(KLOUD - Humans)
(NOT! Valiant kanalındaki şarkılara yapılan klip düzenlemesi, Epilepsi hastalarını tetikleyecek düzeydedir. Tek fotoğraflık klibi izlememeniz önerilir. -İzleseniz de bir şey olmuyor kadının suratında bir şeyler beliriyor sadece-)(Bilgilendirme: Necron fotoğraflarıdır. -Art-)
[x]
"Kurtulduk mu?" Jennie arka tarafa bakarken Taehyung da baktı. "Sanırım, Jungkook az hızlı git."
"Benzin kalmamış, s*keyim böyle şansı!" Jungkook sıkıntılı bir nefes vererek yol kenarındaki bir benzincide arabayı park ederek markete doğru ilerleyip içeri baktı. Işıklar yanmıyordu. "Kapalı."
Taehyung camı aralayıp kolunu dışarı uzattı. Temiz hava iyi gelmişti. Jungkook kapının yanında duran sandalyeyi alıp içeri fırlatarak camdan kapıları kırdığında Taehyung telaşla etrafa bakındı. "GERİZEKALI!"
Jungkook kırılan cam parçalarına basarak içeri girdi ve eline ne geliyorsa ceplerine doldurarak 2 şişe benzin şişesini arabaya taşıdı. Arka tarafa koyduktan sonra arabaya bindi ve çalıştırdı.
"Ne yaptığını sanıyorsun Jungkook? Polisler kayıtlara bakıp bizi bulurlarsa ne halt yiyeceksin?" Diye sorduğunda Taehyung, Jungkook bıkkınlıkla anayola doğru sürdü kamyoneti. "S*ktirip gitsinler, tamam mı?"
"Küfretme!" Dedi Jimin. Jungkook sinirli bir bakış attıktan sonra önüne döndü. Taehyung önde duran 3 şişe suyun ikisini arkaya uzattı ve kızlara verdi. Birini kendisi içtikten sonra yerine koyarken bir ses duyduğunu sanarak arkasına baktığında, siyah arabayı görmesiyle dehşete düştü. "JUNGKOOK BAS BAS BAS!"
"YİNE Mİ GELDİ O OR*SPU ÇOCUKLARI!?" Jungkook gaza basıp vitesi 5'e atarak 150 ile anayolda sürmeye başladığında arkasındaki siyah araç ile fark açıldı. Taehyung camı açıp arkaya bakmadan önce torpido gözünü açtı ve bir küçük tabanca olduğunu fark edip eline alarak kurşunlarını kontrol etti.
"O TABANCA ORADA NE HALTA DURUYOR, BU KAMYONETİN SAHİBİ KİM İSE GİZLİ KAPAKLI İŞLER ÇEVİRİYOR SANIRIM?" Dedi Lalisa. Jungkook hayalet ekrana baktı ve küfretti. "AĞZINA S*ÇTIĞIMIN BENZİNİ BİTMEK ÜZERE, ŞU GÖTÜ B*KLULARI BAŞIMIZDAN DEF ET BARMEN!"
Taehyung tabancayı hazırlayıp camı araladı ve arkaya doğru uzanarak bir el sıktığında arkadaki siyah aracın ön camından girdi kurşun. Derken yan camdan çıkan uzun bir dil fark edince dehşetle tabancayı ateşledi ve uzayan dile isabet ettirmeye çalıştı. "S*KTİR!"
"O NE LAN ÖYLE?!" Jungkook yan camdan arkada uzayarak kamyonete doğru ilerleyen dile baktı dehşetle. "LAN!"
Jimin ve kızlar da arkalarına baktıklarında dehşetle çığlık attılar. Taehyung tabancanın kurşunları bitince içeri girdi ve camı kapattı nefes nefese arkasına yaslanırken. "Bitti."
"NE BİTTİ NE?" Jungkook bir yandan korku ve panikle son hız kamyoneti sürerken diğer yandan çıkan çatışmayı izliyor, Taehyung'a bağırıyordu tekerlek seslerinden duyulmadığı için. "KURŞUN MU BİTTİ?!"
"EVET!"
"S*KEYİM!" Jungkook gaza abanırken Taehyung torpido gözünü açtı yeniden, fakat yanına baktığında uzayan dilin cama yapıştığını görüp dehşet ve korkuyla çığlığı bastı. Kızlar ve Jimin de dili fark edip korkuyla çığlık attıklarında Jungkook direksiyonu çaprazlama sürerek dili camdan ayırmaya çalıştı. "GİTMİYOR A*INA KOYDUĞUMUN P*ZEVENK DİLİ!"
Sinirle küfrederek daha da bastı gaza. "YOLDA BİR ŞEY ÇIKARSA GEBERSİN, UMURUMDA DEĞİL! KEMERİNİZİ TAKIN!"
Herkes kemerlerini kontrol ederken Necron'un dili cama vurarak camı kırmaya çalışınca küçük kız doğruldu ve cebindeki iğneyi camdan dile doğru bastırdığında dilden kan çıkarak yere doğru düştü. Küçük kız camdan iğneyi çekerek cebine koydu ve geri uzandı. Taehyung camı hafif aralayarak arkaya baktığında dil arabanın yanında yerde sürünüyordu. Derken camdan necronun kafası çıktığında Taehyung dehşetle camı kapadı ve Jungkook'a baktı. "NE YAPIYORSAN ŞİMDİ YAPSAN İYİ EDERSİN!"
"HAZIRLANIN!"
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...