Bölüm 71: İnsanlık Dışı Acı

260 21 8
                                    

"Burada daha da etkileyici bir şey var."

Ye Lingchen kahkahalarla kükredi. O sırada yakınlarda bir sinek vızıldıyordu.

"Yakala onu!"

"Aaah!"

Küçük Yeşil ve Küçük Gri uludu ve aynı anda vücutlarını büktüler ve sonra sineğe doğru yukarıya doğru sıçradılar.

Ancak sinek çok hızlıydı ve göz açıp kapayıncaya kadar kaçtı. İki kurt yavrusu beceriksizce başlarını birbirine çarptı ve yere düşerek yuvarlandılar...

"Bu çok şirin!" Xiao Feifei iki yavruya anında aşık oldu, kalbi tatlılıktan eriyordu. "Onları alıp hepsini kendime almak istiyorum."

Bunu sadece iyiliği için söylüyordu. Bu kurt yavrularını yalnızca Ye Lingchen'in eğitebileceğini çok iyi biliyordu, hiçbir sıradan insan onları olgunlaştıklarında evcilleştiremezdi.

Ye Lingchen, Xiao Feifei'nin neşeli tavrını görünce burnunu ovuşturdu. "İstersen bana istediğin zaman haber ver, ben de onları getiririm" dedi.

"Bu harika olurdu! Onlara iyi bakmalısın.” Xiao Feifei, Ye Lingchen'e bakarken bir gülümsemeyle cevap verdi. Gözleri hilal ayları gibi kavisliydi ve kıyaslanamayacak kadar çarpıcıydı. Ye Lingchen çarpıntı yapan kalbini sakinleştirmek için nefesini yavaşlatmak zorunda kaldı.

"Ah evet. Son zamanlarda boynum yine ağrıdı, buraya gel ve bana bir masaj yap,” dedi Xiao Feifei, boynunu ovuştururken kaşlarını çatarak.

Bitirirken, o narin vücudunu bile hareket ettirdi.

"Tamam sorun yok." Ye Lingchen başını salladı, Xiao Feifei'nin fiziğine hayran olurken nefesi biraz dengelendi.

“Rahibe Lin sizden de masaj istiyor.” Xiao Feifei devam etti.

Ye Lingchen, sessizce kızaran Rahibe Lin'e baktı.

"Neden ikinize de aynı anda vermiyorum?"

"Bunu yapabilirsin?"

"Elbette."

"Sorun değil, masajların iyi hissettiriyor." Xiao Feifei'nin yüzünde bir heyecan ifadesi vardı.

"Yine de bir şey. Masaj sırasında ikiniz de kendinizi kontrol etmeli ve ses çıkarmamak için elinizden geleni yapmalısınız.” dedi Ye Lingchen, olacaklar için kendini hazırlarken.

"Merak etme, olmayacak."

Masaj yapıldı…

Bir saat sonra Ye Lingchen derin bir iç çekti, yüzü çarşaf gibi solgundu.

Ses çıkarmayacaklarını söylemediler mi? yalancılar!

Xiao Feifei ve Rahibe Lin, yarı uykulu yatarken gözleri bulanık uyuyan güzellerdi.

Ye Lingchen ter içinde kalmıştı ve kıyafetleri ve vücudu, sanki insanlık dışı bir işkence görmüş gibi bir parıltıyla sırılsıklam olmuştu.

Bu koşulların üstesinden gelmek kolay değildi!

Endişeleniyordu, bu yoldan geçerek vücuduna zarar mı veriyordu? Kelimenin tam anlamıyla başkalarını kurtarmak için hayatını yakıyordu.

"Eee? Lingchen, senin neyin var? Yüzün kızarıyor, çok tatlı." Xiao Feifei, Ye Lingchen'e bakmak için dönerken bir gülümsemeyle belirtti.

Sevimli?

Ye Lingchen'in yüzünden bir karanlık parıltısı geçti.

Ağır atmosferin içinden çıkmak onun için hiç de fena bir başarı değildi. Ye Lingchen derin bir iç çekti ve sonunda içindeki ateşi söndürdü.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin