(Bilgilendirme: Bayan Peregrine'ın Tuhaf Çocukları filminden doktorların fotoğrafıdır. -Or*spu çocukları-)
👁🗨: "Üçüncü bir dehşet."
[x]
Yarım saatlik süre sonunda tam karşılarında dağılan sisten görünmeye başlayan adayı fark ettiklerinde kaşlarını çatarak birbirlerine baktılar Taehyung ve Jungkook.
Küçük kızın çizdiği ada değil miydi bu?
Ve ikizlerle küçük kız da ifadesizce kendilerine bakıyorlardı şu anda.
Taehyung ve Jungkook ağızlarına gelen yürekleriyle korka tırsa adaya doğru sürdüler tekneyi. Dakikalar sonra kıyıya geldiklerinde Taehyung genç kızı uyandırmaya giderken Jungkook da tekneyi kapatıyordu.
"Jennie, uyan." Omuzlarından sarstı hafifçe kendisini. Jennie gözünü aralayıp yavaşça yerinde doğrularak uyanırken Jungkook tekneden indi ve suya girerek sahilin kumlarına doğru ilerledi. Jennie ve Taehyung da tekneden inerken küçük kız ile ikizler, teknede kaldılar.
Jungkook oldukça ıssız bir adanın tüylerini ürpertmesini hiç sevmemişti. Aynı şekil Taehyung ve Jennie de öylelerdi. Üçü de etrafa bakınırken Taehyung önden ilerlemeyi seçti ve adanın merkezine giden orman yoluna saptılar.
"Bu güvenli değil." Dedi Jennie korkarak. "Ormandayız, daha saatler öncesinde bir felaketten kurtulmuşken başka bir belaya girişiyoruz."
Jungkook ona hak verdi. "Burası hakikatten korkutucu."
"Burası bir yağmur ormanı." Dedi Taehyung yapraklara dokunurken. Ağaçların dallarında kamufle olmuş bir sürü yılan vardı. "Daha çok tehlikenin bulunduğu bir bölge. Küçük kızın burayı kafasından boşu boşuna çizdiğini sanmıyorum. Jimin ile alakalı olabilir."
Jennie ve Jungkook yutkunarak etrafa baktılar. Uzun ve kalabalık ağaçlar, yazlık değişik meyveler, zehirli bitkiler ve bir sürü de değişik böceğin tabiat alanı olan bu yer hakkında en ufak bir fikirleri bile yoktu.
"Bir an önce buradan gitmeliyiz. Hava kararıyor..."
Haklıydı, hava gerçekten kararıyordu ve saat geç olmak üzereydi.
"Jimin eğer buradaysa, ve Küçük kız doğru yeri gösteriyorsa onu almadan gidemeyiz. İki kişiyi kaybettik, birimizi daha ölümün kucağına bırakamayız."
Jennie titrek bir nefes alıp arkalarına baktı ve kontrol etti. Jungkook korkuyla derin nefesler alıp verirken sağa ve sola baktı herhangi bir tehlike olup olmadığını kontrol edercesine. Taehyung da önü yokluyordu.
Birkaç dakikalık yürüyüşün ardından Taehyung'un dikkatinin dağılmasıyla duraksadılar. Jungkook kaş çattı. "N'oldu?"
Taehyung çatık kaşlarını ayırmadan yutkunarak yavaş adımlarla karanlığın çöktüğü ormanın içinde ağaçlardan birinin dibine doğru ilerledi. Jungkook ve Jennie de onu takip ettiler. Taehyung'un nefesi kesilmişti.
Jimin, gözleri yerinden söküp alınmışcasına yüzü kan içinde baygın halde ağacın dibinde ölüme terk edilmişti.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Jimin... O değil de medyadaki fotoğrafı hatırlayan var mı? Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları filmindeki tuhaflık profesörleri. Geberesiler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...