Birdenbire ortaya çıkan iki Y ile Weibo bir kargaşaya girdi.
İlk başta, Weibo üzerindeki tartışmalar hala her zamanki gibiydi, ancak zaman geçtikçe ton değişmeye başladı.
Tetikleyici, tek bir iş parçacığından kaynaklanıyordu. Orijinal gönderi şöyleydi: [Y her kimse, lütfen uzaklaş. Ben sadece Y-Tanrı'yı tanırım. Mezar Soyguncusu Günlükleri devam etmeli!]
Bundan hemen sonra, Y'nin hayranları tetiklendi ve Y-God'u yakmaya başladı.
Y-God'un hayranları doğal olarak misilleme yaptı.
Bununla Y ve Y-God'un hayranları bir alev savaşı başlattı. Y ve Y-God, Weibo'nun sıcak aramalarının tamamını alarak zirvede kaldı.
Patates ve ortak. çatışmışlardı. Y'nin dövüş sanatları ve oyunculuk becerileri, Y-God's Grave Robber's Chronicles ve oyunlar. Hepsi kendi zevkine göreydi. Birden kimin tarafında olacaklarını bilemediler.
Ye Lingchen acı acı güldü ve başını salladı. Bir göz attıktan sonra durumu görmezden gelmeye karar verdi ve sistem menüsüne odaklandı.
O zamanlar, Grave Robber's Chronicles popülaritesini 68.983'e çıkarmıştı. Mevcut heyecanın ardından, görevin o gece tamamlanacağını tahmin etti.
Ayrıca, Ye Lingchen'in toplam popülaritesi 208.533'e ulaştı.
Deneme görevinin yalnızca Grave Robber's Chronicles'daki popülerliği hesaba katması utanç vericiydi. Weibo ve benzeri kaynaklardan gelen bu popülerlik, misyona hiçbir şekilde katkıda bulunmadı. Aksi takdirde, görev uzun zaman önce tamamlanmış olurdu.
Ancak, faydaları olmadan değildi. Bununla, Grave Robber's Chronicles daha fazla teşhir kazanacak ve popülerlik kazanımını hızlandıracaktı.
Öğleden sonraki derslerinden sonra Ye Lingchen rutin olarak internet kafeye koştu.
Yayınını başlattıktan sonra, izleyici sayısı bir dakika içinde 100.000'i aştı. Y'nin bazı hayranları kalabalığın arasına karıştı.
Bir anda ekrana mesajlar yağdı, neredeyse hepsi Y ile ilişkisini sordu.
Ye Lingchen, cevap vermeye çalışmadan mesajların sesini kapattı. Ekranı zifiri karanlıktı ve ifadesini izleyicilerden gizliyordu.
Grave Robber's Chronicles'ın üçüncü bölümü başlamıştı.
"Siyah tatlının korkutucu kısmı ne batan bataklık, ne bütün bir arabayı yiyip bitirebilen Altın Yutucu Karıncalar, ne de kara fırtınalar. Efsaneye göre, derinlerde büyülü bir toprak var. İnsanlar içeri girdiğinde göller, nehirler, güzellikler, büyülü hayvanlar, karlı dağlar ve bir vaha görecekler. Susamış ve yorulmuş olanlar, doğal olarak bu cennet görüntülerine koşacaklar. Ancak gidecekleri yere varamadan yorgunluktan ölecekler…”
Ye Lingchen'in bölümü açmasıyla birlikte, akıştaki kargaşa durdu. Herkes büyük bir dikkatle dinledi. 30 dakika sonra, Ye Lingchen'in akışı Huyu'nun sayfasındaki ilk on sütun arasında listelendi. Çevrimiçi izleyiciler 250.000'i aştı!
[Hatamı kabul ediyorum. Y-God's Grave Robber's Chronicles'ın bu kadar iyi olmasını beklemiyordum.]
[Ah, aslında meraktan buradaydım. Artık bağımlıyım!]
[Ah sevgili Y, üzgünüm. Y-God da harika. Kimin tarafında olacağımı şaşırdım…]
Aynı zamanda, Ye Lingchen'in kafasında net bir sistem bildirimi çaldı.
'Görev çalışması: Grave Robber's Chronicles, görev gerekliliklerini yerine getirdi.'
'Deneme görevinin tamamlanması için tebrikler. Prodigy Sistemi kalıcı olarak bağlı. Beceri gelişiminin kilidi açıldı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...