(Bilgilendirme: Taehyung'un fotoğrafıdır.)
👁🗨: "Yüzünde açan gülleri görmek, baharı görmekten farksızdı benim için."
[x]
Taehyung duştan çıkınca elini ıslak saçlarına atarak karıştırdı ve dağıttı. Jennie'ye baktı. "Sen de gir duşa, en son 4 gün önce duş aldın."
Jennie onaylayarak duşa girdiğinde Taehyung çekmeceden aldığı çoraplarla birlikte çift kişilik yatağa oturdu ve ayaklarına geçirdi çorabı. İnce tişörtle durmamak için hırka almaya yeltendi dolaptan. Hırka alıp üzerine giydiğinde Jennie'nin kıyafet seçmeden duşa girdiği aklına geldi ve dolaptan iç çamaşırlarıyla tişört ve eşofman seçip banyoya doğru yöneldi. Tam kapıdan girecekken duraksadı. Belki çoktan girmiş olabilirdi, pat diye içeri girerse hoş olmazdı. O yüzden elindeki kıyafetleri kapının kenarına koyarak yatağa oturdu geriye doğru sendeleyerek.
Dakikalar sonra genç kız kuruttuğu saçlarıyla kapının ardından başını uzatıp bakındı etrafa. "Kıyafetlerim nerede?"
Taehyung kapının yanını işaret ederek sırtını yatağın saten kumaşına verdi ve gözlerini kapadı. Çok yorgundu, başı da ağrıyordu zaten. Gün bitmek bilmemişti, bir necronlarla silahlı çatışma eksikti onu da yapmışlardı.
Kolunu yokladı. Yaratığın keskin dilinin sıyırdığı ufacık bir yaraydı. Kabuk bağladığından kan akmıyordu.
Bakışları tam önünde ayakta dikilerek kendisine bakan Jennie'ye kaydığında başını önüne çevirip ona baktı. "Niye hala iç çamaşırlarlasın? Evde tek değiliz."
"Üşütürsün bahanesi de gittiğine göre, sanırım sıkıntı etmiyorsun?" Diye sordu Jennie.
"Yani bakıyorum ama pek de üşüyormuş gibi durmadığın için, söylememe gerek yok."
Taehyung elini kolundan çekerek dirsekleri üzerinde doğrulup Jennie'nin yarı çıplak bedenine baktı. "Bir düşündüm de, cidden üşürsün bu şekilde. Hava soğuk."
"Doğru." Dedi Jennie odanın içini incelerken. Taehyung bir bacağını yavaşça bacağına dokundurup şüpheyle yüzüne bakarken Jennie kaşlarını kaldırıp arkasındaki aynaya baktı. "Çok zayıflamışım. Önceden daha topluydum."
Taehyung'un kendisine baktığını fark edince aynadan çevirdi bakışlarını, yüzüne doğru önüne dönerek. "Niye öyle bakıyorsun sen?"
Taehyung dudak büzdü ifadesizce. "Nasıl?"
"Ne demek nasıl, bir tuhaf." Jennie garipser şekilde bakarken Taehyung başını cama çevirdi buz gibi bakışlarıyla. Jennie kaş çattı. "N'oldu?"
Taehyung başını salladı 'Yok bir şey' dercesine. Jennie arkasını dönerek kıyafetlerine doğru adımlayacağı sırada Taehyung bir bacağıyla karnına vurarak geriye düşmesini sağladı ve bedeninin üzerine düşen genç kızın boğazını sarmaladı koluyla. Nefes alabileceği kadar boşluk bıraktı.
"N'apıyorsun?" Jennie başını geriye atıp kendisine baktığında, bedeninin göründüğünü unuttu. Taehyung kendisine baktıktan sonra onu belinden tutup biraz daha geriye çekti ve başını omzuna yasladı. "Üşütmezsin, boşver."
"Üşütürüm." Dedi Jennie tersler şekilde. Kendisine baktı başını yana çevirip. Bakışları buz gibi bakışlarla kesişince cümleler boğazına dizildi.
Bu adamda ne vardı da, her detayı çekici geliyordu?
"Üşütmezsin, ısıtırım." Dedi Taehyung kolunu boğazından çekerek kendini yatağa bırakırken. Jennie doğrularak kalktı ve yatağın içine girdi. "İyi, görelim bakalım."
Taehyung ifadesizce doğrularak kalktı ve yatakta kendi tarafında ayakta durdu. Jennie garipser şekilde baktı. "N'oldu?"
Taehyung tişörtünü çıkarınca Jennie kaşlarını kaldırdı. "Şaka mı yapıyorsun?"
Taehyung tişörtünü kenara bıraktıktan sonra hırkasını geçirdi üzerine, ve ardından usulca yatağa girdi. Jennie yutkunarak arkasını dönünce Taehyung kolundan tutup sırtüstü yatmasını sağladı. "Isınmak istediğine emin misin? Sıcaklıktan terleyeceksin biraz."
Jennie göz devirdi. "Kokuşmam merak etme."
Taehyung hafif gülerek üzerine çıktığında Jennie yine garipsedi. "N'apıyorsun şu an?"
"Derken?"
"Hayır cidden anlamadım da, n'apıyorsun yani?" Jennie tek kaşını kaldırarak üzerine çıkmış olmasını kastettiğinde Taehyung tebessüm etti ve çenesini kaldırdı. "Bir şey yapmayacağım, ısıtmaya çalışacağım sadece."
"Sanıyorum ki başka kızları da bu bahaneyle 'Isıttın'?"
"Eh." Taehyung buz bakışlarını gözlerinden ayırmayınca Jennie yutkundu. Midesinde bir hareketlilik başlamıştı ve engel de olamıyordu.
"Sana bir uyarı; Bir erkeğin yanında iç çamaşırlarla rahat bir şekilde dolaşılmaz."
"Özür dilerim." Diye mırıldandı Jennie. Taehyung kaşlarını kaldırdı. "Yoksa kendisini olur olmadık şeylere kaptırır."
Genç kız bahsettiği şeyi anlamıştı.
Taehyung'a doğru bakıp çenesini hafifçe tutan parmaklarını çekti ve dirsekleri üzerinde doğrularak dudaklarını boyun hizasına getirdi, ardından kulağına doğru fısıldadı. "Sana bir uyarı; Bir kadın rahat bir tavır sergiliyorsa o kadından korkacaksın."
Taehyung kıkırdayarak dudaklarını boynuna değdirdi. "Korkma sebebi ne oluyor?" Diye mırıldandı.
"Çünkü o kadın bir şeyi istiyorsa her şekilde elde eder." Dedikten sonra tebessüm eden Jennie, boynunda hissettiği derin öpücüklere kapılarak gözlerini zevk içinde kapadı.
[MEZAR PARTISI: BIRINCI KITAP]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.I) | #thriller (✓)
Mystery / Thriller#WATTYS2021 YARI FINALIST KAZANANI ✓ "Gittikleri gece kulübünde baskına uğrayıp saklanmak üzere girdikleri okulda başlarına gelen felaket ile o günün bir beladan ibaret olduğunu fark eden 6 üyelik bir grubun, yaşadıklarına şahitlik edeceksiniz." (Dİ...