(ZAYN - Dusk Till Dawn (ft. Sia))
(Bilgilendirme: Jungkook'un 'Fake Love' M/V'sinde koridorda koştuğu sahnedir.)
👁🗨: "Alacakaranlıktan şafağa kadarız."
[x]
Duvarlar üzerine doğru geliyor.
Nefes alamıyorsun.
Üstüne doğru çöküyor tavan.
İçin kadar karanlık bir odada, ölümü beklerken usul usul kendini boşluğa bırakıyorsun.
Ve ölüm seni elinde kukla yapıyor.
Yıkılan şehrin sahil kıyısına geldiklerinde Taehyung etrafa baktı telaşla. İnsanlar dehşet içinde sokağın sonuna koşarlarken yana geçtiler zar zor. İşaret parmağıyla ileriyi gösterdi. "ARABAYA BİNECEĞİZ!"
Taehyung ve Jennie, zorlukla Jungkook'u taşırlarken arabaya doğru ilerlediler hızla. Ardından Jungkook'u arka koltuğa bırakıp öne yerleştiler ve Taehyung cebindeki anahtarı deliğe sokup arabayı çalıştırdı. Jennie arka tarafa baktığında dehşetle gözleri büyüdü.
Yer ikiye ayrılıyor, fay hattı açılıyordu.
"TAEHYUNG FAY AÇILIYOR!"
"S*ktir!" Taehyung korku ve gerilimle adrenalin pompalayan bedenini toparlayıp arabanın vitesini 5'e attı, ardından gaza bastı ve direksiyonu sola doğru hızla çevirip sokağa girdi. Fay hattı hızla açılmaya devam ederken sokaktaki insanların çığlıkları da artmıştı.
"BURADAN DERHAL GİTMELİYİZ!"
Yan aynadan arka tarafa baktığında fay hattının içine düşüp hayatını kaybeden insanları gördü. İçi parçalanırken gaza daha da basıp denizin altına doğru ilerleyen köprüye doğru sürdü.
"GELİYOR!" Dedi Jennie dehşet içinde kafasını içeri sokarken. Nefes nefese Taehyung'a baktı. "KORKUYORUM!"
"ŞU SAATTEN SONRA KİMSENİN ÖLMESİNE İZİN VEREMEM!" Taehyung sinir, hırs, korku, dehşet ve hüzünle karışık olumsuz ruh haliyle gaza bastı ve köprüye atladı arabanın tekerleri. Zemine düştüklerinde fena sarsıldılar fakat darbe almadılar. Jennie arka tarafa baktı. Köprünün girişi kapanıyordu.
"FAY BURAYA GELEMİYOR, ŞEHRİ DOLANIYOR OLMALI!" Diyerek önüne dönerken Taehyung köprüyü ilerlemeye devam etti. Jennie başını arkaya çevirip Jungkook'a baktı.
Koltukta ruhsuz ve şok içinde nefes bile almadan öylece duruyordu.
Genç kız yutkunarak hüzünle önüne döndü ve sessizce ağlamaya başladı. Taehyung'un da dolu gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı.
Köprüyü bitirdiklerinde denizin karşısına geçmişlerdi. Hızla sahile sürdü arabayı Taehyung. İnsansız sokağın ortasına park ederek arabadan indiler, ardından boş teknelerden birine binerek tekneyi çalıştırdılar.
Gitme vaktiydi.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
"Kitabın yavaş yavaş sonlarına geliyoruz. 2. Sezon için hazırlanın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...