◄ [MP:1] - BÖLÜM 53 ►

843 120 108
                                    

(Bilgilendirme: Necron fotoğrafıdır.)

(Bilgilendirme: MEDYAYA GELEN YORUMLAR ÇOK İYİ CŞXKDŞDKŞDKD ÜSTTE GÖRDÜĞÜNÜZ YARATIĞIMIZIN ADI ARTIK YARRAGÜL'DÜR FŞFKDŞF)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bilgilendirme: MEDYAYA GELEN YORUMLAR ÇOK İYİ CŞXKDŞDKŞDKD ÜSTTE GÖRDÜĞÜNÜZ YARATIĞIMIZIN ADI ARTIK YARRAGÜL'DÜR FŞFKDŞF)

👁‍🗨: "Bir not, ve içinde bir saç teli."

[x]

Yaklaşık 2.5 saattir yolun bitmesini bekleyen kızlar ve Jimin, arkada iki büklüm şekilde dışarıyı izliyorlardı.

"Otur otur affedersiniz ama kıçım şekillendi. Bir dursak mı artık?" Dedi Lalisa doğrulurken. İkizler başlarını salladılar onu onaylayarak. Anlaşılan onların da şekillenmişti.

"Az kaldı, mola vereceğiz." Dedi Jungkook başını yana çevirip. "Tabii Taehyung 30'la gitmeyi bırakırsa."

Yaklaşık 10 dakikadır Taehyung arabayı kağnı hızında sürüyordu ses çıkmasın diye. Yaratıklar evi basmışlardı ve diğer yaratıktan kalan organları yiyorlarken gizliden sıvıştılar. Fakat hala 4 sokak aşağıdalardı.

"Şaka mı yapıyorsun, bas şu gaza!" Dedi Lalisa kaşlarını çatıp kızarken. "İki buçuk saattir sadece 4 sokak inecek kadar bekledik mi cidden?"

Taehyung dikiz aynasını kontrol ederken cevapladı. "Çeneniz açıldı yine, size diyorum ki sessiz olup fark etmeden gitmemiz lazım."

"Sen 110'la gidersen hiç fark etmezler, bas gaza bir." Taehyung gaza bastığında az kalsın binaya toslayacaklarken son anda yön değiştirip sola sapmayı başardı. Jungkook dehşetle arkasına yaslandıktan sonra derin bir nefes aldı. "G-Gerizekalı, salak N'APIYORSUN BİZİ ÖLDÜRECEK MİSİN!?"

"Bağırma bana!" Dedi Taehyung işaret parmağıyla azarlayarak. "Bana bağırma karşında çocuk yok senin! 30 yaşında adamım biliyorum herhalde toslayacağımızı. Tosladık mı ama, hayır, şimdi sus ve otur kıçının üstüne!"

Jungkook sabır dileyerek dışarıyı izlemeye başladı. Taehyung 110'la sokaklar arası dolanarak belli etmeden yaratıklardan kaçarken anayola çıktı ve 210'la gitmeye başladı. Jungkook koltuğa yapıştı. "YAVAŞ LAN YAVAŞ!"

"Sus Jungkook." Taehyung boş anayolu hızla sürerken saatine baktı. Gece 02:37 görünüyordu.

"Yarım saat tut."

"Bana bak barmen, en son senin tavsiyenle en yakın binaya girip adamlardan kaçarken başımızı belaya soktun, şimdi de sokarsan seni yaşatmam bilesin."

"Bildim heh bildim, tut şu saati." Jungkook kolundaki saatin sayacını ayarladıktan sonra Taehyung'a döndü. "Tamam."

Dakikalar sonra dağ yolunu bitirmişler, ara yola çıkmışlardı. Zemin yapılmıştı, geniş bir yoldu ve ana yola çıkmalarına daha vardı.

"Geceyi uyanık geçirmeyelim, bir yere gidip yatıp uyumamız gerek." Dedi Jungkook arka üçlüye bakarken. Kucaklarında ikizler ve küçük kızla (İkizler Lalisa'nın, küçük kız da Jennie'nin kucağında duruyor) birlikte yarı uyur kalır haldelerdi.

"Yakınlarda bir otel var. Geçer oda kiralarız." Diye yanıtladı Taehyung.

10 dakika sonra yol kenarında 3 katlı siyah bir binanın hemen önünde pembe neon yazıyı fark ettiler.

'Jungle H*TEL'

Bir harfi sönmüştü fakat okunabiliyordu.

"Barmen, sağa girsene. Bugün orada konaklayalım." Taehyung başıyla Jungkook'u onaylayıp otelin park yerine girdi ve arabadan indiler. İçeri girerek resepsiyona baktılar. Genç bir kadın vardı. Jungkook kolunu ahşap üstlüğe koydu. "Merhaba, biz 3 tane oda kiralayacağız."

"Hoşgeldiniz." Kadın önündeki bilgisayardan birkaç ayarlama yaptıktan sonra Jungkook'a döndü. "2. Katlar boş, A1-A2 ve A3 anahtarlarını alabilirsiniz." Dedikten sonra arkasındaki panodan 3 tane anahtar alıp Jungkook'a verdi.

Taehyung cebinden cüzdanını çıkardı. "Ücret ne kadar?"

Taehyung cüzdanını açıp parayı uzattıktan sonra dörtlüyü alarak üst kata doğru çıktı. Odaların önlerine geldiklerinde Jungkook ayarlama yaptı. "Geçenki gibi kalalım. Lalisa ben, Jennie Taehyung ve Jimin al bu da senin." A3 anahtarını Jimin'e uzattı Jungkook. Jimin başıyla onaylayıp anahtarı aldı ve odaya girdi. "İyi geceler, sabahleyin görüşürüz."

Dörtlü bakıştı. "O zaman size de iyi geceler." Deyip odalarına girdiler Taehyung ve Jennie, Jungkook Lalisa'yla bakıştı. "Hadi."

Lalisa başını sallayarak odaya girdi.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin