Sziasztok! Mivel eddig nem érkeztek kérdések, úgy döntöttem, előrébb csúsztatom ezt a fejezetet, úgyhogy itt is lennének az én kérdéseim hozzátok! Ha esetleg mégis szeretnétek tőlem valamit kérdezni, akkor most nyugodtan megtehetitek :)
És akkor lássuk is, hogy én mire szeretnék választ kapni!
1. Ki volt a kedvenc szereplőtök, és miért?
2. Melyik volt a kedvenc párotok?
3. Melyik barátságot szerettétek a legjobban?
4. Ki / kik voltak azok, akiket nem annyira kedveltetek?
5. Melyik szereplő bőrébe bújnátok szívesen?
6. Ha lenne esélyetek találkozni velük, mi lenne az az egy-két mondat, amit mondanátok nekik?
7. Szerintetek ki hasonlított nagyon a szüleire és ki volt az, aki annyira nem?
8. Mi volt a szereplőkről az első és a végső benyomásotok?
9. Elégedettek vagytok a castinggal, vagy valakit máshogy képzeltetek el?
10. Kit kivel shippeltetek, ami végül nem lett canon?
11. Melyik fordulat lepett meg titeket a legjobban?
12. Melyik volt a kedvenc részetek?
13. Megfordult az olvasás során bármikor a fejetekben, hogy félbehagyjátok a könyvet? Ha igen, miért?
14. Elképzelhetőek voltak a helyszínek?
15. Volt olyan jelenet, amin hangosan felnevettél, vagy amitől összeszorult a szíved?
16. Amikor elstartolt a sztori, mit gondoltál, mi lesz a vége?
17. Szerintetek mi fog történni a folytatásban?
18. Mi fogott meg titeket a történetben?
19. Mindenki elég időt kapott, vagy valakiből láttatok volna még egy picit többet/kevesebbet?
20. Hogy találtatok rá a sztorira?
+1. Mit szólnátok egy trilógiához? ;)
Hát ennyi lett volna ez a kis kérdéses fejezet, ezekre a kérdésekre keresem én a választ :) Ha akartok tőlem kérdezni, akkor azt nyugodtan most tegyétek meg, én pedig addig is gőzerővel dolgozok tovább a második részen.
Puszmák! <3
YOU ARE READING
Assemble - Bosszúvárók 1.
FanfictionMarvel 2. generation fanfiction A régi hősök eltűntek. Ha eljön egy minden eddiginél nagyobb fenyegetés, nem lesz, aki megvédje a Földet. Vagy mégis? Egy eddig ismeretlen veszély árnyékában a Shield megpróbálja feltámasztani a hősök régi dicsőségé...