Amióta elhagyták Új-Asgard légterét, a járműben feltűnően nagy volt a csend. Senki nem tudta, mit kezdjen az új helyzettel: sikerült a semmiből összeszedniük egy potyautast, akiről semmit nem tudtak, és most mégis rajta múlt, hogy viszontlátják-e egyáltalán New Yorkot. Pazar. Hogy sikerül magukat mindig ilyen helyzetbe hozniuk?
– Szóval nem tudod felemelni a Mjölnirt? – kérdezte csevegő hangon Sigra. Skendar összerezzent a kérdés hallatán. – Semmi személyes, de ez azért elég gáz. Olyan, mintha nem lennél méltó a saját apádhoz.
– Szerintem semmi gáz nincs benne – fortyant fel Ryker. – Különben is, ki vagy te, hogy sértegess minket?
– Ez nem sértés volt, hanem vélemény – vont vállat a lány.
– Rólad viszont tényleg nem tudunk semmit. – Lila keresztbe tett lábakkal ült a székén, íja az ölében pihent; úgy festett, mint egy vizsgálóbíró. Sigra nem felelt semmit, így Ryker úgy döntött, más módon próbálkozik:
– Asgardi vagy?
– Nem.
– Terrai?
– Nem.
– Egyáltalán ebből a rendszerből származol?
– Igen.
– Kisanyám, ez nem egy rohadt Activity – dőlt előre Lila a türelmét vesztve. – Válaszolj végre konkrétan a kicseszett kérdésre!
– Ennél konkrétabban nem tudtam volna válaszolni. – Sigra szemmel láthatóan élvezte, hogy bosszanthatja őket; főleg az íjászt, akit egyébként is könnyű volt kihozni a sodrából. Ryker élesen beszívta a levegőt, elszámolt háromig, és úgy döntött, még egyszer nekifut.
– Honnan jöttél?
– Mindenhonnan és sehonnan.
A fiú pufogva hátradőlt, és a kezét az ölébe ejtve jelezte, hogy ő itt feladja. Tartsa csak meg a lány a titkait, nem ér ez meg ennyi fáradozást.
Sigra megenyhülve leeresztette a vállát, és bocsánatkérő mosollyal a csapat felé fordult.
– Egyezzünk meg abban, hogy ti nem kérdezitek, honnan származom, én pedig nem kérdezem, miért loptátok el a Vihartörőt. Rendben?
A többiek összenéztek. Végülis mindnyájuknak volt valami titkolnivalójuk, és ez a lány egyelőre segítőkésznek tűnt.
– Rendben.
Sigra elmosolyodott és visszafordult a kormány felé.
– Egyébként még mindig a nyomunkban vannak. Ha gondoljátok, egy kisebb kerülővel lerázhatjuk őket.
– Mekkora lenne az a kisebb kerülő? – vonta fel a szemöldökét Patricia.
– Megpattannánk a legközelebbi féreglyukon, és egy pár perc múlva visszajönnénk. – Sigra olyan természetességgel beszélt minderről, mintha csak azt vetette volna fel, hogy útközben ugorjanak be a Mekibe.
– Féreglyukon?! – A lányokat teljesen megrázta a hír; Ryker és Skendar csak egykedvűen hallgattak, hiszen ők már jártak néhányban. A barna fiút egyedül a gép állapota aggasztotta; vajon kibír ez a csotrogány egy ekkora ugrást? Visszaidézte az eddig emlékeit a féreglyukakról; még a saját űrhajójuk is úgy rázkódott, akár egy centrifuga, mikor áthaladtak egyen – pedig az sokkal jobb egészségnek örvendett, mint ez a borzadály.
– Szerinted jó ötlet? – hajolt előre ültében.
– Persze – bólintott a vörös lány. – Így tudjuk őket a leggyorsabban lerázni.
ESTÁS LEYENDO
Assemble - Bosszúvárók 1.
FanficMarvel 2. generation fanfiction A régi hősök eltűntek. Ha eljön egy minden eddiginél nagyobb fenyegetés, nem lesz, aki megvédje a Földet. Vagy mégis? Egy eddig ismeretlen veszély árnyékában a Shield megpróbálja feltámasztani a hősök régi dicsőségé...