(BIR ZAMANLAR KIBRIS - Soundtrack)
(Bilgilendirme: San Andreas Fayı filminden bir giftir. -Bu filmi izleyin, depremin ciddi bir konu olduğunu daha iyi anlarsınız-)
👁🗨: "Acı veda."
[x]
Jungkook etrafında dolanan sesleri işitemezken, bakışları ve dikkati sadece uzağında yerde yüz üstü şekilde kanlar içinde baygın yatan Lalisa'nın bedeninde geziniyordu.
Ölmüştü...
Buna inanmak gerçekten zordu. Ve Jungkook inanmak istemiyordu.
"Lalisa..." Dehşet ve korku o kadar fazlaydı ki bedeninde, hissedemiyordu bile. Duyguları onu yönetiyordu, mantığı iptaldi.
Kollarından tutularak geriye doğru çekildiğini hissetti ancak bir tepki vermeden öylece Lalisa'nın bedenine bakmaya devam ediyordu.
İnsanların çığlıkları sokaklarda ve havada cirit atarken binalar tek tek çöküyordu. Polis arabalarının sirenleri, itfaiye sirenleri ve ambulans çağrıları birbirine karışmıştı. İnsanlar üzerlerine düşen binaların parçaları yüzünden toplu şekilde can veriyorlardı.
Taehyung ve Jennie dehşetle korku içinde ters yöne doğru koşarak kaçan insan kalabalığının arasından Jungkook'u fark ettiler. Çöken avm binasının önünde öylece duruyordu. İkisi de dehşetle bağırdılar ona doğru. "JUNGKOOK!"
Fakat Jungkook onları duymadan öylece dikilmeye devam ediyordu.
"JUNGKOOK!" Jennie yanına giderken Taehyung önüne geçip omuzlarını sarstı yer sarsılmaya devam ederken. "KENDİNE GEL, BURADAN ÇIKMALIYIZ!"
Jungkook'un ağladığını fark edince baktığı yere çevirdi başını. Ancak gördüğü görüntüyle o da yerine çivilendi. Şok ve dehşetle Lalisa'ya bakarken ağlamaya başladı. Ellerini ağzına kapadı. Taehyung fark edince acıyla yutkundu fakat zaman yoktu, acilen gitmeleri gerekiyordu. "GİDELİM!"
"ONU ALMADAN GİTMEM!" Jungkook çığlık atarak Lalisa'nın yanına gitmek için atıldığında Taehyung hemen önüne geçip onu kollarından tutup ileri sürükledi. "JENNİE YARDIM ET!"
Genç kız korku ve dehşet, aynı zamanda şok içinde Lalisa'ya son kez baktıktan sonra ağlayarak Jungkook'u oradan uzaklaştırırken Jungkook dolu gözleriyle haykırarak elini Lalisa'ya doğru uzattı. "ÖLME LALİSA, BENİ BIRAKMA!"
Taehyung acıyla yeniden yutkunurken Jennie'ye baktı. Genç kız derin nefesler alırken ağlamasını durdurmaya çalışıyordu. Jungkook'un çığlıkları ikisinin de kulaklarında yankı yapıp duruyordu. Taehyung'a baktığında acı içinde bakıştılar.
Bir kişiyi daha kaybetmişlerdi, ve bu defa şahit oldukları için etkisi daha da ağırdı.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...