◄ [MP:1] - BÖLÜM 32 ►

978 143 61
                                    

(Bilgilendirme: Siyah beyaz renkte plakçalar gifidir.)

👁‍🗨: "Güzel bir melodi, usul usul kulaklarında yer edinirken derin bir nefes

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Güzel bir melodi, usul usul kulaklarında yer edinirken derin bir nefes."

[x]

Arabaya geldiklerinde Taehyung servis arabasının kapağını açtı ve önce genç kızı kucağına aldıktan sonra Jungkook'a baktı. "İkizleri alsana, Lalisa sen de kukla kızı al."

Jungkook dehşet görünen ikizlere korkuyla bakıp Taehyung'a çevirdi bakışlarını. Fakat derin bir nefes alarak ikizleri kucağına aldı. Hayret, çok hafiflerdi.

Lalisa da küçük kızı tebessüm ederek kucağına aldığında küçük kız ifadesizce kendisine baktıktan sonra kucağından indi ve servis arabasına döndü. Cebinden küçük bir iğne iplik çıkardığında hazırladı, ardından servis arabasını iğne iplikle parçaladıktan sonra parçaları topladı. Kucağa sığabilen parçalarla birlikte yeniden Lalisa'nın kucağına çıktığında yaptığı şeyin şokundan çıkan üçlü, Taehyung'un sözü ile yokuştan tırmanmaya başladılar. "Arabaya, hadi."

Yokuşu zar zor tırmandıktan sonra anayol kenarına çıktılar. Hastane çok uzakta kalmış görünüyordu. Jungkook ikizleri arka koltuğa oturtup şoför koltuğuna yerleşti. Lalisa küçük kızı önce bindirip ardından kendisi yerleşti, ve Taehyung'un kucağındaki Jennie'yi kucağına aldı. Taehyung kapısını kapattıktan sonra kendi yerine binip yerleştikten sonra kemerini bağladı Jungkook gibi. Sonra arkaya baktı. "Kemerlerinizi unutmayın."

İkizler ve küçük kıza doğru bakıp beden diliyle kemerleri nasıl bağlayacağını anlattığında üçü de hızla dediği yapıp yine ifadesizce baktılar. Taehyung eliyle 'ok' işareti yapıp önüne döndü gerginlikle. "Bas gaza Jungkook."

"Derhal." Jungkook debriyaja bastıktan sonra vitesi 5'e atıp gaza bastı ve sokağın ucuna doğru 130 hızla sürdü. Hepsi ilk hareket ederken geriye doğru savruldular. Taehyung gerginlikle arkalarına doğru bakıp kontrol ediyordu.

"Doğruca eve sür." Jungkook Taehyung'un dediğini yaparak sağ sokağa doğru döndü.

"Polisleri arayacağız ve isimsiz ihbar yaparak- DİKKAT ET!"

Jungkook frene bastı hızla, sokağın ortasında bir kedi vardı, az kalsın ezecekken son anda kurtulmuş görünüyordu. Kedi korkuyla kaçarken Taehyung sinirle Jungkook'a baktı. "Yürü çabuk!"

Jungkook istop atmış arabayı yeniden çalıştırıp debriyaja bastı ve vitesi tekrar 5'e getirdikten sonra gaza bastı. "O KEDİNİN ORADA NE İŞİ VAR? ANAYOL OLDUĞUNU BİLMİYOR MU!?"

"Bir sakin ol, şimdi doğruca eve sürüyorsun-"

"ANLADIK EVE SÜRÜYORUM!"

"Evet eve sürüyorsun sonra, siz otele gidecek misiniz?" Diye sordu Lalisa'ya bakıp.

"OTEL Mİ KALDI BARMEN AZ MANTIKLI DÜŞÜN, ŞU DURUMDA OTELE FALAN GİDEBİLİR MİYİZ?" Jungkook gerginlikle önüne bakarken Taehyung ona çevirdi bakışlarını. "Bağırma, arkada çocuklar var."

Taehyung arkaya dönüp öylece kendilerine bakan ikizler ve küçük kıza bakıp tebessüm ettikten sonra önüne döndü.

Yaklaşık yarım saatlik yolun sonunda eve vardıklarında Jungkook arabayı durdurdu. "Geldik..."

Gergin geçen yoldan sonra hepsi yorgun şekilde birkaç dakika arabada beklediler. İlk Taehyung inerek önce Lalisa'nın kapısını açıp Jennie'yi kucağına aldı, sonra ikizlerin kapısını açıp kendilerinin inmeleri için yana çekildi. Jungkook arabadan inerken ikizler ve küçük kız da eve doğru ilerlediler. Kapıları kapattıktan sonra arabayı kilitledi Jungkook. Taehyung önden Lalisa peşinden, Jungkook da arkalarından eve doğru adımladılar.

Oldukça aksiyon, gerilim ve korku dolu geçen saatlerin ardından eve sağ salim gelebilmek, büyük bir ödül gibiydi.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin