◄ [MP:1] - BÖLÜM 38 ►

941 142 109
                                    

(Bilgilendirme: Yere düşen bardağın parçalanma gifidir.)

👁‍🗨: "Kaçış vaktine son yarım saat

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Kaçış vaktine son yarım saat."

[x]

Jennie beyaz gülü oraya Chaeyoung'un koyduğunu anlamıştı, fakat nasıl hayatta olduğunu anlayamıyordu.

Aklına birden servis arabasında baygın yatarken bedenine atılan dikişler geldi.

Küçük kız...

O normal miydi?

"Bir ses duyuyor musun?" Jimin kaş çatarak kulağına gelen sesleri işitmeye çalıştı. Taehyung pencereye doğru ilerleyerek evden epey uzakta olan anayolun en ucuna baktığında eve doğru gelen siyah bir araba gördüğü anda dehşetle perdeyi kapadı ve kapıya koştu. "JEON, LALİSA!"

İkisi de anlık korkuyla kendisine bakınca eve doğru koştular. Taehyung üst kata çıktı. "JENNİE!"

Genç kız camın önünden ayrılarak dolaptaki tüm kıyafetleri eline aldığı ilk çantaya sıkıştırarak doldurdu ve altına bir ince eşofman giyerek merdivenlerden inerken Taehyung telefonunu, şarj aletini, kulaklığını ve eline geçen ne varsa alarak cebine yerleştirip aşağı kata indi.

"N'OLUYOR?!" Diye sordu Lalisa'yla Jungkook.

"NE VAR NE YOK TOPLAYIN HEMEN!" Taehyung Jennie'nin elindeki çantayı alıp arka balkona doğru koşarken Jimin peşinden ilerledi. Jungkook ve Lalisa kendi eşyalarını hızla topladıktan sonra Lalisa mutfağa koştu ve dolapta ne bulduysa ceplerine sıkıştırarak çıktı, Jennie de peşinden geldiğinde Taehyung'un arkasından bahçeye çıktılar.

"Necronlar geliyor..." Diye nefes nefese açıklama yaptı Jennie. Lalisa dehşetle ona baktı.

"DUVARIN ARKASINA ATLAYIN, BULDUĞUMUZ İLK ARABAYA BİNİP DERHAL UZAKLAŞACAĞIZ BURADAN!" Taehyung duvara tırmanıp arka tarafa atladığında Jungkook ikinci defa bunu yapmanın tecrübesiyle yandan gülüş attı ve Lalisa'yı kucağına kapıp duvara tırmanarak arka tarafa atladı. Jimin ilk Jennie'nin geçmesine izin verdikten sonra kendisi de atlayarak girdikleri bahçeli evin ön tarafına doğru koştular.

"SERİ OLUN, GELMEK ÜZERELER!"

5'i de hızla ilk gördükleri arabanın yanında soluklandıklarında Jungkook tüm gücüyle yeşil kamyonetin kapısını açmaya çalıştı ancak açamadı. "Hay s*keyim!"

Küçük kız bir anda ikizlerle birlikte yanlarında belirdiğinde cebindeki iğnesini çıkarıp arka tarafını kapının kilitli yerine taktı ve çevirerek kapının kilidini açtığında Jungkook dehşetle baktı. "A-Aman tanrım..."

"VAKİT YOK JEON, BİN ŞU ARABAYA!" Taehyung dehşet ve gerilimle arabanın içine yerleşirken Jennie, Lalisa ve Jimin de arabaya bindiklerinde küçük kızla ikizleri kucaklarına aldılar. Jungkook kapısını örtüp gerilim dolu bir derin nefes alarak Lalisa'nın saçına doğru uzandı ve tel tokayı çekip aldı.

"AH!" Lalisa acıyla saçlarının dibini kaşırken Jungkook tel tokayı açıp anahtar şekline soktu ve arabayı çalıştırdı. Taehyung kemerini taktıktan sonra arkaya baktı. "KEMERLERİ BAĞLAYIN, ÇABUK!"

Üçü de hemen kemerlerini bağlarken Taehyung Jungkook'a baktı. "BAS GAZA JUNGKOOK, ŞU ANDAN İTİBAREN BU ŞEHRİ BİR DAHA AYAK BASMAMAK ÜZERE TERK EDİYORUZ!"

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin