◄ [MP:1] - BÖLÜM 34 ►

975 146 30
                                    

(Bilgilendirme: Kadının elini tutan bir erkek eli gifidir.)

👁‍🗨: "Aklından neler geçiyor?" Diye sorduğunda usulca cevap verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Aklından neler geçiyor?" Diye sorduğunda usulca cevap verdim. "Şimdi ne yapacağımız..."
-Taehyung.

[x]

Yemeği yedikten sonra masayı toplayan Lalisa'nın yanından geçerek bir tabağa daha ramen ayıran Taehyung, tepsiye yerleştirip çubuklar ve bir bardak suyla birlikte mutfaktan çıktı. "Lalisa'ya yardım et Jeon."

Merdivenlerden çıkarak üst kata vardığında yatağın yanındaki komodine koydu tepsiyi. Yatağın kenarına oturup hala uykuda olan Jennie'nin omzuna dokundu. Genç kız uyanmadığında burnunu tutarak nefes almasını kesti ve dudaklarını saniyesinde aralayıp derin bir nefes çekerek derin uykudan uyanan Jennie, yanında yatağın kenarına oturmuş Taehyung'u fark etti. Taehyung parmaklarını nefesini kestiği burnundan çekerek tepsiye doğru uzandı. "Günaydın."

"Ne yaptığını sanıyorsun?" Yatakta yorgun ve bitkin bir şekilde zorlukla doğruldu Jennie. Sırtını başlığa yasladı. "Burnumu tutmak ne demek? Nefessiz kaldım!"

Taehyung çok da umursamayarak tepsiyi genç kızın kucağına yavaşça yerleştirdi. "Al, ye bunu."

Jennie bir tepsiye bir Taehyung'a baktı.

"Suyu da bitir, hepsi bitecek."

Jennie odanın sıcak olmasına rağmen üzerinde sadece siyah iç çamaşırları olduğu için bir titreme hissetti. Tepsiyi kenara koyup battaniyeyi üzerine çektiğinde Taehyung yataktan kalkıp dolaba doğru ilerledi ve kapağı açıp içinden hırka çıkardı. Yatağa oturup battaniyeyi üzerinden çektiğinde bütün bedenine değen soğuk esintiyle Jennie kaş çattı. "N-Ne yapıyorsun, tanrı aşkına!"

Jennie'nin sinirine takılmadan hırkanın fermuarını açıp kendisine giydirdikten sonra yataktan kalktı ve dolabın kapaklarını kapattı Taehyung. Jennie bir an tereddüt ederek çıplak bacaklarını yataktan tahta zemine sarkıtarak doğruldu. Taehyung çömelerek hırkanın fermuarını kapatırken Jennie tepsideki kaseyi aldı ve hızla yemeye başladı. Cidden açtı, iştahı olmasa bile yemek yedikçe açılırdı. Taehyung ellerini geri çekip kendisine baktı. "O bitecek."

"Onlodom." Jennie ağzı doluyken cevap verince Taehyung bıyık altından sırıttı.

"Senle, bir şey konuşacağım." Lokmasını yutunca orta parmağıyla nazikçe dudağının kenarında kalan sosu temizledi Jennie. "Ameliyathaneye giderken seni gördüm."

"Uyuyordun?"

"Gözlerim yarıdan açıktı." Dedi Jennie başını sallayarak. Taehyung kaşlarını kaldırdı. "Yani uyanıktın?"

Jennie başını salladı. "Hm hm."

"O zaman niye ameliyathanede doktorları hallederken kendine gelmedin?" Jennie rameni bitirdikten sonra boş kaseyi tepsiye koydu çubuklarla beraber. "Beni taşıdın?"

"Taşımadan önce?"

"Taşımanı bekledim." Dedi omuz silkerek. Taehyung kaşlarını kaldırdı hafif sırıtarak. "Bekledin?"

Jennie başını salladı. Taehyung kendisine bakarken ayağa kalktı. "Suyu iç."

Jennie bileğini yakaladı kendisine bakarken. "Gitme."

Taehyung bu 10 senelik barmenlik hayatında bir çok kızla beraber olmuştu ama Jennie gibisini hiç görmemişti. Başını yana çevirip bileğindeki ellerine baktı. Jennie tutunarak ayağa kalkıp kendisine baktı. "Yanlış bir şey mi yaptım?"

Taehyung başını iki yana salladı. "Hayır."

Jennie kendisine bakarken Taehyung bileğindeki ellerinin halsizleştiğini fark edip yavaşça bileğini tuttu genç kızın, ardından eli eline kaydı. Bakışları yatağın kenarındaydı, yüzüne bakmıyordu. Jennie bir adım yaklaşarak başını omuz hizasına getirerek bedenini bedenine yaslayınca Taehyung başını genç kızın kulağına doğru çevirdi ve kısık tonla fısıldadı. "Bir eşofman altı bul dolaptan ve giy. Üşüteceksin."

Jennie tebessüm edince Taehyung yandan dudaklarına konan tebessümü gördü.

"Giyerim." Jennie araya giren 2 dakikalık sessizliği tekrar bozdu. "Teşekkür ederim, kurtardığın için."

"Sorun değil."

"Orada olsaydım şu anda... Beni de öldüreceklerdi." Başını hafifçe ona doğru çevirdi. "Bu yüzden ciddiyim, teşekkür ederim."

Taehyung bir şey demeyerek genç kızın elinden çekti elini ve başıyla onaylayıp dolabı işaret etti. "Giyin ve aşağı gel. Yeterince uyudun."

Merdivenlere doğru ilerleyip aşağı inerken Jennie arkasından baktı ifadesizce.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin