◄ [MP:1] - BÖLÜM 59 ►

803 114 116
                                    

(Bilgilendirme: The Walking Dead adlı diziden giftir.)

👁‍🗨: "Yapılan bazı yanlışlar affedilmek için çok ağırdır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Yapılan bazı yanlışlar affedilmek için çok ağırdır."

[x]

İkisi de dehşet ve korku içinde seri nefesler alırken karşılarındaki zombi sürüsüne bakıyorlardı.

"TAEHYUNG GAZA BAS!"

Jungkook'un bağırışıyla zombiler yüzlerini buruşturup korkunç bir çığlıkla onlara doğru koştuklarında Taehyung arabayı çalıştırdı ve hızla gaza bastı. "LANET OLSUN!"

Zombilerin kimisi arabanın kaportasına çıkıp cama çığırarak salyalarını akıtırken kimisi arabanın altında çürümüş bedenleri ezilerek kemikleri kırılıp can veriyordu.

"DEFOL GİT!" Diye bağırdı Jungkook. Arkada uyuyan üçlü uyanarak etrafa baktılar. Ön camda kendilerine kanlı sarı dişlerini gösterip beyaz gözleriyle onlara bakarak sırıtan zombiyi fark ettiklerinde hepsi dehşet içinde çığlık attı. Jungkook küfür savurdu. "S*KTİĞİMİN ZOMBİSİ, UZA LAN ŞURADAN!"

Jungkook dehşet ve korku içinde kanı cama bulaştıran zombiye doğru camı açıp beyzbol sopasıyla vururken zombilerden biri hareket eden arabanın camına doğru atlayarak Jungkook'un kolunu ısırdı.

"AAAAHHH!"

Hepsi Jungkook'a baktı. "JUNGKOOK!"

Taehyung hemen önüne dönerek arabayı daha da hızlı sürüp zombileri ezerek geçerken Jungkook kolunu ısıran zombinin kafasına beyzbol sopasıyla vurdu sertçe. Zombi acıdan Jungkook'un kolunu ısırmayı bırakıp yere doğru bayılırken yuvarlanarak geriye düştü. Jungkook dehşetle kolundaki yeşil salya ve kanı sildi tişörtüne. "İĞRENÇ!"

Camdaki zombi hala gitmemişti. Elinde tuttuğu çakıyla cama vurup çatlak yaratınca Taehyung direksiyonu çaprazlama sürmeye başladı. Jungkook sinirle sopayı kavradı ve camı açtı. "S*KERİM SENİ DE, ÇAKINI DA!"

Sopayı hızla koltukta ayağa kalkıp zombinin kafasına vurarak onu ittirdiği vakit hemen arabaya geri girdi ve camı kapadı. Taehyung derin bir nefes aldı, neyse ki şimdi önünü daha iyi görebiliyordu.

Arkadaki üçlü camlara yapışan korkunç suratları dehşetle izleyip çığlık atarak ağlarken ikizler cama doğru baktılar. Lalisa'ya başını çevirmesini işaret ettikten sonra maskelerini aralayıp zombilere yüzlerini gösterdiklerinde zombiler çığlık atarak dehşetle camdan uzaklaştılar. Damarları şişmeye başlayıp sırasıyla patlar ve kanlar sıçrarken ikizler maskelerini geri takip yattılar.

Jungkook cama yapışmaya devam eden zombilere bakıp sopayla vurarak onları bayıltırken bağırdı. "TAEHYUNG ÇABUK!"

"SÜRÜYORUM İŞTE!" Taehyung gaza abanarak bağırdı. "YETER!"

Zombilere acımadan üzerlerinden geçerek yolun ucundaki tünele girdiğinde zombiler daha da çoğalmıştı.

"ULAN!" Jungkook çekmecelere bakındı 2. Bir sopa aramak için. Silahı bulduğunda eline aldı ve kurşunlara baktıktan sonra camı aralayıp nişancılığını gösterircesine tek tek zombilerin alınlarına kurşun geçirdi.

"DEVAM ET JEON!" Taehyung hırs ve sinirle dehşet içinde arabayı yanlarda park edilmiş eski arabaların arasından sürerken Jungkook ateş etmeye devam ediyordu.

"GELMEYİN!" Diye bağırdı Jimin cama bakarak. Hala yapışarak pis pis gülüyorlardı kanlı ağızlarını aralayıp sarı dişlerini ve salyalarını göstererek. İkizler yine marifetlerini gösterirken küçük kız doğruldu ve korkutucu bir bakış atıp sırıtarak iğneyi gösterince zombilerin gülüşü yok oldu. Küçük kız saniyeler içinde yüzlerini kan içinde bırakarak gelen diğer zombilere çığırdı.

Jimin başını aşağı doğru eğerek korku içinde sadece ayaklarına bakıyor, ağlayarak elini ağzına kapatıyordu.

"KURŞUN BİTECEK, ACELE ET!" Diye bağırdı Jungkook Taehyung'a doğru.

"AZ KALDI!" Taehyung dişlerini birbirine bastırarak tünelin çıkışına doğru fırladığında güneş ışıkları cama vurdu. Jungkook ve küçük kız camları kapatıp içeri girdiler.

Zombilerden kurtulmayı başarmışlardı.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin