Bölüm 9: Maruz Kalma

455 41 5
                                    

"Çok etkileyici. Elini yağ banyosuna sokmasına rağmen iyi! " Zhang Yunxi şaşkına döndü. Büyüleyici gözleri şaşkınlıkla doluydu.

"Bu, insanları aldatmak için bazı hilelerden başka bir şey değil." Ye Lingchen dudaklarını büzdü ve sakince gülümsedi.

Zhang Yunxi ağzını kapatmak için aceleyle elini kaldırdı. Henüz suç işlemiş bir çocuk gibi dikkatlice etrafına baktı. "Tsk tsk tsk! Böyle şeyleri nasıl basitçe söyleyebilirsin? Dikkatli olun, Bodhisattva'nın öfkesini kışkırtabilirsiniz. Söylediklerini geri al. "

Eli, hafif bir koku yayan minik kemiksiz bir el kadar hassastı. Ye Lingchen'in kalbi dörtnala giden bir at gibi kontrolünden çıkmıştı. Küçük kız hiç değişmemişti.

Ye Lingchen gülümseyerek, "Pekala, söylediğimi geri alıyorum," dedi.

Zhang Yunxi ancak o zaman durdu. Yine de endişesinden dolayı onu defalarca teşvik ediyordu. "Eşeği sağlam kazığa bağlamak. Bir dil kayması yüzünden Bodhisattva'nın öfkesini asla kışkırtmayın. Şansımız hayatımızda da çok önemli. "

"Hmm hmm ..." Ye Lingchen eğlenmekten şiddetle başını salladı. Sistem konusunda yetenekli olduğumun farkında olduğunu sanmıyorum. Ne de olsa ben bir dahiyim! '

Şu anda, Taoist keşiş üçüncü maddeyi çoktan müzayedeye çıkarmaya başlamıştı. Minyatür mavi-beyaz porselen bir şişeydi. Her tarafa tuhaf karakterler ve semboller kazınmıştı. Her neyse, önemi anlaşılamıyordu ama şık ve zarif görünüyordu.

Plop!

Şişe, yağ banyosuna bırakıldı. Taoist keşiş daha önce olduğu gibi onu aldı.

"O yıllarda Nuwa, Cennet Sütunu'nu tamir ederken arkasında az miktarda tuhaf kil bırakmıştı. Bu şişe o özel kilden yapılmıştır. Aynı zamanda Daode Tianzhun'un geride bıraktığı Taoist cazibesiyle de kaynaşmıştır. Bu şişe bir evin Feng Shui'sini geliştirecek ve evdeki herkesin güvenliği ve kariyerinde hızlı başarı için nimetler sunacak! "

Bu ilahi bir eser. Kesinlikle ilahi bir eser! " Kalabalık ayağa kalktı.

"10000 teklif veriyorum, kimse benden yüksek teklif veremez!"

"15000 teklif veriyorum!"

...

Sonunda 66000 gibi yüksek bir fiyata minik bir şişe açık artırmada satıldı.

Taoist keşiş bıyığını ovuşturdu ve bir mürekkep fırçası aldı. Kurnazca, "Herkesin son öğemle çok ilgilendiğine inanıyorum. İşte bu mürekkep fırçası! "

"Bu, Yıldız Lordu Wen Qu tarafından o yıllarda ölümlü dünyaya reenkarne edildiğinde kullanılan mürekkep. Bu fırçaya sahip olanlar bir dahi olacak ve cennetin ve yeryüzünün tüm hükümlerinde bilgili olacaklar. Üniversiteye giriş sınavı önemsiz bir konudan başka bir şey olmayacak! "

"Dahi gibi davranmaya bile cüret ediyor mu?"

Ye Lingchen kendini oldukça suskun hissetti. Sonra çevredeki kalabalığa bir göz attı ve çoktan heyecanlandıklarını fark etti. Çocuklarının parlak bir geleceğe sahip olması her ebeveynin arzusuydu.

Bu kez, Taoist keşiş, eşyayı açık artırmaya çıkarmak için acele etmiyordu, ancak bakışları kalabalığın yanından çok yavaşça geçti ve aniden durdu.

"Ne kadar güzel ve saf bir genç kız!"

Üzerinde hiç makyaj olmamasına ve sadece gelişigüzel giyinmesine rağmen, tamamen çiçek açmış nergis gibiydi. Kalabalığın arasında, bir tavuk sürüsüyle çevrili kırmızı taçlı bir turnaya benzer şekilde dururken kıyaslanamayacak kadar çarpıcıydı.

I Am A ProdigyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin