Bölüm 41: Büyük Usta Ye

269 26 5
                                    

"Birini beklemek?" Lu Tianxiong şaşırdı, ardından bir kahkaha attı ve alaycı bir tonda sordu. “Destek için aramış olabilir misin?”

Rahatsız olduğu için acele etmedi.

Ye Lingchen ne tür bir destek isteyebilir ki?

"Benim bir arkadaşım. Bu gece bir randevu aldık," diye yanıtladı Ye Lingchen sakince.

"Hahaha dostum?" Lu Hao çılgınca kahkahayı patlattı. "Arkadaşın şu an içinde bulunduğun durumu bilseydi, yine de gelmeye cesaret eder miydi?"

"Bu gece yardımına kim gelirse gelsin faydasız!"

"Ah? Görünüşe göre Lu ailesi gerçekten heybetli!”

Kapının karşısından alçak bir ses, rahat ayak sesleri eşliğinde gürledi.

Lu Tianxiong'un kalbi bu sesi duyunca tekledi.

Kapıya ulaşan figürü gördüğünde, tüm vücuduna bir titreme yayıldı. Gözbebekleri gerildi ve ona şok olmuş bir bakış attı.

Ye Lingchen de benzer şekilde dışarıya baktı.

Lin Shanhe, Lin ailesinden diğer kişilerle birlikte bizzat geldi.

Buna Lin Ruoyu ve Lin Ao da dahildi.

Ellerinde palalı korumalara aldırış etmeden, bir parkta yürüyüş yapıyormuş gibi rahat bir şekilde içeri girdiler.

Az önce yüksek ve güçlü davranan Lu Tianxiong, elinden gelen en büyük gülümsemeyi takındı ve yeni misafirlerini kahverengi burunlu yapmak niyetiyle yaklaştı.

"Bay. Lin, seni buraya getiren nedir? Ziyarete geleceğinizi bilseydim, sizi selamlamak için en güzel ziyafeti hazırlardım. Lütfen hazırlıksız olduğum için beni bağışlayın.”

Öte yandan Lu Hao, vücudunu eğik tuttu ve son derece alçakgönüllü bir şekilde başını indirdi.

Cezasız hareket edebilir, ama aptal değildi. Lu Group'un tek varisi olarak, özellikle kişilerarası beceriler konusunda iyi eğitim almıştı.

Aksi takdirde, ne kadar büyük olursa olsun, ailesinin kasasını yine de boşaltacaktı.

İnsanları değerlendirirken kalbinde hep bir terazi vardı.

Kiminle oynayabileceğini, kiminle çatışacağını, kiminle dalga geçmeyeceğini ve ayrıca kimi emeceğini. Tüm bu faktörler kafasında açıkça ortaya konmuştu.

Lin, her ne pahasına olursa olsun, emmek zorunda olduğu biriydi, o kadar ki, Lin Ruoyu'nun peşinden gitmeyi, hayatı boyunca bir kaçakçı olmaya istekli olmayı hayal etti!

Bütün bunlar, Lin'in güçlü bir desteğe sahip olmasından kaynaklanıyordu, onunla karşılaştırılamayacak kadar güçlüydü.

Ortalama bir insan zengin olabilir, hatta bir yıldız olabilir. Bunun üzerinde, özellikle yüzyıllar, hatta bin yıllık vakıflara sahip olanlar için ailesel bir etki olacaktır.

Bununla birlikte, aile ne kadar etkili olursa olsun, yine de üç tür güce karşı hassastı.

Her şeyden önce, siyasi güç.

Finansman ne olursa olsun, kimse otoriteyle savaşamaz.

İkincisi, tüm gücün ötesinde ve bu kırmızının rengiydi!

Buradaki kırmızı, ülkenin temel gücünü temsil eden orduya atıfta bulunuyor.

Ortalama bir insan bu güçle asla temasa geçmese de, yine de asla geçilmemesi gereken bir güçtü.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin