◄ [MP:1] - BÖLÜM 50 ►

856 130 50
                                    

(Bilgilendirme: Jimin'in gifidir.)

👁‍🗨: "Bir defa gözlerimi kapatırsam, 2

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Bir defa gözlerimi kapatırsam, 2. defa açışım olmayacak."

[x]

Jungkook odadan elindeki fuları alıp çıkarken Lalisa ecel terleri dökerek gözyaşları çenesinden süzülürken kapıya bakıyordu dehşetle.

Jungkook odadan çıkmış, gitmişti.

Jungkook merdivenlerden alt kata inip bahçeye çıktı çatık kaşlarıyla. "Lalisa'yı gören oldu mu, geldi mi buraya?"

Jimin, Taehyung ve Jennie başlarını salladılar Jungkook'a bakarken. "Hayır, niye?"

Jungkook elindeki fuları gösterdi. "Yukarıdaydı."

"Odada yok muydu?" Diye sordu Jennie. Jungkook olumsuz cevap verdi başını sallayarak.

"Lavabodadır." Dedi Jimin gözyaşlarını silip kendisine gelirken. "Çıkar şimdi."

Jungkook'un içine sinmiyordu, geri eve girip lavaboya doğru ilerledi ve kapıyı tıklattı. "Lalisa?"

Ses yoktu.

Jungkook sabır dileyerek salona ilerledi. "Nerede bu?"

Mutfağa bakındı fakat orada da yoktu. Tekrar üst kata çıkarak Taehyung'ların kaldığı odaya bakındı. Ardından kütüphane odasına. Ve tekrar kendi odalarına geri geldi kapıyı açıp içeri girerek. "Off, yine nereye kayboldun acaba..."

Lalisa seri nefeslerle yatağın altından Jungkook'un ayaklarını izledi. Ağlarken gözleri dolu dolu oluyor, kendisini fark etmesi ve kurtarması için dualar ederken boynunda dolanıp sürünen salyalı dilden huylanarak tiksiniyordu.

Jungkook odanın banyosunun kapısını açtı. "Lütfen burada ol artık!"

Orada da yoktu.

"S*keceğim böyle işi, çık artık çık!"

Lalisa sesi çıkarsa boğazından delik açıp kendisini deşecek olan dil yüzünden sessiz kalarak deli gibi ağlamayı sürdürürken birden midesi bulandı. Ağzı kapalı olduğu için midesindeki sıvı taşarak yere sıçradığında Jungkook ayaklarının hemen önüne sıçrayan sıvıyı fark edip kaş çatarak dehşetle yatağın altına baktığı sırada gözleri pörtledi. Bir iki adım yavaşça geriye sendeleyerek kendisine bakan yaratığa ve ağzından çıkan uzun diliyle Lalisa'nın boğazını ve ağzını sarmış pozisyonuna baktı. "Lalisa, sakın kıpırdama. Sakın..."

Lalisa kusma isteğini bastırmaya çalışınca başına ağrı girdi ve gözleri kapanarak bayıldı yere doğru. Yaratık ağzındaki sıvının diline bulaşması yüzünden onu hızla bırakıp Jungkook'a doğru yöneldiğinde Jungkook dehşetle geriye doğru sendeledi. Elleriyle etrafı tarayıp eline geçebilecek bir şey ararken hemen sağ tarafındaki komodinin çekmecesini açıp sivri uçlu bir makas aldığı gibi yaratığın kendisine uzanan dilini kesti. Yaratık çok yüksek ve kulak tırmalayan ince bir tonla çığlık atınca bahçedeki Taehyung, Jimin ve Jennie dehşetle üst kata bakarak ayaklandılar. "Lanet olsun!..."

Jungkook sinirle diğer dillerini de keserek hızla ayağa kalktı ve yatağın kenarına geçip Lalisa'yı kendine doğru çekip hışımla kucağına aldı. Yaratık yatağın altından çıkarak çığlık atıp kendisine doğru dillerini uzattığında Jungkook Lalisa'yı arkasına çekmeye çalışırken diğer yandan tek eliyle makası yaratığın dillerine bastırıp çıkardı. "SENİ İT!"

Dolabın içinden ikizler çıkarak yaratığa doğru geldiler ve karşısında durdular. El sallayarak maskelerini hışımla yarıdan açıp yaratığa baktıklarında yaratık arkasını döndü. Dehşetle çığlık atarken ikizler maskelerini kapadılar, yaratığın bedenindeki damarlar görünmeye başladı ve patlamak üzereyken ikizler dolaba koşup kapakları kapadılar. Damarlar patlayıp etrafa uzuv ve kan sıçradığında Jungkook sırtını döndü anında ve Lalisa'yı kendisine doğru çekti. Sırtına doğru kan ve yaratığın uzuvları çarpıp kenara atıldılar.

Derken kapı hışımla açıldı. "N'OLDU BURADA?!"

"YARATIK BURADA MIYDI?!" Diye sordu Jennie dehşet içinde. Jungkook'un sırtı hala onlara dönüktü. Başını hafifçe kaldırıp Lalisa'ya baktı.

Yorgun bakışlarla kendisine bakıyordu. Durumu iyiydi, Jungkook hiçbir şey demeden bakışmalarını sürdürdü.

[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]

◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin