(Bilgilendirme: Bayan Peregrine'ın Tuhaf Çocukları filminden ana kadro fotoğrafıdır./İkizlerin geçmişlerine ait bir fotoğraftır.)
👁🗨: "Geçmişten bir kare."
[x]
Hastaneye geldiklerinde sedyeyi içeri taşırlarken Taehyung ve Jennie de hızla ambulanstan inip peşlerinden koştular. Jungkook aşırı derecede titreyerek yerinde sıçrıyor, ağzından gelen kanları her tarafa sıçratıyordu. Gözleri gitmeye başlamış, teni solmuştu. Bilincini yitirir gibiydi. Taehyung ve Jennie dehşetle peşlerinden koşarken Jungkook'un halini gördükçe hıçkıra hıçkıra ağlıyorlardı. Koridordan koşarak gelen doktorlar hemşirelere baktılar sedyenin yanına gelip. "Durum ne?"
"İntihar. Bilekler kesik, ve vücudun bazı bölgelerinde doku zedelenmesi başlamış. Damarları şişiyor."
Doktorlar dehşetle kriz geçiren genç adamın bedenine baktılar. Belinde, boynunda, kollarında, bacaklarında ve kesilmiş bileklerinde koyu renk şişmiş damarları gözüküyordu derisinin üzerinden. Bu çok tuhaftı, çünkü normalde görünmezdi.
"Bu nasıl bir kriz böyle, DERHAL AMELİYATHANEYE ALIN!" Doktorlar sedyeyi hızla ameliyathaneye alırkarken Jennie şiddetle ağlamaya başladı. Ellerini yüzüne kapatırken Taehyung bir eliyle onu kendisine çekip ağlayarak sarıldı. Jennie hıçkırmaya başladı. "Bir kişiyi daha kaybetmek istemiyorum..."
Taehyung ağlamasını göstermemek için başını Jennie'nin omzuna koydu ve hıçkırmaya başladı Jennie gibi. Bir süre sonra ayrıldılar, ağlamaları dinmişti fakat oldukça tedirgindiler. Dehşet içindelerdi hala.
3 saat sonra doktor yoğun bakımdan çıkarken kanlanmış eldivenlerini çıkarıyordu. Taehyung hızla ayağa kalkarken Jennie doktora baktı. "N'oldu, yaşıyor mu?"
Genç kız ölüme o denli alışmıştı ki yaşayıp yaşamadığını soruyordu doktora.
Doktor ikisine merakla baktı. "45 senelik cerrahım ancak hiç böyle bir kriz görmedim. Bedeninden aşırı derecede ***** çıktı. *****'ın sınırı vardır, tek bir damlası bile ağır bir sarhoşluk verir. Sınır aşılırsa, hasta bilincini kaybeder. Onun bilinci kapanmak üzereydi fakat son anda durdurduk."
Jennie ve Taehyung yutkundular. Rahatlayıp rahatlamadıklarını bile anlayamıyorlardı.
"Aşırı derecede kriz geçiriyordu, gözleri arkaya doğru kaçmış. Ağzından kan gelme sebebi de, çoklu organ yetmezliği başlamış."
"Nerede!?" Taehyung dehşet ve şokla doktora çevirdi başını.
"Karaciğer, böbrek ve bir çok organı bedenindeki zehir yüzünden hızla kendini yok ediyor. Çürümeye başlamış, dolayısıyla çoklu organ yetmezliğine girmiş hasta."
Taehyung dehşetle ellerini ağzına kapatırken Jennie şokla Taehyung'a bakıyordu. Doktor ikisine baktı tedirginlikle. "Hastanın bu hale gelmesi nasıl olduysa, ciddi bir durumu var. Daha önce hiç böyle bir şey görmedim, aynı anda çoğu organın çürümesi normal bir şey değildir. Ve ilerlerse, hayatını kaybedebilir. Yaşarsa da nasıl devam eder hayatına bilemiyorum. Onun adına üzgünüm."
Doktor uzaklaşırken Jennie hızla geriye doğru sendeleyip demir oturağa kendini bırakan Taehyung'u tuttu. Genç adam ağlamaya başladı.
Jungkook ölüyordu.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...