Bölüm 2 Para Kazanmanın Yolu

781 62 3
                                    

Ye Lingchen'in eylemleri doğal olarak herkesin dikkatini çekti.

"Şaşırtıcı bir şekilde cevap verecek kadar gerçekten cesur."

"Sik beni. Bu etkileyici. Ben sadece 'çözüldü' kelimesini yazabiliyorum. En azından kelime sayımı bölümünde kazandı. "

Sadece numara yapıyor. Bahse girerim körü körüne yazmak ve bildiği formülü kullanmak üzeredir. "

Asura Li, başlangıçta duygusal bir patlamanın eşiğine çoktan gelmişti. Ye Lingchen bir hata yapar yapmaz bastırılmış öfkesini dışa vurmayı bekliyordu. Ancak, tahtaya yazılan içeriği görünce şaşkına döndü. Dudakları seğirdi ama tek kelime bile edemedi.

Whoosh whoosh whoosh!

Sadece Ye Lingchen'in tahtaya yazdığı ses tüm sınıfta duyulabiliyordu.

Ye Lingchen'in tebeşiri yazmaya devam ederken formüller art arda ortaya çıktı. Birinci sınıftan son sınıfa kadar yaygın olarak kullanılan ve alışılmadık formüller öğrenildi. Lingchen onları bu kadar ustalıkla kullandı ve farklı formülleri mükemmelliğe kadar sıralayabiliyordu.

Sınıfın tortuları doğal olarak problemi çözme sürecini anlayamayacaktı. Sınıftaki performansına tamamen şaşkına dönen azınlık heteroseksüel A öğrencileri vardı. Onların gözlerinde, soru Ye Lingchen'in ellerinde canlanmış gibi geldi. Böylece bu formüllerin bu şekilde kullanılabileceği ortaya çıktı; dolayısıyla bu soruda bu formülü kullanmak gerektiği ortaya çıktı.

Şişko Zhang, Ye Lingchen'e sanki Ye Lingchen'in tüm vücudu parıldıyormuş gibi şaşkınlıkla baktı. Fatty Zhang'ın neler olduğu hakkında hiçbir fikri olmamasına rağmen, Ye Lingchen müthiş bir insan gibi görünüyordu.

Sonunda, 'd = 2'nin cevabı mükemmel bir şekilde ortaya çıktı.

"Şaşırtıcı bir şekilde çözdü. Cevap gerçekten 2'ye eşit mi? "

"S * ktir. Bu gerçek mi? Dünya görüşümün çöküşün eşiğinde olduğunu hissedebiliyorum. "

Bu olamaz, doğru. Ye Lingchen gerçekten gizli bir düz-A öğrencisi olabilir mi? "

"Her sınavda 0 puan alma yeteneği tamamen şansına değil yeteneğine bağlı olabilir mi?"

Her insan şaşkınlıktan şaşkına döndü. Ye Lingchen'in performansı, bir kargaşada patlak verirken zihinlerinde büyük bir rahatsızlık yarattı.

"Sakinleş!" Asura Li, herkesin huzursuz duygularını bastırmak için vahşi gözleriyle baktı. "Öğrenci Ye Lingchen'ı sorunu çözmekten rahatsız etmeyin!"

Cevap çıktı, değil mi? Sorun henüz nasıl çözülmedi? '

İnsanlar yukarı baktı. Gözleri öylesine genişlemişti ki, gözleri neredeyse göz yuvalarından dışarı fırlıyordu. Ye Lingchen, sorunu şimdi herkesi şaşırtacak şekilde çözmek için ikinci bir yöntem kullanıyordu!

Ye Lingchen bakış açısını değiştirmişti ve bu sefer başka tür bir formül ve yöntem kullanıyordu. Yazma aracını enerjik bir şekilde kullanıyordu.

Hızı, bu seferki önceki denemeden bile daha hızlıydı. Benzer şekilde, cevap d = 2 idi.

Ye Lingchen, iki yöntemin uygulandığını göstermesine rağmen elindeki tebeşiri tutmaya devam etti. Sanki düşüncelere dalmış gibi karatahtanın önünde durdu.

Bir sonraki anda, ikinci yöntemin yanına '3' sayısını yazdı.

Üçüncü bir ... üçüncü yöntem vardı?

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin