Ah! Çantam! Hırsız! Yardım edin!"
Tam o anda, huzurlu geceyi tiz bir çığlık böldü.
Vroom!
Bir sonraki anda, bir motosikletin gecenin içinde bir ruh gibi hızla yanından geçtiği görüldü.
"Yoooo! Ben izinliyim! Mümkünse peşimden gel!”
Motosiklette kasklı iki kişi küstahça gülüyordu.
“Biri şu hırsızları yakalamaya yardım etsin! Bisiklet hırsızları!”
Çok geçmeden, hızla uzaklaşan motosiklete endişeyle bakan bir kız gözünün önüne geldi.
Çığlıkları nedeniyle birkaç kişi toplandı, ancak çaresizce motosiklete bakabildiler.
O sırada bulanık bir figür yakınlaştı. Kalabalık sadece bir bulanıklık gördü ve o figür şimdiden rüzgar gibi motosikleti kovalıyordu.
"Oh lanet! Neydi o! Süpermen?"
Kalabalık şaşkına dönmüştü.
Hemen ardından karanlıkta yüksek hızla atılan siyah bir figür gördüler.
Gölgeli figür yolu takip etmedi, bunun yerine parkın içindeki yolları kullandı. Yine de, karşılaştığı her engeli aşmak için sadece bir adım attı. Hatta birkaç adımda bir ağacın üzerinden atladığını bile gördüler…
Uzaktan, dallara basarken havada takla atan bir maymuna benziyordu.
“Gerçekten Süpermen. Bu harika!"
"Daha önce dışarıda iç çamaşırlarını giyip giymediğini kontrol etmek için net bir görüş alamadım."
Vroom!
Yol virajlarla ve çukurlarla doluydu. Motosiklet sürekli dönüş yapmak zorunda kalırken maksimum hızda gidemedi, bu da yüksek hızda gitmemelerine neden oldu.
O sırada motosikletteki iki kişi kendi halindeydi.
"Hahaha ağabey, bu puan bize bir ay yetecek kadar olabilir!"
"Bir aydan fazla. Sadece bu çantanın kendisi 10.000 RMB'den daha değerli. İçindekiler daha da değerli olmalı.”
"Bu gerçekten kolaydı. Bu ıssız yerde bu kadar büyük bir puan almayı hiç beklemiyordum. Gökler bize yardım ediyor!”
“Bu zahmetsiz bir skor! Eğer şehir bölgesindeysek, böyle bir şansı nasıl elde ederiz?”
"Bir göz atın ve bizi takip eden var mı bir bakın."
“Rahatla, bu bölgede arabaları bile yok. Bir insan nasıl…”
Cümlenin ortasında etrafına baktı ve gözleri neredeyse yuvalarından fırlayacaktı. Vücudu kaskatı kesildi, neredeyse motosikletten düşüyordu.
"Sorun nedir?"
"Bekle... bir dakika. Sanırım bazı şeyler görmüş olabilirim."
Gözlerini ovuşturarak bir kez daha baktı!
"S*ktir!" Kelimeleri yitirmiş, tiz bir sesle haykırdı.
"Ne? Ne oldu?" Diğer kişi de başını çevirip kaşlarını çattı.
“Ebenin nikahı!”
Motosiklet şiddetle sarsıldı, neredeyse çarpıyordu.
"Bu ne lan bu? Süpermen? Bir şeytan?"
Rüzgarda sallanırken sesi titriyordu.
“Büyük… ağabey, uçuyor! Az önce efsanelerdeki gibi bir gelişimciyle mi karşılaştık?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...