"Yunxi'' Chu Hao, yürüyerek Zhang Yunxi'nin yanına oturdu. İki masada oturan öğrencilerin geri kalanı da onlara katıldı.
"Chu Hao, neden burada oturuyorsun?" diye sordu Zhang Yunxi.
Hepimiz sınıf arkadaşıyız. Burada oturan bir arkadaşın olduğu için birbirimizle tanışmalıyız. " Chu Hao kıkırdadı, sonra Ye Lingchen'e baktı ve "Bu ...?" Diye sordu.
Zhang Yunxi, “Onun adı Ye Lingchen ve benim bir arkadaşım” diye tanıttı.
Arkadaşınız tanıdık gelmiyor, 1 No'lu Lisemizden değil, değil mi? diye sordu Chu Hao.
Ye Lingchen, "Ben 3 Nolu Lisedenim," dedi açıkçası.
"Yani 3 No'lu Liseden en iyi golcü olduğunuz ortaya çıktı. Seni tanımadığım için beni bağışla! " Chu Hao, 'gol kralı' kelimesini şiddetle vurguladı ve ardından konuşmaya devam etti, “3 Nolu Lisenin her türden öğrenci için oldukça kaotik olduğunu duydum. Yıllardır Rugao City'de olmama rağmen oraya hiç gitmedim. Kendimi kötü hissediyorum."
Kaotik bir yer. 3 Nolu Lisedeki öğrencilerin yarısının holigan olduğunu duydum! " birisi zili çaldı.
Ye Lingchen dudaklarını büzdü ama o da sohbete katılmadı. Görünüşe göre bu yeni gelenler dostça şartlarda değildiler.
Açıkçası 3 No'lu Lise, akademik performansı kötü olan daha tembel öğrencileri aldı. Bu okuldaki öğrencilerin akademik olarak terk edildiği söylenebilir. Öğrencilerin çoğu liseden mezun olana kadar yollarını gevşetmek için oradaydı.
Yunxi ve ben Nanking Üniversitesi'ne başvuracağız. Acaba hangi üniversiteye başvuracaksın? " diye sordu Chu Hao.
Ye Lingchen sakince, "Zamanı geldiğinde hangi üniversitenin benim için uygun olduğunu göreceğim" dedi.
"Heh heh. Görünüşe göre sınav sonuçlarınıza çok güveniyorsunuz. " Chu Hao, Ye Lingchen'in kendini beğenmiş güveni karşısında eğlendi çünkü sevdiği herhangi bir üniversiteye başvurmayı seçebileceğini düşünüyordu. Chu Hao alaycı bir şekilde "Kendine çok güvendiğin için normal günlerde derslerinde oldukça iyi gidiyor olmalısın" demekten kendini alamadı.
“Oldukça iyi benim * s'lerim! 3 Nolu Lisede de oldukça tanınmış bir öğrenci olarak kabul edilir. Neredeyse her muayenede sonuncu oldu. Hu Zi öne çıktı ve “Üstelik onunla aynı salonda sınava girdim. Herhangi bir konunun incelemesini tamamlamak için bir saatten fazla zaman harcamamıştı. Sınavdan nasıl iyi puan alacak? "
Whoa.
Herkes küçümseyerek Ye Lingchen'e baktı ve onun bunu inkar etme zahmetine bile girmediğini fark etti.
Soruları nasıl cevaplayacağını bilip bilmediğine bakılmaksızın, en azından ayrılmadan önce sınavın bitmesini beklemelidir. Ye Lingchen'in sorumsuz olduğu ve kendinden çoktan vazgeçtiği belliydi!
Durum bu olduğundan, Ye Lingchen hala sakin kalma cesaretine sahipti. Xu Zhen garip ve utanmış görünürken, hiç utanmıyordu.
"Hah-hah-hah, etkileyici, etkileyici. Dileğim birinci kademe üniversiteye girecek kadar iyi puan almak olsa bile bunu yapmaktan acizim. Kardeş Ye de yetenekli bir adam olarak görülüyor! " Chu Hao yüksek sesle güldü. Cömert bir tavırla, “Bir sınavda iyi puan almak gerçekte pek bir şey değildir. Kardeş Ye, üniversiteye kabul edilmeseniz bile iş arayabilir. Amcamın bir garajı var. Seni onunla tanıştırabilirim. Orada çırak olabilir ve deneme süresinden bir ay sonra 5000RMB kazanabilirsiniz! "
Oradaki her insan şok oldu. Birden Chu Hao'ya bakışlarını değiştirdiler. İyilik yapmak ve onunla arkadaş olmak istediklerini hissetmekten kendini alamadılar. Bu köydeki çok az insan bu köyün tamamında ayda 5000RMB kazanabilir. Dahası, bu kadarını kazanmak için yine de yıl boyunca başka bir yerde çalışmaları gerekecek. Chu Hao'nun teklifi cennetten düşen bedava bir öğle yemeği kadar çekiciydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...