(Bilgilendirme: Uyumakta olan genç adamı izleyen bir kızın gifidir./Çift gifi.)
👁🗨: "Bazı zamanlar insan kendisini çok yalnız hissedebilir. Ama kalp, kendisine daima hayali birini yaratır."
[x]
Kasabayı bitirerek çift katlı müstakil evin önüne geldiklerinde arabayı garaja park ettiler ve garajın kapısını kapadılar. Jungkook ışıkları yakıp ortamı aydınlatınca Taehyung kamyoneti durdurdu. "Uyanabilirsiniz, geldik."
Kızlar yavaşça gözlerini aralarken Jimin de kendisine gelmeye başladı. Etrafa bakındılar.
"N'oldu geldik mi?" Diye sordu Jimin ayılırken.
"Hm hm." Taehyung şoför kapısını açıp kamyonetin içini havalandırırken bölmelere yerleştirdiği anahtar, para, kulaklık ve benzeri eşyalarını ceplerine koyduktan sonra indi ve Lalisa'nın kapısını açtı. "Gelin."
Lalisa yavaşça ayaklarını yere doğru sarkıtıp atlayarak indiğinde başı döndü. Jimin kendi tarafından inerken Jennie de Lalisa'nın peşinden indikten sonra ikizler ve küçük kızı indirdi Taehyung. Jungkook garajın kapısını kilitlerken evin anahtarını bulmaya çalışıyordu.
"Çekmecelere bak." Dedi Taehyung.
"Bakıyorum." Jungkook 2. Çekmeceyi açtığında evin anahtarını buldu ve aracın hemen solunda kalan kapıyı açtı. "Buyrun."
Lalisa, Jimin, Jennie, ikizler ve küçük kız hiçbir şey demeden içeri girdiklerinde Jungkook peşlerinden evin ışıklarını yaktı. Epey geniş görünüyordu, mobilyalar hem 90'lar modasından kalma gibi görünüyor, hem de son model olduklarını belli ediyordu. Mutfakla salon birleşikti, mutfak bar şeklinde mini boydu ve arada buzlu cam vardı. Geldikleri koridorun hemen sağ tarafında üst kata çıkan bir ahşap merdiven vardı. Ev temizdi ancak uzun zamandır kullanılmadığından tozlanmıştı.
"Bu toz içinde uyuyamayız." Dedi Jimin.
"Temizleriz, 2 dakika sürer." Jungkook koltukların üzerindeki örtüleri kaldırdı ve kenara koydu. "Evde 2 oda var. Ve bir de salon. Odalardan birinde Jimin, diğerinde biz yatarız."
Jennie tedirginlikle Lalisa'ya baktı. Fakat Lalisa pek de kendisiyle kalmak ister gibi durmuyordu.
"Eeeh..." Jennie Jungkook'a bakınca Jungkook Taehyung'a baktı. "Siz?"
Taehyung Jennie ile bakıştığında Jungkook'a çevirdi başını. "Jennie benimle kalır, zaten sorun etmiyor o. Sen mi Jimin'le kalırsın, Lalisa mı Jimin'le kalır bilemem."
Lalisa bir Jungkook'a bir Jimin'e bakarak göz devirdi. "Ben onlarla aynı odada uyumam."
"İyi, o zaman Jimin gel biz çıkalım yukarı." Jungkook önden adımlayınca Lalisa yutkundu. "A-Ama tek de kalamam."
"Niye, korkuyor musun?" Diye sordu Jimin. Lalisa başıyla onayladığında Jimin ve Jungkook bakıştılar.
"Sıkıntı değil, benim yalnız kalmam gerek zaten. Kafamı toplamam... gerek." Jimin yutkunurken Jungkook derin bir nefes alarak üst kata çıktı. "Orada öylece dikilmek yerine acele etsen iyi edersin Lalisa. Odaya almam söyleyeyim."
Göz devirdikten sonra Lalisa, peşinden üst kata çıkarken Taehyung ve Jennie Jimin'le bakıştılar. "Burada mı uyuyacaksın?"
Jimin başını salladı. "Bir iki battaniye ve yastıkla günü geçirmek çok da zor değil. Umarım kabus görmem." Dedi yere bakarak. Taehyung omzunu sıvazladı. "Üst kattan battaniyeleri almayı unutma."
Jimin başıyla onayladıktan sonra Taehyung arkasını dönüp merdivenlere doğru ilerlerken Jennie'yle bakıştı. Genç kız peşinden çıkarken Jimin'e seslendi. "İyi geceler Jimin."
Onun için umarım gecesi iyi geçerdi...
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...