"Dikkat!"
Öğrenciler sakinleştiğinde Lin Ao aniden kükredi.Ona eşlik eden diğer iki dövüş sanatçısı da vücutlarını düzeltti, üçü de bir kalas gibi dikleşti.
"Selamlamak!"
Senkronize, üçü de herkese asker selamı verdi!
Beş dakika sonra nihayet asker selamını bitirdiler.
"Savaşçı Departmanı'nın üçüncü kolunu temsil ediyorum ve bu vesileyle herkesten özür dilerim!"
Lin Ao, "Dövüş sanatçısı kutsal bir meslektir. Savaşçının Eğitimi derneği ülkemizi ve insanlarımızı korumak için kuruldu! Dövüş sanatçılarının saflarında bu kara koyunların olacağını hiç düşünmemiştim. Bu benim ihmalim!"
"Aldığın yaralar için özür dilerim!"
Sözlerini bitirerek bir kez daha asker selamı verdi.
"Dövüş sanatçılarının hâlâ kutsal olduğunu garanti edebilirim! Lütfen bana inanın!"
"İnanıyoruz!"
Lil' Gen tezahürata öncülük etti ve hemen ardından kalabalıktan gür bir alkış aldı.
Olay silahlarla ilgili olduğundan, ciddi bir ihlal olarak kabul edildi. Lin Ao, olayı herkesin gizli tutmasını sağladı ve patlamaya neden olan bir elektrikli bisikletin pil arızası olduğunu bildirdi.
Aynı zamanda, Ye Lingchen dövüş eğitimini farklı bir yere transfer etmek için bir form doldurdu.
"Kardeş Ye, bunun için sana teşekkür etmeliyim," dedi Lin Ao içtenlikle.
Tüm bu süre boyunca, hâlâ suçluluk duyuyordu, "Savaşçı Bölümü lekelenemez!"
Ye Lingchen olmasaydı, Sun Chao ve Sun Wei'nin ne kadar uzun süre yollarına devam edeceklerini kim bilebilirdi. Daha kaç öğrenci onların azabına katlanmak zorunda kalacaktı? Böyle bir durumun korkusu devam etti.
"Büyük Kardeş Lin, daha iyimser ol. Bu olayın seninle bir ilgisi yok."
Ye Lingchen başını salladı. Lin Ao'dan çoğu dövüş sanatçısının gölgesini görebiliyordu. Böyle bir grup insanla Çin, yabancılardan korkar mı?
"Hala buna izin veremem!" Lin Ao içini çekti, "Bu olayı kesinlikle hatırlayacağım! Dövüş sanatçıları bizim köklerimizdir, çürümesine izin veremeyiz!"
Bir anlık sessizlikten sonra Lin Ao ekledi, "Tamam, toparlanmalısın. Seni saflarımıza getireceğim."
"Bugün mü gidiyoruz?" Ye Lingchen'in ağzı şaşkınlıkla açıldı.
Zaten akşam 7'ydi.
"Asıl plan bu sabah gelmekti, ancak bazı gecikmelerle karşılaştık." Lin Ao bir jest yaptı, "Unutmayın, ben sizin üstünüz değilim. Bu bir emirdir!"
"Evet efendim!" Ye Lingchen selam vererek eşlik etti.
...
Jeep hızlandı. Yol boyunca, dördü akşam yemeği için yol kenarındaki bir durakta durdular ve devam ettiler.
"Büyük Kardeş Lin, Sun Chao ve Sun Wei ile ne yapmayı planlıyorsun?" Ye Lingchen yolculuk sırasında sordu.
Bu ikisi hakkında konuşurken, Lin Ao'nun yüzü bir kez daha kasvetli hale geldi, "Sun Chao dövüş eğitimi sırasında öğrencilere zorbalık etti. Zaten oldukça kötü bir sicile sahip. Bu onun için en az yirmi yıl hapis olmalı. Sun Wei sadece onu korumakla kalmadı, aynı zamanda ayrıca yetkisini kötüye kullanmış, kişisel meseleler için silah kullanmıştır. Suçları daha da büyüktür. Ölümden kurtulsa bile müebbet hapis kaçınılmazdır!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Ciencia FicciónBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...