENNİE!" Taehyung sağdaki koridora girdiğinde en uçtaki buzlu cama doğru koşup bir eliyle camı paramparça ederek içeri daldığında, gördüğü şeyle kaşlarını çattı ve yutkundu.

Jungkook ve Lalisa da peşinden geldiklerinde etraflarına baktılar dehşetle.

İçi yeşil sıvıyla dolu, insan boyunda tüplerin içerisinde insan şekilli yaratıklar, uyuyorlardı.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin