◄ [MP:1] - BÖLÜM 83 ►

618 93 35
                                    

(Anna Blue - Unbroken)

(Bilgilendirme: Kadın gözü gifidir. -TV Karıncalanması-)

👁‍🗨: "Oyunu kaybediyorsun, kaçacak delik aramak için  artık çok geç

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Oyunu kaybediyorsun, kaçacak delik aramak için artık çok geç."

[x]

Suya atladıklarında genç kız nefesini tutarak etrafındaki su kabarcıkları arasında Taehyung'un bedenine sarılarak korkusunu yenmeye çalıştı. Bu esnada Taehyung elinden tutup onu su altında kalmış hastane koridorunda ana salona doğru peşinden yüzdürürken hala devam eden şiddetli deprem yüzünden başları üzerindeki beton parçası çöktü ve ikisi arasında yeniden bir engel haline geldiğinde Taehyung dehşetle arkasına baktı. Betonu kenara çekmeye çalışırken koridoru kapatan buzlu cam kapandı ve Jennie koridorun öteki tarafında kaldı. Taehyung korku ve dehşetle cama vurdu defalarca. Jennie de vuruyor, yardım diliyordu ağlarken. Gözyaşları tuzlu suya karışırken arkasından merdivenlerin ucunda suya atlayan bir karaltı gördü Taehyung. Dehşetin iki katını yaşayarak cama daha sert vurarak kırmaya çalıştı, betonu parçalamak istedi fakat parçalanmayınca başının üzerindeki demir parçasını yakaladı ve cama sapladı, ardından yana doğru çekti ve camı çatlatıp kırarak delik açtı. Jennie deliğin içinden geçmeye çalışırken Jungkook hızla etrafa bakındı ve genç kızı fark edince ona doğru yüzmeye başladığında Taehyung Jennie'yi tutup kendisine doğru çekti. Kırılan cam parçaları genç kızın bedenine saplanmıştı ve çekildikçe daha da batıyor, kan akıtıyordu.

Zombilerin iştahını artıran şeydi insan kanı. Onlar yamyamlardı ve Jungkook tam da şu anda Jennie'ye bir kulaç kadar uzaktaydı.

Taehyung daha da sert çekip tüm gücünü genç kıza verince Jennie acı içinde ağlarken kırık cam deliğinin içinden karşı koridora geçtiği sırada Jungkook elini delikten uzatıp yakalamak için salladı. Jennie'nin bedenindeki derin kesiklerden çıkan kanlar suyun içine dağılırken Taehyung onu kendisine çekti ve arkasına aldı. Korkuyla Jungkook'a bakıyordu. Birden nefesi tükenmeye ve kalbi daha da hızlanmaya başlayınca çıkış aradı. Jennie'nin de tükenmek üzereydi nefesi ve ikisi de boğulursa asla çıkamazlardı. Ana girişteki kapı çok uzaktaydı, merdivenlere doğru yüzdüler. Taehyung Jennie'yi kontrol etmek için baktığında dehşete düştü yeniden.

Nefesleri kesilmişti ve bedenindeki aşırı kanamadan baygın duruyordu.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin