◄ [MP:1] - BÖLÜM 70 ►

768 107 111
                                    

(Bilgilendirme: Sevgililer günü kutusuna konulmuş -kalpli kutu- gerçek kalp fotoğrafıdır. -İnsan kalbi mi lan o?-)

👁‍🗨: "Dehşet, yeniden başlıyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Dehşet, yeniden başlıyor."

[x]

"Hadi Lalisa!" Dedi Jungkook mızmızlanarak. "15 dakika oldu, bir ayakkabıyı giyemedin!"

Lalisa göz devirip koridora çıktı ve kapıyı kapattı. "Geldim işte, az daha bekleyemiyor muydun sanki?"

Jungkook kaşlarını kaldırıp baktı. "Hadi hadi, yarım saat oldu. Daha gezeceğiz, geç kalırsak akşam olur dönmek zorunda kalırız."

Otelden çıkıp taksiye bindiler ve avm binasının önünde indiler. Jungkook şoföre ücreti verip arabadan indi ve yanına geldi Lalisa'nın. "Hadi girelim."

Avmye girdiklerinde mağazalarda kıyafet denemeye başladılar. Jungkook'a kıyafet seçtiriyordu Lalisa. "Bu nasıl?"

"Hmm," Dedi Jungkook düşünerek. "Çok fazla transparan görünüyor."

"Jungkook, bu gecelik." Lalisa göz devirerek elindeki elbiseyi yerine yerleştirirken Jungkook'un telefonu çaldı. Cebinden telefonunu çıkaran Jungkook, kulağına götürdü. "Alo?" (Alo kelimesi, Dünya üzerinde evrenseldir.)

Arayan Taehyung'tu, 2 dakikalık bir sessizlikten sonra Jungkook kaşlarını çattı. "Ne demek kayıp?"

Lalisa başını Jungkook'a çevirdi şaşırarak. Sorgularcasına iki yana doğru salladığında Jungkook işaret parmağıyla süre istedi kendisinden. Hızla dışarı çıktığında Lalisa kaş çatarak avmden çıkan Jungkook'a baktı mağaza girişinden. Dışarıda telefonda konuşuyordu.

Derken birden sarsılmaya başladıklarında insanların şaşkınlık ifadeleri ve çığlıkları ortamı doldurdu. Lalisa dehşetle birbirine doğru koşup binadan çıkmaya çalışan insanlara baktı.

Deprem oluyordu.

Kapıya doğru döndü korkuyla ve Jungkook'a baktı dehşet içinde. O da telefondan dikkatini ayırmış kendisine bakıyordu korkuyla. İçeri doğru koşunca bağırdı. "LALİSA!"

"JUNGKOOK YARDIM ET!" Elini ona doğru uzatıp insanların arasından koşmaya çalışıyordu fakat kalabalık içinde yanlışlıkla yere düştüğünde insan kalabalığında ezildi. Jungkook içeri girmeye çalışıyordu ancak kapıdaki görevliler içeriye girişin yasak olduğunu söylüyorlardı. Jungkook bağırarak küfretti. "ÇEKİLİN LAN ŞURADAN!"

Avm binasının içindeki insan kalabalığı dışarı çıkamayınca başlarının üzerindeki tavandan yere düşen parçaları alıp cama fırlattılar. Kırılan cam parçalarını umursamadan sürü halinde dışarı fırlarlarken Jungkook korkuyla içeri bakındı. "LALİSA!"

Genç kız yoktu.

Yer o kadar şiddetli sallanıyordu ki ne insanlar ayakta durabiliyorlardı ve de ayakta duran her şey dengesini sağlayabiliyordu. Avm binası çökmeye başlamıştı, parça parça dökülüyordu zemine doğru. Jungkook dehşet içinde bağırdı. "LALİSAAAAA!"

Toz duman içine daha dikkatli baktığında çok uzakta yerde baygın yatan Lalisa'yı gördü. Dehşet içinde çığlık attı. "LALİSA!"

İçeri dalacakken görevliler onu zar zor tuttular. "BEYEFENDİ İÇERİ GİRMEYİN!"

"LALİSA! BIRAK LAN ŞEREFSİZ!" Güvenliğin kollarından kurtulmaya çalışırken Lalisa'ya bakıyordu korku ve dehşet içinde ağlayarak. "DAYAN LALİSA, GELİYORU-"

Genç kız gözünü aralayarak elini ona doğru uzattığı sırada üzerine düşen büyük demir parçasıyla bedenindeki kanları etrafa sıçratınca, Jungkook'un damarları kesildi.

"Lali-... LALİSA!"

Ağlayarak içeri fırlayacakken binanın tamamen çökmesiyle Jungkook çığlık attı.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

"S*ktir Vol.2"

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin