(Bilgilendirme: Küçük Kız'ın fotoğrafıdır.)
👁🗨: "Zaman geçse de akılda kalanlar yakanızı bırakmaz."
[x]
Jungkook odanın kapısını açıp ardından gelen Lalisa'yla birlikte içeri girdi ve kapıyı kapatıp ışığı açtı. Perdeler kapalıydı, odada iki adet tekli yatak vardı. Jungkook dolaba yönelerek yaklaşık 72 saattir üzerinde kokuşmuş olan kıyafetlerini değiştirmek için bir bordo tişört, siyah bol bir eşofman, beyaz çorap ve iç çamaşırları seçerek duşa doğru adımlarken Lalisa'ya baktı. "Sen de değiş üstünü de, yatacağız hadi."
Lalisa başıyla onaylayıp dolabın üst kapaklarını açtı. Birkaç kıyafet seçtikten sonra aynada kendi yansıması dikkatini çekti. Zayıflamıştı, çökmüş görünüyordu ve saçları hafif kirlenmişti. Üzerindeki salaş tişörtün bazı yerleri yırtılmıştı. Çıkartıp bedenine baktığında bel kısımlarında hafif morluklar olduğunu fark etti. Sanırım bir yere vurmuştu, öyle kendiliğinden oluşan morluklara benzemiyorlardı.
Saçlarını topladıktan sonra açık pembe südyeninin kopçaklarını ayarladı. Kol kısmının küçük ayarını sıkılaştırdıktan sonra aynaya biraz daha yaklaşarak yüzünü inceledi. Kirlenmiş görünüyordu, ve de yağlı. Makyaj masasının üzerinden bir peçete alarak yüzündeki yağın çoğunu sildi ve yüzündeki kiri temizledi. Peçeteyi masanın üzerine bırakırken pantolonunu yukarı çekti, belinden düşmek üzereydi ve aşağı düşmüştü. Tam arkasını dönüp tişörtü alacakken hemen sol çaprazında elinde bordo tişörtü ve altında siyah bol eşofmanıyla yarı çıplak bir halde garip garip kendisini izleyen Jungkook'u fark edince şaşkınlıktan dili tutuldu. "N-N-"
"Ne mi arıyorum? Az önce çıktım ve, niye üzerinde tişörtün yok?" Jungkook cidden sorgular şekilde soruyordu. Yatağın üzerinden tişörtünü kaparak kendi tişörtünü bıraktı ve Lalisa'ya döndü. "Aptal mısın?"
Lalisa'nın kollarını kaldırıp tişörtü ona giydirirken Lalisa onun kendisiyle arasındaki mesafenin kısalığından utandı. "Sen niye giyinmiyorsun?"
"Seni görene dek giyinme aşamasındaydım." Dedi Jungkook belini örterken genç kızın. Lalisa geniş omuzlarına, boynuna, köprücük kemiklerine baktıktan sonra bakışlarını gözlerine çevirdi. Jungkook yarıdan tebessüm etti sırıtırcasına. "Ne o?"
Lalisa bir şey demeden ifadesizce bakışlarını kaçırınca Jungkook bir adım üzerine yürüyerek onu dolabın aynası ile arasına aldı. "Seni yaramaz."
Lalisa kaş çatarak bakınca Jungkook güldü. "Hiç bakma öyle, yaramazsın."
Arkasını dönüp yatağa bıraktığı tişörtünü eline alırken sırtına yediği yumrukla yüzünü buruşturdu.
"Her şeyi hak ediyorsun sen!" Lalisa sinir kapmış bir hal ile yatağın solundan dolandı ve kendi yatağına geçti. Jungkook tek kaşını kaldırarak baktı. "Pantolonla mı yatıyorsun?"
Lalisa onu unutmuştu.
Arkasını döndü ve baktı. "Sana ne?"
Pijamasını alarak banyoya doğru adımlayıp içeri girdi ve kapıyı kapattı. Üzerine yürümesi... Bu... Çok garip hissettirmişti.
Nefesi kesilmiş gibiydi. Neden kendisini etkiliyordu ki? Bu çok saçmaydı, Jungkook ondan nefret ediyordu ve kendisine garezi-
Ama geçen gün sarılırken hiç de öyle değildi...
Lalisa bir an arkasını dönüp kapıyı açarak yanına gitmek istese bile bundan vazgeçerek pantolonunu çıkardı ve pijamasını giydi. Ardından banyodan çıkarak yatağına ilerledi ve içine girdi. Jungkook'a döndü yüzünü ve bakıştılar. Jungkook sorgularcasına başını salladı. "Eee, ışığı söndürmeyecek misin?"
"Hayır." Dedi Lalisa. "Olmaz."
"Neden? Öyle saçma şey mi olur, ışık açık uyuyamayız kalk kapat." Diye tersledi Jungkook. Lalisa kapatmayınca Jungkook kalktı ve ışığı kapatıp yatağına girdi. Arkasını dönüp yatınca Lalisa mırıldandı.
"Gördüğüm korkunç suratlar karanlık olduğunda gözümün önüne geliyor ve... cidden korkuyorum."
Jungkook arkasına dönüp onunla bakıştı. "Gel."
Lalisa bir an anlamadı ve tereddüt ettiğinde, yutkunarak yatağından kalktı ve Jungkook'un yatağına doğru ilerledi. Jungkook arkaya doğru kayarak ona yer açtı, Lalisa yatağa girdiğinde battaniyeyi örttü üzerine.
"Şimdi beni ısıt, üşümeye başladım çünkü."
"Sen zaten sadece kendi menfaatlerin için insan kiralarsın değil mi?" Diye söylendi Lalisa. Ayaklarını Jungkook'un ayaklarına sürtmeye başlayınca Jungkook bir elini ağır bir şekilde Lalisa'nın beline koydu ve sararak kendisine doğru çekti onu. "Sen ısıtmaya devam et, uyuyorum ben."
Gözlerini kapatınca Lalisa bir süreliğine yüzünü inceledi ifadesizce. Saçlarını geriye attıktan sonra mutfakta kendisine sarıldığı an aklına geldi ve hafifçe doğrularak yanağına sıkı bir öpücük kondurarak alnını dayadı mırıldanıp. "Üşümeyeceksin."
"Biliyorum." Jungkook da mırıldanıp cevap verirken hafifçe sırtı üzerine doğruldu ve yanağını çekip dudakları ve burnu arasına aldı Lalisa'nın alnını. "Korkmayacaksın."
Lalisa gülümseyerek hafifçe başını salladı.
O olduğu sürece zaten korkmasına imkan yoktu.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Sizi çapkın deliler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...