(Bilgilendirme: İkizlerin fotoğrafıdır.)
👁🗨: "Bir ışık yak ve gönder, burası çok karanlık."
[x]
Jungkook gözünü aralayıp yavaşça yerinde doğruldu ve ayaklarını tahta zemine koydu. Jennie de karşı tarafta uzanıyordu, Taehyung akşam olmasına rağmen hala tekneyi sürmekle meşguldü.
"Taehyung." Dedi Jungkook acıyla yutkunarak. Taehyung uyandığını fark edip başını ona çevirdi. "Günaydın."
Komik değildi.
"Telefonda bana Jimin'in kaybolduğunu söyledin." Dedi gergin bir şekilde Jungkook. Taehyung başını salladı. "Evet."
"Eğer telefona bakmasaydım Lalisa'yı kurtarabilirdim." Dedi sinirlenerek Jungkook. Taehyung tekneyi otomatik sürüşe alıp yanına geldi. Omzuna koydu elini ve derin bir nefes aldı. "Üzgünüm, Lalisa için. Ve Jimin ise hala kayıp."
Jungkook'un ağlamaktan şişmiş gözlerini inceledi Taehyung. Sırtını sıvazladı. "En azından daha kötüsünü yaşamak zorunda kalmadı."
Jungkook gözlerini kapatınca yaşlar aktı dolu gözlerinden. Hıçkırırken derin bir nefes aldı. "Onu şimdiden özledim, nasıl dayanacağım..."
Taehyung yutkunarak yeniden sırtını sıvazladı. Bakışları uyuyan genç kıza çevrildiğinde bir an onu anlayabildiğini hissetti. "Çok zor olur, ama dayanırsın. Hiç olmazsa onun için."
Jungkook bir eliyle gözyaşlarını silip Taehyung'a döndü. "Jimin diyordun?"
"Evet," Taehyung dertli bir şekilde önüne döndü dirseklerini dizlerine koyarken. "Öğlen vakti odasına girdiğimde yoktu."
Derken küçük kız ve ikizler bir anda teknenin güvertesinde zeminde oturur vaziyette belirince ikisi de anlık ürperdi, fakat sonra üçüne baktılar.
İkizler küçük kıza bakarlarken küçük kız elinde tuttuğu defterin kapağını açtı ve kurşun kalemle biz resim çizmeye başladı. Taehyung ve Jungkook önlerine dönüp derin nefes alarak hüzünlerini boşaltırlarken küçük kız ayağa kalktı ve defterin arkasını çevirerek çizdiği resmi ikiliye gösterdi. Taehyung ve Jungkook resmi incelerken kaşlarını çattılar.
Bir orman.
Taehyung Jungkook'la bakışırken küçük kız arka sayfayı çevirdi.
Bir ada.
Hızla ayağa kalkan Taehyung ve Jungkook, dümene doğru ilerlediler ve Taehyung daha hızlı sürmeye başladı.
Küçük kızın çizdiği şeyler de neyin nesiydi?
Neler oluyordu?
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Yine ne haltlar oluyor kim bilir..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Misterio / Suspenso#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...