Öte yandan, başlatıcı Ye Lingchen, kaos sırasında Zhang Yunxi'yi kalabalıktan uzaklaştırma fırsatını yakaladı.
Teşekkür ederim, Ye Lingchen. Zhang Yunxi, yolda sakince Ye Lingchen'e baktığında bunu söylemekten kendini alamadı.
Bugün Ye Lingchen'in yardımı olmasaydı, günün sonunda nasıl sonuçlanacağını hayal bile edemezdi.
"Neden bana karşı bu kadar nazik olmak zorundasın? Gençken bana sık sık ders vererek benim için harikaydın, ”dedi Ye Lingchen gülümseyerek.
Zhang Yunxi gülümsedi ve merakla, “Ne zamandan beri bu kadar çok şeyi öğreniyorsun? Bu etkileyici."
Hala bildiğim daha birçok şey var. Sanırım yukarıdaki cennetteki ve altındaki dünyadaki her şeyi bildiğimi söyleyebilirsin, ”dedi Ye Lingchen küstahça bir tavırla.
Zhang Yunxi kıkırdamasını gizlemek için ağzını kapattı. "Bugün yardımın için neden sana öğle yemeği ısmarlamıyorum?"
"Elbette." Ye Lingchen'in güzel bir kadının öğle yemeğini reddetmek için bir nedeni yoktu.
İkisi de yol kenarından sessizce yürüdü, hiçbiri taksi çağırmayı önermeyen bir çiftle kıyaslanabilirdi. Ye Lingchen, Zhang Yunxi'ye baktı. Işıldayan güneş ışığı altında, yüzündeki ince saçları görebiliyordu. O kadar zarifti ki kalbini sıçrattı.
Okul üniformaları giymiş pek çok yakışıklı erkek ve güzel kızın gezindiği New City Plaza'ya vardılar. Güzel bir manzara noktası oluşturan birbirleriyle sohbet edip güldüler.
Bu plazada biftek, deniz ürünleri, mangal ve batı mutfakları satan her türlü restoran bulunabilir. Ancak fiyat noktaları düşük değildi. Ye Lingchen birden Zhang Yunxi'nin aile geçmişini hatırladı. Kendini “Yunxi, birbirimizle son görüşmeyeli uzun zaman oldu. Neden onun yerine sana yemek ısmarlamıyorum. "
Neden beni küçümsüyorsun? Zhang Yunxi alay etti. Endişelenme. Ara sıra yarı zamanlı işler yapıyorum. Hala biraz birikimim var, bu yüzden nasıl olsa sana yemek ısmarlayabilirim. "
"Durum bu olduğuna göre, tedavinize kendime yardım edeceğim." Ye Lingchen yemeği tedavi etmekte ısrar etmedi. Sonra, “İyi erişte sunan oldukça güzel bir erişte evi olduğunu biliyorum. Neden gidip yemeğimizi orada yemiyoruz. "
Zhang Yunxi biraz tereddütlü görünüyordu.
"Bırakın erişteler, bahse girerim senin gibi güzel bir kadınla tadını çıkarabildiğim için suyun bile tadı benim için tatlı. O zaman karar verildi ”dedi Ye Lingchen, plazanın içine girmeden önce aceleyle.
Zhang Yunxi utangaçlıktan kızardı. Takip etmeden önce Ye Lingchen'e bir an baktı.
Ye Lingchen, eriştesinin üzerinde ziyafet çekerken karşısında oturan güzel kıza baktı. İyi bir iştahı vardı, bu yüzden kısa bir süre içinde erişte kasesini bitirdi, arkasında tek bir damla çorba bile bırakmadı. Dudaklarını yaladı ve eriştelerin hoş lezzetini hatırladı.
Selam Yunxi. Sen buradasın."
Uyumsuz bir uyuma aitmiş gibi gelen bir ses, Ye Lingchen'i anılarının gerçeğe dönüşünden sarsmıştı. Pencerenin dışında kırmızı bir elbise giymiş modern görünümlü bir kadın duruyordu. Kısa bir süre sonra, uzun adımlarla erişte evine girdi.
Yüzünde kalın bir makyaj vardı ve tamamen süslü mücevherlerle süslenmişti. Yılan kadın gibi yan yana sallanan ince beliyle yürüdü. Vücudunun her bir yerinden karşı konulamaz bir cazibe yayıyordu. Hem olgun hem de seksiydi.
Zhang Yunxi, olgunlaşmamış bir elma gibiydi, bu kadın zaten o kadar olgunlaşmıştı ki, meyve suyu ondan sıkılabiliyordu.
Başlangıçta dükkanda erişte yiyen insanların dikkati dağıldı ve onu şaşkınlıkla izlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Am A Prodigy
Science FictionBen Bir Dahiyim: Ye Lingchen, sınavlarla ve ebeveynlerinden beklentilerle mücadele eden sıradan bir lise öğrencisiydi. Garip bir rüyadan uyandıktan ve kendisine "Dahi Sistem" in verildiğini keşfettikten sonra her şey değişti. Bu noktadan sonra hayat...