(Bilgilendirme: Buz tutmuş suyun altından beri buza ellerini dayamış şahıs fotoğrafıdır. -Of of of-)
👁🗨: "Yapılan tek bir hata, ölüme sürükler. Önünüzde 2 seçenek vardır, ölmek ya da ölmemek."
[x]
Taehyung demir parçasını tüm gücüyle geriye doğru çekti fakat kımıldamıyordu. Dehşet ve korkuyla genç kıza baktığında Jennie çoktan ameliyathaneye girmiş, tıpkı onun kendisini kurtarırken yaptığı gibi eline geçen penseyle doktorların kafalarına vurarak Jungkook'u çıkarmaya çalışıyordu. Penseyi kenara fırlatıp atarken Jungkook'un bileklerini çözecekken başını kaldırıp ona baktığında genç adamın arkaya kaçmış beyaz gözleriyle kanlı ağzı ve damarları gözüken çürümüş ince derisiyle yerinde doğrulup kendisine baktığını fark edince çığlık atıp dehşet ve korkuyla geriye doğru kaçtı. Jungkook'un bilinci kapalı olsa bile sanki uyanık gibiydi ve kriz geçirirken, sıçrayarak titrerken bileklerine bağlanmış sıkı kemerlerden kurtulmaya ve genç kıza saldırmaya çalışıyordu. Taehyung dehşetle Jungkook'a bakarken bağırdı. "JENNİE HEMEN ORADAN ÇIK!"
Fakat Jennie o kadar şoka girmişti ki dehşet ve korkuyla Jungkook'a bakıyor, Taehyung'un sesini işitmiyordu. Taehyung korkuyla bağırdı yeniden. "JENNİE KAÇ!"
Genç kız kapıya doğru yavaş yavaş korka korka sendeler ve ameliyathaneden çıkarken Jungkook kendisine hakim olamazcasına salyalarını akıtırken yerinde titreyip tepinerek bileklerini kendisine doğru çekti. Sürtünmeden sarılı olan bezler yırtılmıştı ve kesilmiş bileklerinden yeniden kanlar boşalmaya başlarken Jennie ağlayarak ameliyathaneden çıktı ve Taehyung'a doğru koştu. Taehyung demiri tüm gücüyle yeniden çekmeye çalışırken Jungkook bileklerindeki kemerlerden kurtulmasına az kala Jennie'ye dikmeye devam etti arkaya kaçmış beyaz gözlerini. Hırlamaya başlamıştı, durumu hiç iyi değildi.
Tıpkı köprüde kendilerine saldıran hastalıklı sürü insanlar gibiydi ve onlardan biri olmuştu.
Taehyung yeniden denedi dişini sıkarak. Gram gram yerinden oynayan parçayı hareket ettirdiğinde Jennie koridorun öteki tarafına geçmeyi başardı. Taehyung Jungkook'a baktı hızla. Tam da bileklerindeki kemerleri açarak sedyeden yere fırlamış ve düşmüştü. Anında kafasını kaldırıp onlara baktı hırlayarak ardından hızla ayağa kalkıp koridora doğru atılınca Taehyung Jennie'nin bileğinden tuttuğu gibi merdivenlere doğru depar attı. Jennie dehşetle arkalarına baktığında demir parçasının kenarından koridora doğru sıyrılan delirmiş Jungkook'u gördüğünde korkuyla çığlık attı. Jungkook sesli hırlarken Taehyung merdivenlerden hızla genç kızı peşinden sürükleyerek indiğinde katı dolduran suyu fark edip ikinci bir dehşete kapıldı.
"Jennie." Dedi seri nefeslerinin arasından. Genç kız Jungkook'tan çevirdiği başını alt katı doldurmuş suya döndürdü. Ağlayarak dudaklarını araladı aceleyle. "Taehyung..."
"Yapacağız."
Jennie'nin havuz, deniz, okyanus gibi yüksek ve oldukça derin dibi görünmeyen sularda boğulma korkusu vardı.
Genç kız korkuyla başını iki yana sallarken Taehyung elini tutup sıktı. "Jennie, bana bak."
Genç kız kendisine bakarken Taehyung kendini geriye attığında o da kendisini suya doğru düşerken buldu.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...