◄ [MP:1] - BÖLÜM 33 ►

980 146 72
                                    

(Bilgilendirme: Yemek yapan bir kızın arkasından beline sarılan oğlanın gifidir./Çift gifi.)

👁‍🗨: "Her an, ilk yaşadığınız olumsuzluktan şüphe duyarsınız ancak bunu fark etmezsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Her an, ilk yaşadığınız olumsuzluktan şüphe duyarsınız ancak bunu fark etmezsiniz."

[x]

Eve girdiklerinde kapıyı kapatıp kilitledi Jungkook. Ceketini çıkarıp koltuğa fırlattı ve gerginlikle oturdu. Lalisa lavaboya ilerlerken Taehyung kucağındaki genç kızın bedenini üst kattaki yatak odasına taşıdı ve yatağa usulca bırakıp üstünü örterek üzerindeki kıyafetleri değiştirmeye başladı. İkizler ve küçük kız evi inceliyorlarken Jungkook'un yanındaki koltuğa oturdular. Jungkook kendilerine kısa bir bakış televizyonu gösterdi. İkizler başlarını aynı anda ağır bir şekilde sallayınca Jungkook ürktü fakat üzerinde durmayıp televizyonu açtı. Küçük kız elinden kumandayı alarak inceledi ve ikizlere gösterdi. Onlar televizyonla uğraşırlarken Lalisa lavaboda elini yüzünü yıkadı ve aynada kendisine baktı. Çok korkunç bir gün geçirmişti, yatağın altında gördüğü surat gözlerinin önünden gitmiyordu. Zaten teni beyaz kesilmişti ve hala öyleydi, yine de kendisine gelebildiğini düşünüyordu. İşini hallettikten sonra acıkmış karnını doyurmak için mutfağa girdi. Jungkook ikizler ve küçük kıza baktıktan sonra kalktı ve mutfağa ilerledi. Lalisa buzdolabından aldığı bir paket dondurulmuş rameni açarken arkasından geldi ve beline sardı kollarını Jungkook. Lalisa ürkerek duraksadı. Sanırım kendisine sarılan Jungkook'tu. Ama, kendisine garezi yok muydu?

"Jungkook?"

Sessizdi, sadece arkasından ona sarılıyordu.

"Karnım aç." Dedi düşük ses tonuyla mırıldanır gibi. Lalisa başını salladı. "Benim de aç, hazırlamaya çalışıyorum."

"Bana da hazırla." Dedi Jungkook bir eliyle Lalisa'nın kahküllerini geriye atarken. Lalisa'nın midesi düğümlenip duruyordu, Jungkook'un ellerini hissettikçe. Jungkook derin bir nefes alarak kollarını daha da sıkılaştırınca Lalisa yana çevirdiği başıyla kendisine baktı. "İyi misin?"

"İyiyim." Jungkook yandan kendisine çevirdi bakışlarını. "Başına bela alma."

"Almam." Dedi Lalisa başını sallayarak. Jungkook'a bakmaya devam ediyordu.

"Sana kızdıysam takılma çok. Sinir anında oluyor öyle." Jungkook belinin sol tarafına doğru sardığı kolunu hareket ettirmeden baş parmağıyla okşadı belli etmeden. Lalisa rameni hazırlayıp tencereye koyduktan sonra Jungkook'a baktı. "Sıkıntı değil, zaten alıştım artık. Ayrıca ben de öyle oluyorum bazen, yalnız değilsin yani."

Jungkook yüzünü incelemeye başladığında Lalisa gerginlikle tencereyi gösterdi. "Eeeh, ben bir yemeğe bakayım. Hazır olunca çağırırım."

Belinde hareket ederek tişörtünün üzerinden tenini okşayan elini hissedince yumuşak bir nefes verdi. Jungkook başıyla onaylayıp kollarını çektikten sonra mutfaktan çıktığında Lalisa yutkundu.

Ne olmuştu az önce? Jeon, kendisine ciddi ciddi sarılmış mıydı?

Çok umursamayarak tenceredeki rameni kontrol ederken bu sırada Taehyung, çoktan üzerini değişmiş aşağı kata inmişti. "Kokular geliyor, Lalisa yemeğe mi koyuldu?"

Jungkook başını salladı. "Açız hepimiz, bir zahmet."

Taehyung kaş çattı. "Şu kızın üzerine gitmekten ne zaman vazgeçeceksin?"

Jungkook umursamayıp koltuğa oturduğunda Taehyung başını iki yana salladı kendisine bakarak.

Üzerine nefretle mi gidiyordu yoksa aşkla mı belli değildi.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin